וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "התגוששנו כמו שני מתאגרפים וחיכינו לריפיון"

31.12.2011 / 21:36

מאמן הפועל פ"ת על ה-0:1 בדרבי: "הקשר בין המועדון לקהל נותן יותר מ-100 אחוז". לחמן: "המשחק היה ברגליים שלנו"

הפועל פתח תקוה חגגה הערב (שבת) ניצחון יוקרתי והיסטורי 0:1 בדרבי הראשון שנערך אי פעם באצטדיון המושבה. שער ניצחון של ארמון בן נעים בדקה ה-71 הכריע את הדרבי וסיבך את מכבי פתח תקוה בתחתית. הפועל עדיין במקום האחרון, אך הפער מהקו האדום צומק לשמונה נקודות ובמועדון בהחלט מאמינים ביכולתם לשרוד בליגה".

"אסור לשכוח שזה היה משחק שלישי בשבוע והופתעתי מהקצב של שתי הקבוצות", סיכם המאמן המנצח גילי לנדאו. "ידענו שאנחנו מתמודדים עם יריב שקול במשחק שטמונה בו המון יוקרה. השחקנים הוכיחו שמשחק הסבלנות משתלם. התגוששנו כמו שני מתאגרפים, שמרנו על הפנים ועל הבטן וחיכינו לריפיון. בן נעים כבש שער שהיה שווה לכל צופה כדורגל לקנות כרטיס בשביל לחזות בו".

על מצב הקבוצה אמר המאמן: "אני מבין את המשמעות של קבוצה שהסתובבה בלי אהבה מחוץ לבית. אני חושב שהאתגר, הקהל והניהול הנכון נותן את החיבור הנכון, הקשר בין המועדון לקהל נותן יותר מ-100 אחוז. בינתיים יש לנו באצטדיון שני ניצחונות משני משחקים. אנחנו בריצת מרתון ובריצה כזו חייבים להיות מרוכזים, מפוקסים וצנועים על מנת לעשות את הבלתי יאומן. פתח תקוה של הפועל ואני יודע מה זה דרבי".

כובש השער בן נעים סיכם: "כבר כמה שבועות אני לא מצליח לכבוש למרות שאני מגיע למצבים. כנראה שחיכיתי למשחק גדול כדי לתת את הגול הזה. אי אפשר לתכנן שער כזה, הכדור הגיע אליי ופשוט הנפתי את הרגל והכדור טס לחיבורים. יש לנו בקבוצה חבורה של גברים שעובדים קשה מאוד. הספידו אותנו, אבל אנחנו ממשיכים להאמין. אנחנו השחקנים מאמינים שנישאר בליגה ונעשה הכל בשביל זה".

מנגד, במכבי פתח תקוה נרשמו פנים נפולות במיוחד כאשר הקבוצה התקרבה מאוד לתחתית. המאמן אייל לחמן התקשה לעכל: "אני מאוד מאוכזב כי המשחק היה ברגליים שלנו, החזקנו בכדור 70 דקות מהזמן, הגענו לכמות מצבים מספיקה וספגנו שער גדול מהשמיים. היריבה נתנה עבודה קשה ומגיע לה כל הכבוד. המצב שלנו לא פשוט. שיחקנו עם זר אחד מול חמישה זרים של הפועל, אבל שיחקנו כדורגל טוב עם כמות גדולה של מצבים וזו הנחמה היחידה שלי. לא נוריד את הראש".

השוער לירן שטראובר הוסיף: "אין מה לעשות מול שער כזה. שלטנו ברוב המשחק, הנענו את הכדור והגענו למצבים גם במחצית הראשונה וגם בסוף, אבל לא ידענו לנצל אותם. זה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו, אבל כדי לנצח צריך לכבוש. עכשיו נצטרך להתחיל לעבוד כמו שצריך כי ביום שבת יש משחק נגד אשדוד ונצטרך לנצח אותו. הליגה הזו היא ליגה משוגעת כמו שראשון ניצחה את מכבי חיפה ושום דבר לא צפוי. אכזבנו אוהדים ובעיקר את עצמנו".

הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 בדרבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully