וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "חוסר אגו זה אחד הסמלים של קרית שמונה"

28.12.2011 / 21:14

מאמן המוליכה חגג עוד ניצחון: "לומדים להתמודד עם משחקים כאלה". בדש ייעדר כחודש. עימות בין חיילי מג"ב לאוהדי פ"ת

עירוני קרית שמונה לא מתכוונת לעצור. הערב (רביעי) רשמה מוליכת הטבלה את ניצחונה השביעי ברציפות, כשגברה 0:2 על האחרונה הפועל פתח תקוה והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-16. אחמד עאבד (76) ושלומי אזולאי (90) כבשו את השערים שקידמו את הקבוצה צעד נוסף לקראת אולי אליפות היסטורית.

בזמן שבקרית שמונה חגגו את הניצחון והשחקנים הקדישו אותו לבעלים איזי שרצקי שחגג יום הולדת, האכזבה היחידה הייתה מפציעתו של ברק בדש, שצפוי להיעדר לפחות חודש בשל מתיחה חזקה. האורחים, מצידם, התעסקו עם דברים אחרים לגמרי. לאחר השריקה התגרה אחד מאוהדי קרית שמונה באוהדי הפועל פתח תקוה, שניסו להגיב והתעמתו עם חיילי מג"ב.

בסיום המשחק אמר רן בן שמעון: "למדנו איך להתמודד מול קבוצות שמסתגרות מולנו, ואני מקווה שנעשה את זה עוד יותר טוב במשחקים הבאים. נתרגל לסוג משחק קצת שונה. אנחנו צריכים לחתור לניצחון כל הזמן. הפועל פתח תקוה קבוצה טובה. לא פשוט לנצח את המשחקים האלה, יש בהם רמת סיכון מסוימת. כולנו מרגישים שהמשחקים קצת יותר קשים, אבל לכל משחק יש מטרות ברורות ולכל קבוצה מטרות מגובשות".

בן שמעון התייחס לנקודות המדאיגות מבחינתו ואמר: "ההסתגלות שלנו למשחק ההגנתי של היריב צריכה להיות מלווה בהמון מחשבה. העניין הזה מדאיג אותי קצת, אבל מצאנו את הדרך לנצח וזה גורם לי להעריך מאוד את השחקנים שלי. חוץ מזה שמכת הפציעות בקבוצה באמת קשה, ולכן מגיע שאפו גדול לחבר'ה האלה".

על הוצאתו של בני בן זקן בדקה ה-57, לאחר שנכנס בעצמו כמחליף בדקה ה-23, אמר המאמן: "התנצלתי בפניו על החילוף, אני לא אוהב לעשות חילופים כאלה. במשך שש שנים, אף פעם לא הוצאתי שחקן שהכנסתי כמחליף, אבל אמרתי לבני שאני מצטער מאוד. בני הוא בנאדם נפלא, החילוף היה מקצועי טהור. הוא עוד ישחק הרבה השנה. חוסר אגו זה אחד הסמלים של קרית שמונה העונה".

המבקיע שלומי אזולאי אמר: "אני שמח שחזרתי להבקיע אחרי הפציעה. חשוב לי לחזור לכושר, לא ציפיתי לגול. ממשחק למשחק התיאבון שלנו גדל. במשחק הבא מצפה לנו קרב מאוד קשה מול אשדוד. אם נעבור אותו, אפשר לראות את עצמנו הולכים עד הסוף".

על ההבדלים בין מכבי חיפה לקרית שמונה אמר: "כשרק הגעתי לקבוצה, המצב פה לא היה כל כך טוב. התקדמנו ממשחק למשחק וראיתי את השמחה הגדולה בחדר ההלבשה אחרי הניצחונות. ההבדל הוא שבחיפה באים עם זה מהבית ולוקחים כל ניצחון בפרופורציות, ועכשיו גם כאן לומדים מה זה להיות קבוצה ווינרית".

בצד המפסיד, אמר גילי לנדאו: "הגענו למשחק הזה אחרת מבחינה טקטית, שיחקנו עם שלושה בלמים. רצינו להקשות על קרית שמונה במרכז המגרש, ולא היה משחק גדול מצד שתי הקבוצות. לא היינו פייבוריטים, אבל שיחקנו חכם וקרית שמונה ניצלה דקה אחת של חוסר ריכוז כדי לנצח. בסוף כבר זרקתי את כל הכלים קדימה והם הגדילו את התוצאה במתפרצת. אין לנו את הפריבילגיה להתאבל. יש לנו משחק מאוד יוקרתי מול מכבי פתח תקוה בשבת".

על סיכויי ההינצלות של קבוצתו אמר: "אנחנו צריכים לתפוס את החודש העקבי שלנו בשביל לחבר שני ניצחונות ולרוץ איתם קדימה. עד אמצע הסיבוב ננסה לצרף עוד שחקן, אולי נגדיל את מספר שחקני ההכרעה שלנו".

בדרך לתואר: קרית שמונה ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully