וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "הפריצות של ק"ש ואשדוד נותנות לנו תיאבון"

29.12.2011 / 10:10

שביעות רצון בנתניה אחרי החזרה למסלול הניצחונות ("מקומנו בפלייאוף העליון"). עטר: "המשחק הטוב ביותר שלנו העונה"

שמחה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה של מכבי נתניה בסיום משחק הניצחון (0:1) על מכבי פתח תקוה אתמול (רביעי) במושבה. נתניה הגיעה למשחק אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ולאחר שהיא איבדה הרבה ביטחון, אך הייתה דומיננטית לאורך כל שלבי המשחק וחזרה הביתה עם מלוא הנקודות.

מאמן הקבוצה ראובן עטר אמר בסיום: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. יצרנו המון מצבי הבקעה ומגיע לשחקנים כל הכבוד על כך. נקווה שזוהי תחילתה של דרך חדשה. עברנו תקופה לא קלה שלא מתאימה לנו כי אנחנו שואפים גבוה, אבל היום הייתה תצוגה טובה. במשחקים בהם לא לוקחים נקודות מאבדים ביטחון והתפקיד שלי הוא להחזיר לשחקנים את הביטחון ולהביא אותם לידי מיצוי היכולת ההתקפית".

שחקנים בקבוצה גם שמחו על כך שבפעם הראשונה העונה הקבוצה לא ספגה שער ואחד מהם אמר: "זה לא מקרי, ידענו שזה יבוא וידענו שאנחנו שייכים לחלק העליון. התחלנו בשבועות האחרונים לשחק יותר טקטי ונגד מכבי תל אביב וקרית שמונה ההגנה עמדה טוב. הפריצה של קבוצות כמו קרית שמונה ואשדוד נותנות לנו תיאבון ואנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים לעשות לא פחות מהם. אם ננצח את בני יהודה נתחיל סדרה של משחקים טובים עם נקודות ומומנטום חדש לגמרי".

מי שעשוי לחזק את נתניה הוא יואכים הסקלינג, בלם יהודי המשחק בשבדיה. השחקן יצר קשר עם המועדון דרך מספר גורמים ויתחיל תקופה של מספר ימי התרשמות בקבוצה. במידה וירשים הוא עשוי לחתום. עטר חזר ואמר: "לא נחתים מי שלא יוסיף לנו על מה שיש לנו". מעבר להסקלינג, עטר עדיין מעוניין להתחזק בשחקן התקפה אחד לפחות ולפחות שחקן אחד צפוי להגיע להיבחן בשבועיים הקרובים. קובי דג'אני צפוי לחזור לסגל וככל הנראה להרכב במשחק הקרוב נגד בני יהודה, לאחר שנעדר אתמול עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

צפו במכבי נתניה מנצחת בפתח תקוה 0:1 את מכבי המקומי
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully