וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גלושצ'ביץ' סובל מקרע קטן בשריר התאומים

29.12.2011 / 16:51

החלוץ המונטנגרי, שכבש כבר שבעה שערים העונה, צפוי להיעדר תקופה קצרה ממה שחששו. בכל מקרה, יחמיץ את בית"ר

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק התחתית החשוב מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום ראשון באצטדיון קרית אליעזר. האדומים של טל בנין, שלא ניצחו בשלושת משחקיהם האחרונים, חזרו אל מתחת לקו האדום בעקבות ה-1:2 של הפועל באר שבע על הפועל עכו ויש להם 14 נקודות בלבד, לעומת הקבוצה של יובל נעים, שנמצאת במקום ה-12 עם 17 נקודות.

בהפועל חיפה התאכזבו מאוד מפציעתו של חלוץ הקבוצה והמוציא לפועל העיקרי בה, ולדימיר גלושצ'ביץ', בהפסד 1:0 לבני יהודה ביום שלישי האחרון. היום (חמישי) נודע כי החלוץ המונטנגרי, שכבש עד כה שבעה שערים העונה, סובל מקרע קטן בשריר התאומים והוא ייעדר לתקופה קצרה מזו שחששו. בכל מקרה, הוא לא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. גלושצ'ביץ' יצא לסרביה ויעבור שם טיפול ברגלו. בניגוד אליו, אושרי רואש, שלא שיחק מאז הדרבי (1:3 על מכבי חיפה) וראה את גולן חרמון ממלא את מקומו, ערך אימון מלא וצפוי לחזור לסגל מול בית"ר ירושלים. בתוך כך, החלוץ איימוס קולי שוחרר מהקבוצה.

בתוך כך, קבוצת נערים ב' של הפועל חיפה זכתה בטורניר "לא לאלימות", לזכרו של רן בן ברוך. המשחקים התקיימו בשיטת ליגה בשני בתים. בראש בית אחד עמדה קבוצת מכבי הרצליה, העיר המארחת, ובראש הבית השני נבחרת נערים ב' של ישראל. כל משחק ארך 40 דקות. בגמר ניצחה הפועל חיפה את בית"ר טוברוק נתניה בתוצאה 0:2, כשאת הגביע העניק לנציגי הקבוצה עופר טלקר, אקס הפועל חיפה ומאמן בוגרי מכבי הרצליה כיום.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully