וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: "ננסה להחזיר את הכבוד נגד באר שבע"

29.12.2011 / 10:01

פייגנבוים מרגיש את התקופה הרעה שעוברת על הקבוצה. נסיונות להחתים את אבוטבול לשלוש שנים. מניו יגיע להתרשמות

אי אפשר להגיד שברמת השרון לא צפו את זה מגיע. לאחר עשרה משחקים ללא הפסד, הקבוצה נוצחה על ידי בני סכנין 1:0 בבית, אך מה שיותר מדאיג את אנשי רמת השרון זו היכולת הרעה של הקבוצה בשבועות האחרונים, שנתנה תחושה שההפסד היה באוויר וישנו חשש גדול מתקופה רעה וכדור שלג שעשוי לדרדר את הקבוצה לתחתית.

מאמן הקבוצה שייע פייגנבוים אמר בסיום: "ברור שאנחנו לא בתקופה הכי טובה שלנו. מותר להפסיד לאחר עשרה משחקים אבל אנחנו צריכים להיראות אחרת. אנחנו קבוצה התקפית שיוזמת וסכנין הסתגרה אחרי השער שכבשה במתפרצת, וקשה מאוד נגדם במצב כזה. נצטרך להתעשת, למצוא פתרונות ולהחזיר את הכבוד שלנו בשבת נגד הפועל באר שבע".

כשפייגנבוים מדבר על כבוד, שחקנים בקבוצה חוששים יותר מהנושא המקצועי, ואמרו: "משהו לא דופק. דברים שעבדו עד לפני חודש פתאום לא מתחברים. ראשון שלטו מולנו שבוע שעבר וזה היה צריך להדליק לכולם נורה אדומה כי היא אחת משתי הקבוצות החלשות בליגה. אנחנו צריכים לחזור להיות יחידה אחת - כולם עושים הגנה וכולם עושים התקפה ורק ככה נחזור להצלחות. הרבה אנשים חיכו לנפילה ואומרים שהנקודות יעזרו לנו במאבקי ההישארות ואנחנו צריכים להוכיח שהמקום שלנו הוא אחר לגמרי".

במועדון מסמנים את המשחק עם באר שבע כמשחק שעשוי להצביע לאן מועדות פניה של הקבוצה להמשך העונה. בינתיים, במועדון כבר עובדים על העתיד ובשבוע הבא צפוי הבעלים מאיר יצחקי לנסות ולהחתים את הקשר משה אבוטבול על חוזה לשלוש שנים נוספות. מעבר לכך, סטפן מניו, חלוץ גנאי המתנשא לגובה 1.90 מטר צפוי להגיע להתרשמות של מספר ימים בקבוצה כאשר חלוץ קונגולזי נוסף נמצא על הכוונת. בינואר צפויה הקבוצה לדלל את הסגל ולשחרר מספר שחקנים שלא רואים דקות משחק.

בני סכנין ניצחה 0:1 את עירוני רמת השרון

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully