וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל עכו: "יהיה קשה להסתדר בלי גביש"

הבלם מוצהב, חבריו מקווים לצלוח את המשחק. בעכו, פידליס יחליף את ברקאי, דהן הצעיר עשוי לפתוח (19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* באר שבע ניצחה בביתה פעמיים בלבד מתוך עשרה מפגשים מול עכו. עכו ניצחה שני משחקים ברציפות בוסרמיל, בהם כבשה חמישה שערים.

* הניצחון האחרון של באר שבע בביתה על עכו, היה באפריל 2010, משער של השוער קאלה דרשלר בתוספת הזמן, זוכרים?

* המארחת מכינה שמירה אישית? לואיס זומה הבקיע בשני המשחקים האחרונים בבאר שבע.

* הפועל עכו נמצאת במיני משבר אחרי שהשיגה ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* רק שלוש פעמים העונה סיימה עכו משחקים ללא שער זכות. הפעם האחרונה הייתה נגד מכבי חיפה.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

גיא לוי רצה לשמר את הקו בחוליית ההגנה, עם אבי יחיאל לצד עודד גביש, אבל הבלם ספג צהוב חמישי וייעדר מהמשחק, מה שמצריך את המאמן להחזיר את איבן גארידו להרכב. בבאר שבע ישנו חשש מסוים שהיעדרותו של גביש תביא לבעיה במרכז ההגנה. שחקן בקבוצה אמר: "יהיה קשה להסתדר בלעדיו. מאז שעודד חזר להרכב הקבוצה מגלה שיפור". דקה לסיום האימון המסכם, הורה גיא לוי לשמעון הרוש לעזוב את האימון, לאחר שהוא ועידו אקסברד התווכחו ביניהם על פנדל במשחקון פנימי.

ההתלבטות היחידה בהרכב הייתה בנוגע לדובב גבאי ויוסי שבחון, מהם מאוכזבים מאוד בקבוצה, אולם הם צפויים לפתוח בכל מקרה, כשמי שיאבד את מקומו הוא מוטי מלכה, שלא לחץ את ידו של לוי לאחר שהוחלף בהפסד הביתי לסכנין. המאמן ינסה להסתמך שוב על היכולת של עידו אקסברד, שכבש שני שערים בשלושת המחזורים האחרונים. שמעון הרוש צפוי לחזור לסגל, ויפתח על הספסל. אביתר אילוז אמר לקראת המשחק: "עכו קבוצה טובה שניצחה אותנו גם בסיבוב הקודם, אבל נצטרך להיות נחושים יותר ולהקריב יותר למען הקבוצה. חשוב שנבקיע".

הפועל עכו:

ימים לא קלים עוברים על הפועל עכו, שמנסה להתאושש מצמד המשחקים הלא טוב מול בני יהודה ובית"ר ירושלים. בקבוצה הודו השבוע כי מתוכננים שינויים מינוריים לקראת חלון ההעברות בינואר, אך כבר עכשיו ברור שלכל היותר יצורף שחקן אחד בלבד. מאמן הקבוצה אלי כהן הזהיר את שחקניו באסיפה שהתקיימה היום מפני סיראז' נאסר, יוסי שבחון ועידו אקסברד. "אנחנו צריכים לשחק בצורה מאורגנת, ולהביא את היכולת שאפיינה אותנו לפני כמה שבועות", אמר המאמן לשחקנים. "בגלל שלא החזקנו בכדור נגד בית"ר ירושלים, התקשינו ונאלצנו לרדוף אחרי הכדורים".

כהן מתכנן מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים, כאשר פידליס דימקאו יחזור אחרי תקופה ארוכה למרכז ההגנה של עכו, ויצוות יחד עם ניסו קפילוטו, בעוד שגבע ברקאי יירד לספסל. בנוסף מתלבט כהן האם להציב את אלכסנדר דוידוב כמגן שמאלי במקום אלירן דנין הפצוע, או לחילופין להמר על נאור דהן הצעיר בעמדה הזו.

יעמוד למבחן

הפועל באר שבע: יוסי שבחון

לא ברור מה נותר מהקשר שהבריק בהפועל תל אביב, אבל לפי היכולת בהפועל באר שבע, זה בעיקר השם. במועדון לא מרוצים מהיכולת של שבחון ובמועדון מגדירים את עסקת הגעתו ככישלון גדול. גיא לוי מצפה לשיפור ניכר ביכולת של הקשר ומבין שאם הוא יממש חלק מהפוטנציאל האבוד שלו, באר שבע תוכל לקבל דחיפה חזקה. אם זה לא יקרה בשני המשחקים הקרובים, לבאר שבע תהיה הזדמנות טובה לנסות ולהביא שם פחות גדול, אבל יותר יעיל למשימה הנוכחית של הקבוצה – להתרחק מהקו האדום.

הפועל עכו: שגיב כהן

המגן של הפועל עכו תפס את מקומו של רועי לוי הפצוע, שכבר חזר להתאמן ובקרוב אמור לתפוס את מקומו בהרכב. כהן זכה ללא מעט ביקורת יחד עם חוליית ההגנה בשני המשחקים האחרונים, וכדי להמשיך ולהתחרות על חולצת ההרכב, הוא יהיה חייב להוכיח את עצמו מול באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרכב משוער

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אביתר אילוז, אבי יחיאל, איבן גארידו, אופיר דודזאדה, איציק וקנין (לוטם זינו), ויליאם סוארס, סיראז' נאסר, יוסי שבחון, דובב גבאי, עידו אקסברד.

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, אלכסנדר דוידוב (נאור דהן), עבד מורג'אן, גיא דיין, סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק, יובל שבתאי, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully