וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי נזף בוולדימיר דבאלישווילי

29.12.2011 / 16:30

החלוץ טען כי מחה נגד אוהד ספציפי במשחק מול אשדוד והמאמן יחליט על עונשו בקרוב. קטן יחמיץ את ראשל"צ, עמאשה בספק

לפני אימון היום (חמישי) במכבי חיפה, זומן ולדימיר דבאלישווילי לשיחה עם המאמן אלישע לוי וכצפוי טען כי מחה נגד אוהד ספציפי שקילל אותו. בתגובה, לוי נזף בחלוץ ובקרוב יחליט בנוגע לעונשו. כמו כן, המאמן הזהיר את החלוץ לא לחזור על ההתנהגות הזו בעתיד. כזכור, אחרי השער שכבש מול מ.ס. אשדוד אתמול, רץ החלוץ הגאורגי אל עבר יציע גימל וביצע תנועה מאיימת לעברו.

יניב קטן וויאם עמאשה שסובלים ממתיחות לא התאמנו היום (חמישי) עם מכבי חיפה. קטן, שסובל ממתיחה בשריר המפשעה וצפוי להיעדר בין 7-10 ימים, לא ייכלל בוודאות בסגל למשחק מול הפועל ראשון לציון ועמאשה לא יפתח בהרכב, כשהסיכויים שייכלל בסגל לא גבוהים כרגע. מחר יוודע סופית האם החלוץ יוכל לשחק. אייל גולסה שסובל מחבלה באזור המצח התאמן כרגיל, ואם יערוך אימון מלא גם מחר הוא יפתח בהרכב.

בעקבות ההיעדרות הצפויה של עמאשה, המאמן אלישע לוי עשוי לתת שוב קרדיט לאלון תורג'מן או לוולדימיר דבאלישווילי, שאתמול הצליח להרגיז רבים מאוהדי הקבוצה כשמחה לאחר השער לעבר יציע ג'. החלוץ יטען בשיחה עם אלישע לוי כי התכוון לאוהד ספציפי. אם חיפה תעניש אותו, זה יהיה בעקבות האקט שביצע ולא בעקבות העימות עם הבלם פטי יאיא.

הקשר הניגרי איו סאקה קיבל מאלישע לוי הודעה כי הוא לא יצורף לקבוצה בינואר. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הקשר, שהגיע באמצעות סוכן השחקנים פיני זהבי, הציג יכולת פושרת. המאמן יזמן במקומו שחקן אחר למבחנים. כרגע, לוי מעוניין בקשר, חלוץ ואולי גם בלם, במידה ואכן יחליט לשחרר את יוריצה בוליאט, נושא מעט מורכב בשל העלות שלו.

בקבוצה הופתעו מאוד מההחלטה להעמיד לדין את גיורגי דרסיליה, בגין אירועי המשחק אתמול. "הוא האחרון שצריך לעמוד לדין", אמרו, "איך קורה ששני שחקנים רבים ומי שמפריד בניהם הוא זה שמשלם את המחיר? איזה מסר זה יעביר לשחקנים?".

למרות העימות עם הקהל, והטענה של פטי יאיא כאילו דבלאישווילי השמיע הערות גזעניות, חיפה צוינה לטובה בדוח ההגינות שהתפרסם היום. אחת הסיבות: הנהלת הקבוצה הקרינה על גבי מסך אלקטרוני שבאצטדיון מסרים כנגד אלימות וגזענות במגרשים וכמו כן כרוז הקבוצה ביקש מהאוהדים להימנע מהקריאות.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully