וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי: "קשה לי להאמין שהצמרת תיראה כך בסיום העונה"

29.12.2011 / 10:56

חלוץ סכנין שכבש את שער הניצחון נגד רמת השרון: "אנחנו משתדלים לא להסתכל לטווח הארוך כדי לא לפתח ציפיות יתר"

בבני סכנין חגגו אתמול (רביעי) ניצחון נוסף (0:1 על עירוני רמת השרון) ואת העובדה שהקבוצה עדיין לא מנוצחת מתחילת הסיבוב השני. לאחר התבססות במקום הרביעי, בסכנין מתחילים לקבל תיאבון וכבר ישנם לחצים גדולים להחתים שחקנים נוספים. העדה הבדואית בדרום הבטיחה לגייס כספים על מנת שלסכנין יהיה כסף להחתים את מוחמד גדיר בקבוצה, וכעת ניתן לחכות ולראות אם אכן הדברים יבשילו לעסקה ממשית, שכן דרושה בעניין נכונות מצידה של מכבי חיפה ומצידו של השחקן שכבר הגיע לסוג של הבנות עם סכנין.

אם גדיר יעבור לסכנין, הוא יצטרך להתמודד עם אוהד קדוסי בחוד הקבוצה על המקום בהרכב. החלוץ שנמצא בכושר מצוין וכבש את שער הניצחון אתמול, אמר הבוקר: "אם בהתחלה חשבתי שהמטרה שלנו היא להישאר בליגה ולנסות להתברג כמה שיותר במעלה הטבלה, היום השאיפות שלנו אחרות. אני מקווה שנצליח בשבועות הבאים לשמור על המיקום שלו ואם נעשה זאת, אני מאמין שיהיה אפשר לעשות דברים יפים העונה.

"אנחנו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו עומדים טוב על המגרש וסופגים פחות", המשיך החלוץ. "מגיעה פה הרבה הערכה לשלומי דורה על החיבור של הקבוצה, אנחנו הפתעה נעימה בליגה. קשה לי להאמין שהצמרת תהיה כך בסוף העונה, המיקום בין הקבוצות עוד ישתנה, אבל כרגע אנחנו משתדלים לא להסתכל לטווח הארוך בכדי לא ליצור ציפיות יותר, אלא להמתקד בכל משחק לגופו".

על היכולת שלו מפתיחת העונה אמר: "שלומי נותן לי המון ביטחון העונה. ברגע שיש לך את הגב והביטחון והמאמן מאמין בך והקבוצה מאמינה בך, יותר קל לפרוח. אני מקווה רק להמשיך כך ולהביא כמה שיותר נקודות לסכנין".

בני סכנין ניצחה 0:1 את עירוני רמת השרון

בני סכנין בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully