וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת להנהלה: "רוצים משכורות לפני הדרבי"

29.12.2011 / 10:05

אחרי ההפסד לנתניה, שיחה תיערך בעניין. גולן: "סובלים מחוסר יציבות העונה. הדרבי על הכבוד". בקובולה יגיע להתרשמות?

שחקני מכבי פתח תקוה מתכוונים לפנות היום (חמישי) להנהלת הקבוצה ולדרוש את משכורות חודש נובמבר, שלא חולקו עד עכשיו. כפי שפורסם במהלך השבוע, שחקני הקבוצה זעמו מאוד על העיכוב במשכורות ואמרו: "הם מכרו את עומר דמארי, קיבלו מענק על גביע הטוטו, אז מעניין מה התירוץ שלהם הפעם". במועדון מעריכים שהמשכורות יחולקו באימון היום.

בקבוצה כעסו אתמול על השופט לירן וקסברגר וטענו כי השער של דני פרדה בתוספת הזמן היה חוקי. "הוא לא נגע ביד, אבל אין לנו זמן להתעסק עם זה. יש לנו דרבי", אמרו בקבוצה. החלוץ עומר גולן אמר אמש: "אנחנו סובלים מחוסר יציבות העונה וחשוב שנחזור לנצח. אין לנו הרבה זמן עד הדרבי. זה משחק על הכבוד שלנו ונצטרך לבוא ולנצח גם בשביל האוהדים שלנו".

שחקנים בקבוצה טענו אמש כי הקבוצה צריכה לשחק עם חלוץ אחד וקישור מעובה יותר. "הבלמים עומדים על קו ה-16, החלוצים ברחבת היריב. המרחקים גדולים מדי, אולי עוד קשר באמצע יאזן את המשחק", אמרו שחקנים בקבוצה. הפציעה של אסי משיח, שהוחלף בג'סטיס וומפור אמש, יצרה בעיה לא קטנה ללחמן. משיח מוערך מאוד על ידי המאמן וייתכן שוומפור יקבל שוב הזדמנות להוכיח שבמועדון צריכים לשקול שוב את עזיבתו.

כפי שצפו בקבוצה, תמיר כחלון הושאל בסופו של דבר למ.ס אשדוד. גם החלוץ מוחמד פודי עדיין רחוק מלסגור בקבוצה. אתמול חלה התפתחות בנוגע לחלוץ נבחרת קונגו, תרנן בקובולה (23), שעשוי להגיע בכל זאת להתרשמות בקבוצה. "נכון שפנינו אליו, אבל שום דבר עדיין לא סגור", אישרו בקבוצה.

צפו במכבי פתח תקוה מפסידה למכבי נתניה 1:0
מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully