וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשמנצחים את הפועל, האוהדים אומרים חג שמח זה לזה"

27.12.2011 / 14:00

בבית"ר ירושלים מודעים לחשיבות המשחק מול הפועל תל אביב עבור האוהדים. נעים לשחקנים: "רוצה עזרה על תמוז ודמארי"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בערב נגד הפועל תל אביב באיצטדיון רמת גן. כזכור, עונשה של בית"ר הומתק ביום ראשון בבית הדין של ההתאחדות ועקב כך היא תוכל לארח את האדומים עם קהל ברמת גן, במקום ללא קהל בטדי.

לאחר האימון אסף המאמן יובל נעים את שחקניו ואמר: "המצב עדיין קשה ואנחנו חייבים את הנקודות. הפועל תל אביב זה לא עוד משחק בשביל בית"ר ירושלים. האוהדים וכולם צריכים לתת את הכל. הפועל תמיד מסוכנת, בעיקר ההתקפה עם תמוז ודמארי, שחותכים הגנות. אני רוצה עזרה עליהם, גם כשהם בורחים לצדדים. לא להשאיר אותם באחד על אחד בדרך לשער".

בפן המקצועי, נעים לא תירגל היום הרכב ועדיין לא סגור באופן סופי על ה-11 שיפתחו. המאמן לוקח בחשבון שמדובר במשחק שני בתוך שלושה ימים, כמו גם את העובדה שביום ראשון צפוי לקבוצה משחק תחתית סופר חשוב נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר, ומעוניין לחלק מעט את הכוחות. אבי ריקן ושי חדד, שחוזרים לאחר השעיות, מתמודדים על מקום בהרכב, כמגינים שמאליים, במקום מתנאל בן סימון או כקשרים. נעים מתלבט עם להמשיך ולפתוח עם עדן נחמני ליד עמית בן שושן או להחזיר את סטיבן כהן להרכב ולהשאיר את נחמני על הספסל. מתן בראשי ימשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה על חשבון מיגל פורטיז'ו.

חדד אמר לקראת המשחק: "אני חושב שבליגה השנה, אתה יכול לנצח כל קבוצה ולהפסיד לכל קבוצה וראינו את זה. בית"ר מול הפועל ת"א זה משחק מיוחד ואנחנו מגיעים למשחקים כאלה ברמת מוכנות גבוהה ביותר. זה יותר מסתם עוד משחק. אי אפשר להתווכח עם העובדה שאנחנו בתחתית ולא צברנו מספיק נקודות. כרגע אנחנו קבוצה תחתית לכל דבר ועד שלא נוכיח אחרת, נאבק עד הסוף על החיים שלנו בליגה. אנחנו בתקופה לא טובה וחייבים לתת את המקסימות מבחינת יכולת ומחויבות, בתקווה שנחזור לעצמנו כמה שיותר מהר".

שחקן נוסף אמר על המשחק: "זה משחק שיכול לשנות את כל המומנטום. הפועל בשביל האוהדים זה הכל וניצחון עליה יכול להפוך את התמונה ולגרום לקהל להיות איתנו. אין לקהל הזה שמחה או משהו טוב יותר בחיים מניצחון על הפועל. זה משחק שאם מנצחים אותו, האוהדים מברכים אחד את השני בחג שמח ברחוב. אנחנו חייבים לעשות הכל כדי להפוך את כל האווירה שיש היום סביב המועדון, אולי זה גם ייתן פוש לארקדי לשים את הכסף".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully