וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי נתניה: "איך נשחק כשלא משלמים?"

לפני נתניה (ד', 20:00), שחקניו של לחמן זועמים על האיחור במשכורות. עטר הזהיר: "תראו מה הם עשו להפועל ת"א"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הלוזונים ניצחו את שני המשחקים האחרונים מול נתניה בבית, אבל גם ארבעה מתוך חמשת המפגשים האחרונים (כולל בגביע). רזומה נדיר מול החבורה של עטר.

* הניצחון האחרון של נתניה בחוץ על הלוזונים היה באוקטובר 2009, לפני יותר משנתיים. אחמד סבע כבש, מנשה שילש עם צמד.

* סבסטיאן סנסוני כבש בשניים מתוך שלושת המפגשים האחרונים מול הצהובים.

מפתחות והכנות:

מכבי פתח תקוה

בשבת החליט אייל לחמן לוותר על ויקטור מרעי לטובת טל בן חיים, ונראה שהוא יתקשה מאוד להסתדר ללא החלוץ שלו, שעשוי לעזוב בינואר לרוסיה (כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש אוקטובר, אנז'י מחצ'קאלה הביעה עניין, מה שאושר מאוחר יותר על ידי התקשורת הרוסית). נראה כי המאמן לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב, אבל ייתכן שיחלק את הכוחות בין מספר שחקנים בשלב מוקדם יחסית, בשל הדרבי בשבת. ההתלבטות העיקרית של לחמן היא לגבי עמדת המגן הימני, שכן חגי גולדנברג הציג יכולת טובה מול חיפה, והמאמן מתלבט האם לפתוח איתו או להחזיר להרכב את אורי אוזן שנעדר במחזור האחרון.

ג'סטיס וומפור שוב יהיה בסגל, אבל בקצב דקות המשחק שהוא מקבל לאחרונה נראה ששחרורו מהקבוצה קרוב מאוד. המאמן ממשיך לחפש שחקנים, קשר וחלוץ, כדי לחזק את הקבוצה. בשלב זה, אין כוונה לערוך שינוי בחלק ההגנתי בחלון ההעברות. שחקני הקבוצה הלינו אמש על העובדה שלא קיבלו את משכורות חודש נובמבר. היום אמר אחד מהם: "אם הם חושבים לחכות לדרבי כדי לחלק משכורות, זה לא עובד עלינו. איך אפשר להגיע לעבודה כשלא משלמים לך?". סיבות ביורוקרטיות מעכבות את הגעתו של חלוץ נבחרת קונגו, תרנן בקובולה (23), שבשלב זה לא יגיע לקבוצה. בסביבתו של תמיר כחלון טוענים כי הוא קרוב יותר לסגור באשדוד.

לקראת המשחק, לחמן ערך אסיפה טקטית שבה הקרין קלטות של היריבה. לאחר שבשלושת השבועות האחרונים הקרין המאמן קלטות של פיינורד ורונאלדיניו, הפעם הוא בחר להקרין את קלטת המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, כשהוא מבקש מהשחקנים ללמוד פוזיציות ותנועה נכונה במגרש.

מכבי נתניה

האורחים מגיעים מחר למושבה לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון וינסו לחזור למסלול נגד מכבי פתח תקוה. מאמן הקבוצה ראובן עטר הראה לשחקניו היום וידאו ממשחקיה של מכבי פתח תקוה עם דגש בעיקר על החלק הקדמי, כשאמר להם: "הם עושים בלאגן בהתקפה, שחקנים מחליפים מקומות ומצטרפים מכל מקום ויוצרים מצבים של שלושה וארבעה חלוצים במתפרצות עם בן חיים, עומר גולן, מרעי ופרדה. שלא יהיה מצב שאין מי ששומר עליהם, צריך להיות חכמים במשחק כזה, ראיתם מה קרה להפועל תל אביב שם שנחשפה הרבה מאוד פעמים".

בצד המקצועי יסבול עטר מחר מההיעדרות של קובי דג'אני שצבר חמישה כרטיסים צהובים, מה שיגרום למאמן לעלות בהרכב התקפי יחסית וללא קשר אחורי קלאסי. מוחמד כליבאת צפוי להצטרף לאחמד סבע בהתקפת הקבוצה, כשגם פיראס מוגרבי צפוי לקבל דקות משחק ואילו טיבארנו פינאס עשוי לפתוח כמגן ימני על חשבון ליאור ראובן ועמרי בן הרוש כמגן שמאלי.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר

שוער מכבי פתח תקוה עובר עונה לא פשוטה. לצד תצוגות גדולות במשחקים האחרונים, השוער סובל מתווית שקשה לו מאוד להסיר – האוהדים זוכרים לו כל טעות שעשה בתחילת העונה, ולשטראובר קשה מאוד לאזן את התדמית הזאת. המחזורים האחרונים הוכיחו שמכבי פתח תקוה מצאה שוער מנוסה שמסוגל להביא לה נקודות, וזה נתון שלא מובן מאליו אחרי סדרת הניסויים שערכה בשנים האחרונות. טעות גדולה, ושטראובר ימחק הכל.

מכבי נתניה: חן עזרא

הקבוצה של ראובן עטר, שנראתה בדרכה הבטוחה לחלק העליון והלהיבה במרבית משחקיה, נראית כבויה מאוד במחזורים האחרונים. מאז ה-2:6 הענק על ראשון לציון, עזרא לא מצליח לחזור ולהיות דומיננטי ונראה שבלעדיו ההתקפה של נתניה מתקשה להציג יכולת גבוהה. הגיע הזמן שהוא יחזור לעצמו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; חגי גולדנברג (אורי אוזן), תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי; אסי משיח, מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ'; טל בן חיים, עומר גולן.

מכבי נתניה: אמיר אדרי: טיבארנו פינאס (ראובן), קרופניק, עידו לוי, בן הרוש: בן בנימין, מוגרבי, נחום, עזרא, כליבאת: אחמד סבע.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully