וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאיות הוותיקות מאמצות את הצעירות

28.12.2011 / 17:59

פרוייקט חדש של הוועד האולימפי הישראלי ו"אתנה" שידך בין כמה מכוכבות העבר הבכירות לספורטאיות שרצות ללונדון

בועד האולימפי הישראלי ובפרוייקט לקידום ספורט הנשים "אתנה" השיקו היום (רביעי) יוזמה חדשה, במסגרתה ספורטאיות עבר אולימפיות ייאמצו את הספורטאיות הנוכחיות. זה לא סוד שאחת המטרות העיקריות בועד האולימפי לקראת לונדון 2012 היא מדליה אולימפית לאשה ישראלית, לראשונה מאז שיעל ארד עשתה זאת בברצלונה 1992. כחלק מהמאמצים, מאמינים שם שתמיכה מצד הספורטאיות הוותיקות, תעזור לספורטאיות הצעירות יותר המתכוננות ללונדון.

יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק התייחס לעניין במסיבת עיתונאים חגיגית ואמרף "זה רעיון מצוין, כי הותיקות יכולות להעביר את הניסיון שלהן לאחרות. כל זה נעשה מתוך רצון טוב, והוותיקות רוצות לתת לא פחות ממה שהצעירות רוצות לקבל". מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר הוסיף: "אני מסתכל על השיח הציבורי על הדרת נשים ורואה שיש נשים נהדרות. יש לכן מסר שהוא לא רק לספורטאיות אלא בכלל, שהנשים הן המובילות".

מדובר ביוזמה של המדליסטית האולימפית יעל ארד ושל הילה דוידוב, מתאמת ביחידה לספורט הישגי. הספורטאיות הוותיקות לאו דווקא מגיעות מהתחום של ה"מאומצות" שלהן. כך למשל אסתר רוט-שחמורוב היא המאמצת של הג'ודאית אליס שלזינגר, שלומית טור-ניר עם הגולשת לי קורזיץ, ויעל ארד עם לוחמת הטאקוונדו בת אל גטרר.

שאר הציוותים: ענת פבריקנט-ורד בוסקילה, עדי ביכמן-ירדן ג'רבי, שני קדמי-מעיין פורמן, מרינה קרבצ'נקו-ולריה מקסוטה, זהבה שמואלי-דניאל פרנקל, אורית בראון-אנסטסיה גלושקוב, שולמית גולדשטיין-נטע ריבקין, אניה גוסטמלסקי-עמית עברי, מיה קלה בן צור-גיל כהן, מרים סידרנסקי-מעיין דוידוביץ', אילנה ברגר-נעם מילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully