וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שגיב כהן ייעדר כחודש

29.12.2011 / 19:02

מכת הפציעות של שחקני ההגנה נמשכת, המגן עבר ניתוח ויחמיץ בין השאר את הפועל ת"א. אלי כהן: "יש פה לחץ לא מובן"

בהפועל עכו שוברים את הראש כדי להבין מה בדיוק קרה בשבועות האחרונים, שמונע מהקבוצה לנצח. אחרי ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 להפועל באר שבע, החלה אווירה קשה להתעורר במועדון, שכן מדובר במשחק שלישי ברציפות שבו שהם לא מנצחים. אלא שבשבת מצפה לקבוצה משחק קשה הרבה יותר נגד הפועל תל אביב, ובעכו מקווים לנצל את המומנטום השלילי של האדומים.

מי שיחמיץ בוודאות את המשחק הוא המגן שגיב כהן, שנפצע במשחק נגד באר שבע, עבר היום ניתוח ויזדקק למנוחה של כחודש. כהן עשוי להסיט לעמדת המגן את דימקאו פידליס, שחזר ברביעי להרכב, ולהחזיר את גבע ברקאי שיצוות עם ניסו קפילוטו. אפשרות נוספת היא להציב את רפי עמוס כמגן במקום כהן. "רק לאחר המשחק הבנתי שהפציעה שלי היא יותר רצינית ממה שחשבתי", סיפר כהן. "המשכתי לשחק כרגיל, אבל היום עברתי ניתוח ליד ארובת העין שימנע ממני לשחק בחודש הקרוב".

בעכו ציינו השבוע שלא זכורה להם כבר שנים מכת פציעות כה חריפה בחוליית ההגנה. הפציעה של כהן מצטרפת לפציעות של רן קוז'וך, פידליס, משה מישאלוב, רועי לוי ואלירן דנין, כשאם זה לא מספיק, גם אדי גוטליב נעדר עד השבוע שעבר בשל עריקותו מצה"ל. בינתיים מי שחוזר בהדרגה לעניינים הוא רועי לוי, כשבקבוצה צופים שבתוך שבועיים הוא ישוב לסגל.

את האימון שנערך היום העביר עוזר המאמן איציק טוויזר. באותה שעה נועד כהן עם יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן, במטרה לדון באפשרויות הרכש לחלון ההעברות בינואר. כהן מעוניין מאוד לצרף שחקן התקפי במידה ומוחמד גדיר לא יוחתם. "אין ספק שאנחנו צריכים לשדרג את היכולת שלנו כדי לנצח את הפועל תל אביב", סיפר היום אלי כהן. "המחצית הראשונה הייתה המשך ישיר לשני המשחקים האחרונים שלנו, אבל אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו כדי לנצח. יש ירידה ביכולת שלנו, וזה בא לידי ביטוי בתוצאות".

כהן מטבע הדברים חושש שהפסד נוסף יסבך את הקבוצה בתחתית, ואמר: "אני כל הזמן אומר שאנחנו צריכים להסתכל על המטרה החשובה שהיא המשחק הקרוב. ברור שהליגה צפופה ובשני הפסדים אתה עלול להידרדר לתחתית, אבל חשוב שנחזור ליכולת שלנו. אני מזהה קצת לחץ אצל שחקנים שלא מובן לי, וזה פוגע ביכולת שלנו. רק לפני שבועיים נראינו מצוין נגד מכבי פתח תקוה, ואנחנו צריכים לחזור ולהציג את הכדורגל שאפיין אותנו". מי שעוד יחסר נגד האדומים הוא יובל שבתאי, שהורחק נגד באר שבע.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully