וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תהיתם מדוע הפרובול ב-NFL הוא בדיחה

28.12.2011 / 10:18

פיליפ ריוורס נבחר לפרובול כקוורטרבק מה-AFC, גם דווייט פריני בפנים, ויקטור קרוז בחוץ, טים טיבו בכוננות כניסה

משחקי האולסטאר בענפי הספורט השונים בארצות הברית היו מאז ומתמיד מושא ללעג, בעיקר בשל אופי הבחירה. הפרובול של 2011, שיתקיים ב-29 בינואר בהונולולו, לא ממש שונה מהבחינה הזו.

כך, למשל, נבחר למשחק פיליפ ריוורס, הקוורטרבק של סן דייגו, שלא נתן רק עונה בינונית מבחינת מספרים, אלא גם גילה מחסור חמור באופי וביכולת לנצח, בעוד אנדי דלטון מסינסינטי נשאר בחוץ. גם דווייט פריני, בעונה מזוויעה של אינדיאנפוליס, נכנס לרשימה. מי שלא יהיה במשחק, לעומת זאת, הוא ויקטור קרוז, התופס המוכשר והמצוין של ניו יורק ג'איינטס.

ומה לגבי טים טיבו? הוא לא נבחר, אבל יהיה קוורטרבק אלטרנטיבי ב-AFC, כלומר אם שניים משלושת הקוורטרבקים שנבחרו - ריוורס, טום בריידי ובן רות'לסברגר - לא יופיעו למשחק, טיבו יתפוס את מקומם.

הנציגות הבולטות בפרובול הן סן פרנסיסקו וניו אינגלנד, ששלחו שמונה שחקנים כל אחת. הפטריוטס עשו זאת דרך ההתקפה, כשרק שניים מהשחקנים, וינס וילפורק ואנדרה קרטר, הם שחקני הגנה, בעוד הניינרס שלחו את הרץ פרנק גור והתאקל ג'ו סטיילי עם שישה שחקני הגנה, בהם הליינבקר האלוהי פטריק וויליס ומגן הפינה המצוין קרלוס רוג'רס. הקוורטרבקים של ה-NFC יהיו ארון רוג'רס, דרו בריס ואיליי מאנינג.

  • עוד באותו נושא:
  • פרובול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully