וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-מכבי פ"ת: "כשמכבי מחממים, אנחנו מנצחים"

30.12.2011 / 11:30

בהפועל הגיבו לדברים של שחקנים במכבי ("לא צריך להוריד אותם, הם כבר ירדו בתחילת העונה"). גולן יהפוך למלך השערים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 116 משחקי דרבי נערכו עד היום. המאזן: 44 ניצחונות להפועל, 37 תוצאות תיקו ו-35 למכבי. כשהפועל מארחת התמונה לא שונה בהרבה: היא רשמה 24 ניצחונות, 21 תוצאות תיקו, ו-18 הפסדים.

* עומר גולן חולק עם אליעזר שפיגל את ראשות טבלת מלך השערים של מכבי פתח תקוה במשחקי הדרבי בכל הזמנים, עם שבעה כיבושים. לקובי רפואה יש שישה כיבושים.

* כמעט בלתי נתפס, אבל שישה שחקנים הורחקו בחמשת המשחקים האחרונים. קצת מוגזם, לא?

* הפועל הפסידה רק דרבי אחד מתוך השישה האחרונים. קודם לכן, הם בנו מאזן של שבעה משחקים ללא ניצחון.

* מאז 1995 רק שני משחקים דרבי הסתיימו בתיקו ללא שערים: באוגוסט 2004 ובמרץ 2010.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

שחקנים בהפועל פתח תקוה הגיבו היום לדבריהם של שחקני מכבי פתח תקוה ("לא נוריד אותם ליגה, הם ירדו כבר בתחילת העונה") ואמרו: "הם כנראה שכחו את המאזן במשחקי הדרבי האחרון. טוב לנו שהם מנסים לחמם את האווירה, כשזה קורה אנחנו מנצחים". המאמן גילי לנדאו שערך אתמול אסיפת שחקנים ואמר: "לא צריך לגדול במלאבס בשביל להבין מה המשמעות של דרבי פתח תקואי. בנוסף לדחיפות שבה אנחנו צריכים לצבור נקודות, זהו משחק על יוקרה. על מנת לנצח את מכבי פתח תקוה נצטרך להיות מרוכזים, בשיאנו". המאמן הקרין קלטות של היריבה ומחר יערוך אסיפה ואימון מסכם. מוחמד נאטור ואוראל אדרי תורגלו השבוע בהרכב, והאחרון עשוי לפתוח על חשבון אור פישביין. גיא צרפתי יחזור ל-11 בכל מקרה על חשבונו של שחר בלילטי. יגאל אנטבי לא התאמן היום ומחר תערוך הקבוצה אימון נוסף, לאחריו תתקבל החלטה סופית לגביו. ההערכה בינתיים היא שישחק, אך אם הוא ייעדר אייל שן יפתח במקומו ולא ניסן אלקלעי.

אתמול נוצר קשר עם נציגי המועדון הגיאורגי של החלוץ וחטאנג קברצקאליה, אך קבוצתו הגיאורגית מערימה קשיים ובמועדון יעשו מאמצים כדי להביא אותו בשלב מאוחר יותר. עד משחק הדרבי למועדון אין כוונה לזמן שחקנים אחרים למבחנים. "אם הקבוצה תנצח, נראה מה עושים. אין טעם להביא שחקנים בכל מחיר", טוענים במועדון. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, שני הפסדים רצופים עלולים להביא לכך במועדון שוקלים לא להתחזק פרט לצירופו של דומיניק וואסי, וזאת מתוך שאיפה לשמור תקציב לעונה הבאה. בקבוצה הלינו על העובדה שהמשחק לא משודר בטלביזיה. "מה יותר מעניין ממשחק חם עם איצטדיון חדש?", תהה גורם במועדון.

בנושא אחר: במועדון מחכים למפרקים, עו"ד ליאור דגן ועמית פינס, שהחליטו הבוקר לערער לבית המשפט העליון בנוגע להחלטה המחוזי, שדחה את הבקשה לביטול הפחתת תשע הנקודות ממאזן הקבוצה. "אנחנו לא מרימים ידיים. רק למפרקים יש זכות לחקור את התנהלות העבר מכוח החוק. החלטנו לערער", אישר אמש המפרק, עו"ד ליאור דגן.


מכבי פתח תקוה:

עד אתמול התעסקו שחקני מכבי פתח תקוה בעיקר במשכורות. הבוקר הם ביקשו מההנהלה שלהם לארגן את התלושים לפני משחק הדרבי, בתקווה שמשהו ישתנה. "מעכשיו הראש רק במשחק, לא בחשבון הבנק שלנו", הבהיר אחד מהם לפני האימון. אייל לחמן ימשיך לוותר גם הפעם על החלוץ ויקטור מרעי ולא יבצע שינויים גדולים בהרכב. אסי משיח שנפצע במשחק מול מכבי נתניה יצפה במשחק מהיציע ואת מקומו אמור למלא ג'סטיס וומפור, במה שיהווה מבחן גדול עבורו לקראת חודש ינואר. ויש גם מי שמחמם את האווירה לקראת המשחק. "אנחנו לא נוריד את הפועל פתח תקוה ליגה", אמר אחד השחקנים לפני האימון. "הם כבר ירדו כשהתחילה העונה". במועדון עדיין מנסים לסדר אשרה עבור חלוץ נבחרת קונגו, תרנן בקובולה (23).

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: יניב לוזון

ותיקי הפועל מספרים שרק שחקן שגדל במועדון יכול להבין מה זה דרבי. לוזון שחקן ותיק מספיק כדי לגרום לקבוצה שלו לא לאבד את העשתונות, להתאפק כששחקני מכבי מציקים להם, לא להיגרר לפרובוקציות ולהימנע מכל מה שקורה במשחקי הדרבי האחרונים – הרבה אלימות ואדומים, פחות כדורגל. הדבר האחרון שרוצים בהפועל זה שהיריבה העירונית שלהם תגרום להם להתרחק 13 נקודות מהקו האדום ולפתוח שוב את האטלס. לוזון הוא אחד הגורמים שעליו אמור לקום או ליפול הדרבי הזה.

מכבי פתח תקוה: עומר גולן

במכבי פתח תקוה עדיין סבורים שמי שאמור להיות בקרוב מלך השערים היחיד של מכבי פתח תקוה במשחקי הדרבי הוא אחד החלוצים הכי טובים בישראל. השחקן הכי נטול אגו בקבוצה מעולם לא נכנס לקרבות על תואר המנהיג, הסמל והשחקן המוביל. הרזומה המרשים שלו במשחקי הדרבי עשוי להפוך אותו ליקיר האוהדים גם בזכות התואר הכי נחשב ביציע – "האיש שהביא לנו עוד משחק דרבי". גול שלו מחר, והלוזונים יכולים לחגוג פעמיים – מהפך במשחקי הדרבי ובעיטה נוספת בעמוד השדרה של היריבה העירונית, שנאבקת על חייה בליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, יגאל אנטבי (אייל שן); ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין (אוראל אדרי); ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, ג'סטיס וומפור (סבסטיאן סנסוני), מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ', טל בן חיים, עומר גולן.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully