וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני מקווה שנגיע לליגת האלופות"

30.12.2011 / 12:51

המוליכה לא עוצרת, איזי שירצקי חושב על אירופה, מצפה לקרב החשוב מול אשדוד ומזהיר: "יש אנשים שאסור שיתקרבו לכדורגל"

המירוץ של עירוני קרית שמונה בצמרת מסרב להיגמר, ואיזי שרצקי כבר מתכונן להמשך המאבקים. הבעלים של הקבוצה יודע שהוא צריך לחשוש מהעובדה שהמאמן רן בן שמעון יהפוך למבוקש בקיץ ויעזוב, הוא צריך לחשוב על ההעפלה האפשרית לאירופה ועל הופעה מכובדת של חניכיו הלא מנוסים במפעלים ביבשת, אבל הרבה לפני כן שרצקי צריך לחשוב על חיזוק של הקבוצה לקראת החלק השני של העונה (במיוחד לאור הפציעה של ברק בדש) ועל הכנה מנטאלית של קבוצתו למאבקי האליפות. גם הבעלים יודע שעכשיו זה הזמן ליהנות מהמצב, אבל לא להוריד את הרגל מהדוושה.

- איך ההרגשה אחרי כל כך הרבה שנים של השקעה לקבל כזאת נחת מהקבוצה שלך?

"ברור שזו הרגשה מצוינת, אבל צריך לעבוד קשה בשביל לשמור את זה. כדורגל זה דבר נזיל. פעם אתה למעלה ופעם למטה. זאת לא חוכמה רק להשקיע, אלא לנסות ולהישאר למעלה כמה שיותר, זה כל הסיפור בזה".

- האם אפשר לשחזר את מה שאתם עושים העונה לאורך שנים?

"זו המטרה בסופו של דבר, להיות בצמרת. אומנם לא יודע אם אלוף, אבל בהחלט להיות בצמרת לאורך שנים. היינו בליגת העל ארבע שנים, שנה אחת ירדנו ליגה, פעם במקומות חמישי ושישי ועכשיו ראשון. אני מקווה שנדע לשמור על זה".

- אתה יודע שלאור ההצלחה, אתה עלול לאבד רן בן שמעון בקיץ?

"העסק שלי לעולם לא היה תלוי בבן אדם אחד בשום מקום. רן באמת מאמן מצוין ועושה דברים נפלאים בקבוצה, אולם זה שני דברים שונים. בפעם הקודמת שרן עזב הייתה לנו התמוטטות בגלל כמה טעויות גדולות שעשיתי, ואני לא מתכוון לחזור עליהן. אגב, באותה שנה שירדנו ליגה, רן אימן בחודשיים האחרונים. חוץ מזה, שאף אחד לא ידאג: רן יהיה המאמן של קרית שמונה גם בעונה הבאה. מה, הוא לא רואה אותם דברים שכולם רואים? גם הוא חושב שהוא תפור על המועדון, וגם אני חושב ככה, ואני מאמין שככה יהיה. כבר הייתה לי שיחה איתו בנושא וסגרנו על העונה הבאה".

- אתה האמנת בתחילת העונה שקרית שמונה תהיה במקום הראשון?

"קודם כל האמנתי שאני אהיה שם, כי העמדנו קבוצה טובה. אותי זה ממש לא מפתיע. מי שדיבר איתי בתחילת העונה שמע ממני שנהיה בצמרת. כל היופי זה שאנחנו מקום ראשון, בזמן שגם אלרואי כהן, וויאם עמאשה ותומר סוויסה כוכבים בקבוצות שלהם, ובכל זאת אנחנו מקום ראשון. מול אשדוד זה בהחלט משחק חשוב, לא קריטי, כמו כל משחק שהיינו לנו בשבועות האחרונים. בינתיים הם ואנחנו הקבוצות הטובות בליגה".

- אז השאיפה היא ליצור מגמה לכמה שנים?

"כמובן שיש מגמה. עשינו קבוצות טובות בנוער של המועדון וגידלנו שחקנים והשקענו במחלקה, אז רואים כולם את התוצאה של השקעה ואני מאמין שזה יניב פירות עוד שנים".

- אתה מבין מה קורה לקבוצות הגדולות העונה?

"זה נכון שהן לא נראות טוב, אבל הכל נזיל. היום זה ככה ומחר זה יכול להיות אחרת. אני מתעסק בקבוצה שלי, ואני מקווה שנשמור על יכולת טובה".

- יש חשש לגבי מה שיקרה אם קרית שמונה תגיע לאירופה, כי היא קבוצה לא מנוסה.

"למה חשש? היינו כבר באופ"א. אומנם לא כל כך הצלחנו, אבל היינו שם. קודם כל, אני מקווה שנגיע לליגת האלופות ולא לאופ"א, אבל יש המון זמן עד שנגיע לשם. עוד חצי שנה רק נוכל לחלום להגיע לשם. בוא נגיע לגשר וננסה לעבור אותו, ואז נחשוב מה לעשות".

- לסיום, לא מדאיג אותך כל תופעות האלימות ועבריינות בכדורגל?

"אני לא יודע אם יש עבריינים, אבל אסור לאנשים כאלה להתקרב לכדורגל. כל מה שלא בסדר חייבים לנקות מהשטח ולשנות. יש הרבה דברים מדאיגים בכל הנוגע לקהל, אבל זה לא פייר שאני אגיב בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully