וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "לנגפורד עושה את העבודה לקלה עבורנו"

27.12.2011 / 13:04

מכבי תל אביב מתכוננת לרדניצ'קי באדריאטית (19:00, ערוץ 5), דייויד בלו יודע: "ההתקפה שלנו השתפרה מאוד. רוצים פיינל פור"

מכבי תל אביב, השוהה בסרביה, תפגוש הערב (שלישי) את רדניצ'קי במסגרת הליגה האדריאטית (19:00, ספורט 5). "אנו מציגים משחקים טובים לאחרונה, ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום גם בשני המשחקים בליגה אדריאטית", אומר דייויד בלו לוואלה! ספורט. "לבני השרון הגענו מוכנים לשחק, וכמובן שהצגנו משחק טוב בבלגיה בשבוע שעבר, ואנחנו רוצים להמשיך את הדרך הזאת".

בלו סבור כי השיפור ביכולתה של הקבוצה במשחקים האחרונים מושג בזכות "ההוצאה שלנו לפועל" (בתרגום מילולי). לדבריו, "ההתקפה שלנו עכשיו הרבה יותר טובה. זה גורם לשינוי במשחקים האחרונים ולתקופה הטובה שלנו, אנחנו מוסרים ורואים את זה בכמות האסיסטים, אנו מעניקים הרבה עזרה בפן ההגנתי אחד לשני, ושיפרנו במשחקים את הריבאונד. כולנו עוזרים בזה".

הפורוורד החמיא לקית' לנגפורד: "קית' קיבל את הזמן שהוא היה צריך בכדי להיכנס למערכת, ואת מה שצריך בשביל לעבור תהליך הסתגלות מסוים. לכולנו יש את הביטחון בקית' וכולנו נהנים לשחק איתו, והוא עושה את העבודה שלנו יותר קלה וכך גם האחרים עושים בשבילו".

מחר תתקיים הגרלת הטופ 16 ותזמן לקבוצה את יריבותיה לקראת שמינית גמר היורוליג, ובלו התייחס להגרלה: "זה לא משנה את מי נקבל, אם זו תהיה צסק"א או קבוצה אחרת, המטרה שלנו היא להגיע לפיינל פור. בכדי לעשות את זה צריך לעבור את הקבוצות הטובות ביותר, אז אנחנו לא פוחדים מאף קבוצה. נקבל את מי שנוגרל מולן ונעשה את הכי טוב שלנו".

במצבת הפצועים, המאמן דיוויד בלאט הביע דאגה אתמול ממצב ברכו של שחורציאניטיס, שסובל ממים בברך. גם לנגפורד סובל מפציעה קלה אך ישחק. דמונד מאלט צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully