וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי פרננדז זכה בליגת העל בסנוקר

29.12.2011 / 18:22

אלוף ישראל חזר מפיגור 3:0 מול שחר רוברג בדרך לניצחון 3:5 במשחק הגמר שנערך באשדוד. פרדריק קורדו העביר סדנת אומן

משחק גמר ליגת העל בסנוקר נערך אתמול (רביעי) במועדון ה-G2 באשדוד כשרועי פרננדז זכה בתואר פעם נוספת. הפעם, שחקן הסנוקר המוביל בישראל היה קרוב לאבד את הגמר, כששחר רוברג בן ה-17 כבר הוביל עליו 0:3 בפתיחת ההתמודדות. בסופו של דבר, פרננדז ביצע קאמבק מרשים וניצח 3:5.

שחר רוברג פתח בכל הכח, וניצל כל הזדמנות שנתן לו פרננדז. הביקור הראשון של רוברג על השולחן עלה לפרננדז בקנס של 20 נקודות ומייד ברייק עוקב של 40 נקודות שסיים את המשחקון הראשון לטובתו של הנער. המשחקון השני המשיך באותו קו, פרננדז נתן לרוברג הזדמנות וזה מצדו קפץ על המציאה וקינח בברייק של 64 נקודות בדרך ליתרון 0:2. המשחקון השלישי לא היה שונה מקודמיו, פרננדז סיפק את ההזדמנות וזה נגמר בברייק של 48 נקודות לרוברג, שעלה ל-0:3.

המשחק כולו נראה די גמור, אלא שרוברג לא הצליח לנצל מספר הזדמנויות נוספות שניתנו לו, ופרננדז כדרכו ידע לחזור מלמטה וניצח שני משחקונים רצופים שלא התעלו לרמה גבוהה במיוחד. במשחקון השישי נכנס פרננדז בשני ברייקים קצרים אך מכאיבים של 24 נקודות ומייד אחריו 36, והשווה את התוצאה ל-3:3. בשלב זה נראה היה שעניין הניסיון והבגרות התחיל להשפיע כשרוברג ניסה להכניס את עצמו בכוח למשחק בעוד שרועי המתין להזדמנויות שניתנו לו. כשקיבל הזדמנויות, ביצע פרננדז ברייקים קטנים, שהובילו אותו ליתרון 3:4.

המשחקון הבא נפתח בצורה מהוססת מצד שני השחקנים, כשרוברג שוב לא הצליח לנצל את ההזדמנויות שניתנו לו ופרננדז הטביע מספר כדורים אדומים קשים במיוחד, אך ללא תכלית ואופק. שני כדורים נשארו על המגרש והתוצאה היתה 41:45 לרוברג. מכת הגנה כושלת שלו העמידה את הכדור הוורוד על פי הכיס, פרננדז הטביע את הכדור הורוד ויצא לשחור לא פשוט, אך הצליח להטביע אותו בדרך לתואר.

לפני שבוע זכו שחקני הקרמבול (ביליארד שלושה כדורים) בישראל לחוויה אדירה כשפרדריק קודרו, מי שהיה בעבר 6 פעמים אלוף עולם ו-12 פעמים אלוף אירופה, הגיע להעביר סדנת אומן באשדוד לשחקני ליגת העל. יו"ר איגוד הביליארד, שי אייזנברג, אמר בעניין: "אנחנו בחתירה מתמדת לקידום הספורט, והזמנת פרדריק קודרו לישראל היא כלי אחד בהרחבת הידע שלנו והשאיפה לשיפור. בחודש שעבר הבאנו את אלכס ליילי, מאמן מבחרת אירופה בביליארד כיסים (פול אמריקאי), ואנחנו במשא ומתן מתקדם עם כמה מאמני סנוקר בדרגה הראשונה בעולם ומקווים לבצע סדנת אומן בסנוקר בחודשים הקרובים".


ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully