וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

28.12.2011 / 21:00

חן עזרא כבש (73), הצהובים שמרו לראשונה העונה על שער נקי וקטעו רצף חמישה משחקים ללא ניצחון בדרך למקום השמיני

מכבי נתניה גברה הערב (רביעי) 0:1 באצטדיון המושבה על מכבי פתח תקוה ועלתה למקום השמיני בטבלה. חן עזרא כבש את שער הניצחון של הצהובים בדקה ה-73, אבל ראובן עטר ודאי מרוצה יותר מנתון אחר: לראשונה העונה הקבוצה שלו שמרה על שער נקי, מה שעזר לה לקטוע רצף חמישה משחקים ללא ניצחון. מכבי פתח תקוה של אייל לחמן, מנגד, לא מצליחה להתרומם ומתרחקת מהפלייאוף העליון.

לירן שטראובר, אקס מכבי נתניה, הצטיין במחצית הראשונה ובלם שוב ושוב את הניסיונות של חן עזרא, אחמד סבע ופיראס מוגרבי. המשחק נחלש והתאזן לאחר ההפסקה ובסופו של דבר הוכרע בזכות השער של עזרא. לחמן רושם הפסד ביתי שני במושבה ובמאזנו שני ניצחונות בלבד ב-10 משחקים על הקווים.

נתניה פתחה טוב את המשחק ובדקות הראשונות היה שטראובר במקום כדי לעצור ניסיונות של עזרא בבעיטה חופשית וסבע מתוך הרחבה. ניסיון נוסף של נחום פגע בקורה. בדקה ה-27 שוב שטראובר היה במקום, הפעם כדי לעצור ניסיון של מוגרבי. נתניה שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה וגם דרשה פנדל לאחר ספק הכשלה של אלבז על עזרא, אבל וקסברגר לא שרק. 0:0 בהפסקה.

הקצב ירד במחצית השנייה והמשחק התאזן כשפתח תקוה נכנסה מעט למשחק. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-73. הגנת המארחים הרחיקה לא טוב ועזרא המשיך מ-18 מטרים וקבע 0:1 לנתניה, שער שהספיק לניצחון חשוב לצהובים.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, אסי משיח (ג'סטיס וומפור, 22), מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ' (ויקטור מרעי, 59), טל בן חיים (ציון צמח, 69), עומר גולן.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עומרי בן הרוש, בן בנימין, פיראס מוגרבי, ניר נחום (ליאור ראובן, 85), חן עזרא (מתן בלסטרה, 90), מוחמד כליבאת (סרגיי טרטיאק, 70), אחמד סבע.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully