וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל עכו: מי תתאושש מהמשבר?

האדומים יערכו טקס הוקרה לאלי גוטמן ואח"כ ינסו להתאושש מארבעה משחקים ללא ניצחון. עכו מגיעה אחרי שלושה כאלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו מעולם לא ניצחה את הפועל תל אביב. המאזן בתשעת המשחקים הקודמים בין השתיים: שישה ניצחונות להפועל תל אביב ושלוש תוצאות תיקו.

* יחס השערים ההיסטורי בין השתיים: 22 שערים של האדומים לעומת 8 של הקבוצה מהצפון.

* יתרה מכך, הפועל תל אביב ניצחה את הפועל עכו בכל ארבעת משחקי הליגה בהם היא הייתה המארחת.

* טוטו תמוז כבש בכל אחד משלושת משחקי הליגה האחרונים שלו נגד הפועל עכו. כמה חבל מבחינת האדומים שהוא לא ישחק מחר בגלל פציעה.

* הפועל עכו הפסידה שלושה משחקים ברציפות וחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

בצל המשברים על המגרש ומחוצה לו, האדומים מקווים להשיג ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים רצופים. דרור קשטן מתכנן מספר שינויים בהרכב, חלקם כפויים. טוטו תמוז ואביחי ידין הפצועים לא השתתפו באימון ולא יחשקו, כשאת מקומם יתפסו מהראן לאלה ושי אבוטבול. בנוסף, סלים טועמה יפתח במקום מירקו אורמוש ורועי גורדנה כנראה יחזור להרכב על חשבון מחמוד עבאס.

קשטן ערך לשחקניו אסיפה לפני האימון ואמר להם: " "לאן נעלמתם בחודש האחרון? מה קורה לכם? איבדתם את הביטחון לגמרי. אני מצפה ממכם לחזור ליכולת שהצגתם ולסתום פיות להרבה אנשים". הקבוצה תערוך טקס הוקרה למאמן הקבוצה בשלוש וחצי העונות שקדמו להגעתו של קשטן, אלי גוטמן.

הפועל עכו:

ימים קשים עוברים על הפועל עכו אחרי רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, וראשי הקבוצה בעיקר מאוכזבים מהצורה שבה השחקנים נראים במשחקים. "למרות שזו הפועל תל אביב, אנחנו חייבים להגיע למשחק עם התלהבות ולנצח, אין לנו ברירה אחרת", סיפר אחד השחקנים. "עם כל הבעיות והפציעות שיש לנו העונה, אנחנו לא יכולים להמשיך להיראות כפי שנראינו נגד הפועל באר שבע". מאמן הקבוצה אלי כהן שוחח עם השחקנים באימון ואמר להם: "כל אחד צריך לבדוק איך הוא יכול להשתפר. מה שייחד אותנו עד עכשיו זה הביחד, ובשבועות האחרונים לא רואים את זה. תשחקו בלי פאניקה ותמעטו באיבודי כדור. תבואו להילחם כמו שנלחמתם במשחקים הקודמים שלנו".

לכהן יש בעיה לא קטנה בהגנה, כששבוע אחרי שאלירן דנין נפצע, שגיב כהן נותח אתמול ויחמיץ את משחקי הקבוצה בחודש הקרוב. הפציעות הללו מצטרפות לזו של רועי לוי שחוזר בהדרגה לעניינים, אבל עדיין לא כשיר לפתוח. מבחינת כהן, האופציה המועדפת היא לפתוח עם דימקאו פידליס, שחזר השבוע להרכב, כמגן ימני, ולהשיב למרכז ההגנה את גבע ברקאי. אפשרות נוספת היא לפתוח עם רפי עמוס כמגן במקומו של שגיב כהן, והחלטה בעניין תתקבל סמוך לפתיחת המשחק. מעבר לכך, משה מישאלוב אמור לחזור להרכב אחרי שהוא שב במשחקים האחרונים בהדרגה לפעילות והשתלב כמחליף. סינטאיהו סלליך, שסופסל נגד הפועל באר שבע, אמור לחזור להרכב ולשתף פעולה בקישור עם גיא דיין, שיחליף את יובל שבתאי המורחק.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

כנראה שהעונה של הפועל שהתחילה עם מחאות האוהדים כנגד אלי טביב על כך שלא רוצה את הקשר בקבוצה, תיפול ותקום מחר על השחקן. זה לא סוד שאבוטבול סובל מנפילה ביכולת מתחילת העונה. ישנם כאלה שטוענים שהראש שלו בחוזה שלא נחתם עדיין, אבל הקשר רוצה להחזיר טובה למאמנו שהתעקש מול ההנהלה בקיץ על החתמתו. מחר המנהיג של הפועל צריך לשים את כל המשקעים מול ההנהלה בצד ולהילחם בשביל קשטן.

הפועל עכו: סטפן שצ'פוביץ'

סטפן שצ'פוביץ' הוא ללא ספק אחת ההפתעות הנעימות מבין השחקנים הזרים שהגיעו השנה לארץ, אלא שנגד בית"ר ירושלים והפועל באר שבע הוא כמעט לא הורגש, ובעיקר מיעט לסכן את השער. נגד הפועל תל אביב, הקבוצה שהתעניינה בו, יש לו הזדמנות להוכיח שההתלהבות ממנו לא הייתה מוזגמת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, סלים טועמה, מהראן לאלה, עומר דמארי.

הפועל עכו: דודו גורש, אלכסנדר דוידוב, גבע ברקאי, ניסו קפילוטו, דימקאו פידליס, עבד מורג'אן, משה מישאלוב, סינטאיהו סלליך, גיא דיין, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully