וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ת"א: סטיבן כהן עשוי לחזור להרכב

נעים אמר לשחקניו לפני המשחק: "צריכים לשים עשר עיניים על תמוז ודמארי" (ד', 20:50, ערוץ 1). אורמוש חוזר להרכב האדומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אמנם המשחק יהיה ברמת גן, אך הפועל תל אביב הפסידה במשחקי החוץ נגד בית"ר ירושלים בחמישה מתוך שמונת משחקיה האחרונים.

* את המשחק האחרון שניצחה, עשתה זאת עם 0:2 בטדי מצמד של סמואל יבואה בעונת 2008/9.

* אגב, בפעם האחרונה שבית"ר ירושלים אירחה את הפועל תל אביב בעונה שעברה היא ניצחה 0:1 משער של...סמואל יבואה.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה בששת המשחקים האחרונים שלה, ובסך הכל רשמה ניצחון אחד ב-13 המשחקים האחרונים שלה.

* הפועל תל אביב נחשבת העונה לקבוצת חוץ לא ממש טובה. האדומים ניצחו רק בשלושה מתוך שמונת משחקי החוץ שלהם, והבקיעו שמונה שערים בלבד בשמונה משחקים.

* בכלל האדומים לא נמצאים בתקופה טובה בליגה, ומלבד העובדה שהם לא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים, הם הבקיעו בהם רק שער אחד.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק נגד הפועל תל אביב כמשחק שיכול לשנות את כל התמונה מבחינתה. מאמן הקבוצה יובל נעים אמר היום לשחקנים: "הפועל זה לא עוד משחק עבור המועדון והאוהדים וזה יכול להפוך את כל המצב שלנו, במיוחד עם כל האווירה מסביב. אנחנו צריכים לשים עשר עיניים על טוטו תמוז ועומר דמארי שמפרקים הגנות השנה, גם אם הם בורחים לצדדים. אני רוצה ששחקנים יקבלו עזרה עליהם ולא להשאיר אותם באחד על אחד".

מעבר לדברים האלה, נעים לא החליט עדיין עם איזה הרכב הוא רוצה לפתוח. המאמן מתלבט בין עלייה עם ההרכב הכי חזק יחד עם העובדה כי מדובר במשחק שני בתוך שלושה ימים, כאשר ביום ראשון צפוי משחק תחתית חשוב מאוד נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר. מתן בראשי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהגנה על חשבון מיגל פורטיז'ו כאשר את עמדת המגן השמאלי יתפסו אבי ריקן או שי חדד שחוזרים לסגל. בקישור עשוי סטיבן כהן לחזור להרכב על חשבונו של עדן נחמני, אם כי נעים עדיין שוקל להמשיך ולפתוח עם נחמני ורק לקראת המשחק יחליט באופן סופי.

שי חדד אמר לקראת המשחק: "הפועל תל אביב זה לא סתם עוד משחק והחשיבות שלו ברורה לכולם. זאת ליגה שבה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ואם ניתן את כל מה שיש לנו יחד עם הקהל שלנו, אנחנו יכולים לעשות דברים יפים. ברור לנו מה החשיבות של המשחק הזה לאוהדים ואנחנו מקווים לעשות להם שמח ולשלוח אותם הביתה מחייכים בסיום המשחק".

אוהדי בית"ר ירושלים צפויים לשבת בשערים 1-4 ביציע המערבי כאשר אוהדי הפועל תל אביב ימוקמו ביציע המזרחי, מה שייצור הפרדה מוחלטת בין המחנות.

הפועל תל אביב:

אחרי יום גדוש באירועים, שכלל זריקת רימון הלם לחצרו של בעלי הפועל תל אביב אלי טביב, קיימה היום הפועל תל אביב את האימון המסכם שלה. ככל הנראה, דרור קשטן יערוך שני שינויים בהרכב הקבוצה, כשהמגן גל שיש והקשר שכבר היה בדרכו החוצה מהקבוצה, מירקו אורמוש, יפתחו בהרכב. השניים יעלו במקום נאעל חוטבא ונוסא איגייבור שלא יהיה בסגל בגלל מתיחה במפשעה.

באסיפת הקבוצה, העביר קשטן ביקורת על שחקניו, כשאמר: "אין הצטרפות להתקפה מצד הקשרים, אין לחץ על הכדור ואתם רחוקים אחד מהשני". על בית"ר ירושלים אמר: "מצפה לנו משחק מאוד קשה. בית"ר יגיעו כדי לשלוט במרכז השדה, ואתם חייבים לדעת להתמודד עם זה".

יעמדו למבחן

עמית בן שושן (בית"ר ירושלים)

מאז המשחק נגד מכבי תל אביב ברמת גן הוא לא מבקיע ומשדר הרבה מאוד חוסר ביטחון מול השער. בלעדיו בית"ר ירושלים לא תוכל להתאושש מהמצב הזה, וכדי להיחלץ מהמשבר בו היא נמצא, הקבוצה של יובל נעים חייבת את החלוץ שלה חוזר לעניינים.

מירקו אורמוש (הפועל תל אביב)

אחרי שכבר נדמה היה שהוא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, מירקו אורמוש זוכה להזדמנות מחודשת מקשטן, וינסה להוכיח למאמן ולכולם שהמקום שלו בהפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, ברק משה, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מור שושן, גל שיש, אביחי ידין, מחמוד עבאס, אלרואי כהן, מירקו אורמוש, עומר דמארי, טוטו תמוז.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully