וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "גבאי ושבחון לקחו את הביקורות ללב"

29.12.2011 / 10:12

"לראשונה מזה תקופה ארוכה, בבאר שבע מרוצים מהשניים שספגו ביקורת קשה וכבשו. גיא לוי פנה רשמית לבריאן ברגוניו

"גבאי ושבחון לקחו ללב את הביקורות נגדם והתחילו לשחק כדורגל. בדיעבד, אולי טוב שביקרנו אותם. הם היו זקוקים לסטירה כדי להציג את היכולת האמיתית שלהם". כך אמר גורם בהפועל באר שבע אמש (רביעי), לאחר שהשניים סידרו ניצחון גדול לקבוצה על הפועל עכו, והעלו את הקבוצה מעל הקו האדום. במועדון הופתעו מאוד מהיכולת של שבחון, וטענו כי זה משחקו הטוב ביותר העונה. "אולי מכאן הוא ייצא לדרך חדשה", קיוו.

גיא לוי אמר על הקשר שלו: "אנחנו משתדלים להביא למימוש הפוטנציאל של כל שחקן בקבוצה. הוא שיחק פחות בתקופה האחרונה כי הוא היה פצוע ואני שמח שהוא עשה מהלך שניצח את המשחק. יש לו פוטנציאל גדול".

ההעפלה מעל הקו האדום יצרה אמש אופטימיות בחדר ההלבשה של הקבוצה. באר שבע רחוקה כעת שלוש נקודות מהקו האדום ועם מאזן זהה לזה של בית"ר ירושלים, 17 נקודות. בשבת תתארח הקבוצה ברמת השרון ולאחר מכן צפויים לה שני משחקים קשים, מול הפועל תל אביב בוסרמיל ומכבי תל אביב בבלומפילד.

לוי פנה רשמית לקשר לצ'ה, בריאן ברגוניו (29), שמועמדותו עלתה בסוף השבוע שעבר. "מדובר בשחקן עם רזומה מרשים בליון וטולוז, כרגע קשה להביא אותו. זה לא נפסל על הסף, אבל כרגע זה כמעט בלתי אפשרי", אמר אמש גורם במועדון על הקשר הצרפתי. גם בתקשורת האיטלקית דווחו אמש על המהלך.

עוד בנושא רכש: במועדון עשויים לפנות בקרוב אמוד לקשר משה אוחיון. שמו של הקשר עלה בשיחות פנימיות. הקשר אמג'ד סולימאן יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות ושיחה בעניין נעשתה שוב עם המנכ"ל אסי רחמים. סולימאן אמור להיות השחקן הוותיק היחיד שיעזוב בינואר.

צפו בהפועל באר שבע גוברת על הפועל עכו 1:2
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully