וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו בריס: "אני שמח בשביל כולם על השיא הזה"

27.12.2011 / 13:22

הקוורטרבק של הסיינטס חגג את שבירת שיא היארדים. שון פייטון: "לא יכול להיות יותר גאה בו". דן מרינו: "שחקן מיוחד"

עולם הפוטבול חיכה לרגע הזה זמן רב. 27 שנים ליתר דיוק, והלילה (בין שני לשלישי), על הבמה הכי גדולה של הליגה, המאנדיי נייט - זה קרה. במהלך המשחק בו ניצחה ניו אורלינס 16:45 את אטלנטה והבטיחה את זכייתה באליפות בית הדרום של ה-NFC, הקוורטרבק של הסיינטס דרו בריס מצא את דארן ספרולס לטאצ'דאון של תשעה יארד, ובכך ניפץ את שיאו המיתולוגי של דן מרינו, שיא היארדים לעונה בודדת, שעמד על 5,084 וכעת התייצב על 5,087, כשלבריס נותר משחק אחד בקנה כדי לשפר את הישגו עד לסיום העונה.

מיד עם סיום המשחק, בריס הנרגש הוקף בעשרות כלי תקשורת ודיבר אל הקהל המוטרף ביציעי הסופרדום, שלא חדל מלהריע לו: "ניסיתי לא לחשוב על השיא כל המשחק. כמה חבר'ה אמרו לי שאנחנו קרובים, אבל לא רציתי להתרכז בזה. כמו פיצ'ר שעומד לזרוק נו היטר. ספרולס עשה עבודה נהדרת ותפס את הכדור ופתאום חטפתי פיצוצים מכל קו ההתקפה שלנו, אז הבנתי ששברנו את השיא. הילדים שלי ישנים, אבל בטוח הם הרגישו את הרעש שעשו פה בסופרדום. אני אוהב את האוהדים שלנו ושמח שהם חלק מזה. זה לא רק השיא שלי, אלא של כל הקבוצה. אני שמח בשביל כולם". אגב בריס שבר עוד שיא הלילה, 12 משחקים בעונה אחת עם יותר מ-300 יארד.

דן מרינו, השיאן הקודם כאמור, צייץ מיד לאחר המשחק בחשבון הטוויטר שלו: "ברכותי לדרו בריס. עבודה נהדרת על ידי שחקן מיוחד". מאמנו של בריס, שון פייטון, אמר: "כמובן שזה רגע מיוחד עבור השחקנים, בעיקר עבור דרו. אני לא יכול יותר גאה בו מאשר כרגע". ראשון הקופצים על בריס אחרי שבירת השיא היה קרל ניקס, שחקן קו ההתקפה, שניסה להרים את בריס על הכתפיים, אלא שזה התחמק: "אם הייתי יכול, הייתי מרים אותו על הכתפיים ונושא אותו בכל האצטדיון. זה מגיע לו", אמר ניקס, "זה כמו סיום יפהפה לסרט. יכולת לראות לפי התגובות של כולם אחרי שהוא שבר את השיא, כמה כולם אוהבים את דרו כאן".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully