וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: רמי גרשון צפוי לחזור לסטנדרד ליאז'

27.12.2011 / 12:55

ליאז' הודיעה כי היא מממשת את אופציית החזרתו מהשאלה של הבלם, שמשחק בקורטרייק. מאמן ליאז': "יש לו מקום בהרכב"

הבלם הישראלי רמי גרשון צפוי לחזור כבר העונה לשורות מחזיקת כרטיסו, סטנדרד ליאז' הבלגית. גרשון שיחק בשנה וחצי האחרונות כמושאל בקורטרייק, כאשר בקיץ דרשה סטנדרד לקבל אופציה להחזירו בינואר. אתמול (שני) הודיעה הקבוצה רשמית כי היא מממשת את האופציה והמשמעות המיידית היא שהחל מהראשון בינואר 2012, גרשון הוא שחקן סטנדרד ליאז'. לפי הודעת המועדון, הוא עתיד לצאת עם הקבוצה למחנה אימונים בספרד.

באופן אירוני משהו, משחקו האחרון של גרשון בקורטרייק היה מול ליאז' (0:2) ובסיומו ניגשו אליו ראשי המועדון והודיעו לו על ההחלטה לממש את האופציה. לגרשון חוזה בליאז' עד יוני 2013, בשכר נמוך מזה שהוא מרוויח בקורטרייק ולפיכך בימים הקרובים ידון סוכנו דודו דהאן עם ראשי ליאז' על שדרוג בשכר. גרשון מצידו ירצה לקבל הבהרות גם לגבי מעמדו המקצועי בסגל, שכן בקורטרייק הוא שחקן הרכב קבוע.

חוזה ריגה, מאמן סטנדרד ליאז', התייחס אתמול לנושא ואמר: "אנחנו יכולים להיעזר בעוד בלם. יש לגרשון מקום בהרכב שלנו והוא התפתח בקורטרייק לשחקן הגנה מהימן עם מנטאליות נהדרת".

גרשון, 23, הגיע לבלגיה כשחקן אלמוני מהפועל ראשון לציון בקיץ 2009. בעונת 2009/10 הוא שיחק בעיקר במילואי סטנדרד ורשם ארבע הופעות בלבד בקבוצה הבוגרת בכל המסגרות. שנה לאחר מכן עבר לקורטרייק, שם הגיעה הפריצה, שהובילה אותו גם להרכב הנבחרת. בסטנדרד יפגוש גרשון את חברו לנבחרת, מאור בוזגלו, שמושבת למספר חודשים בגלל שבר בקרסול ובשוק.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully