וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל פתח תקוה: נג'ובו ייעדר מספר שבועות

הקשר נפצע באימון, עדי אלישע אמור לפתוח במקומו (ד', 19:00, אין שידור). יניב לוזון: "הוכחנו שאנחנו לא מפחדים מהגדולות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הקבוצות חזרו לשחק זו מול זו ב-2008, לאחר הפסקה של כמעט 30 שנים. מאז נערכו שישה מפגשים, בהם פתח תקוה ניצחה משחק אחד (0:3 בנובמבר 2008), אבל זה קרה בבית שלה.

* קודם לכן, נערכו ארבעה מפגשים בשנות השמונים בליגה הארצית (היום הלאומית). במשחק הראשון ניצחה פתח תקוה. התאריך: 1 באוקטובר 1983.

* עירוני קרית שמונה נמצאת עם רצף מצוין של שישה ניצחונות. למרות זאת, בכל שלושת המשחקים האחרונים שלה היא ניצחה 0:1.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

קרית שמונה קיבלה חדשות רעות מאוד אחרי שהקשר וויליאם נג'ובו נפצע במהלך האימון, וככל הנראה הוא ייעדר מספר שבועות. רן בן שמעון אמנם לא תירגל הרכב למשחק מול פתח תקוה, אבל ככל הנראה עדי אלישע יפתח במקומו של נג'ובו, כשקיימת גם אפשרות שקרית שמונה תעבור למערך של 3-3-4, כשאחמד עאבד יעלה בהרכב. מלבד השינוי הזה, ההרכב של בן שמעון אמור להיות זהה לזה שפתח נגד מכבי נתניה בשבת, אך קיימת אפשרות שאיתן טיבי יחזור להרכב על חשבונו של שיר צדק. באסיפת הקבוצה ביקש המאמן משחקניו: "אנחנו צריכים להיזהר מהתקפות מתפרצות של הפועל פתח תקוה. אסור לנו להקל ראש במשחק הזה".

הפועל פתח תקוה:

בניצחון הגדול 1:3 על מכבי חיפה בשבת האחרונה, המאמן גילי לנדאו ערך שינוי אחד בהרכב שלו, כשג'ונתן אסוס חזר ל-11 על חשבון אנדרה קלדיירה שעזב. כעת הוא לא מתכוון לשנות את ההרכב, למעט שינוי כפוי אחד. גיא צרפתי ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואייל שן יחליף אותו. לפני המשחק מול חיפה אמרו השחקנים: "אנחנו לא מפחדים מהם, יש לנו קבוצה מספיק טובה. כמו שלא נפלנו מהם בקריית אליעזר, לא נחשוש גם הפעם. בכדורגל הכל אפשרי" וכעת חוזרים בקבוצה על אותה מנטרה. יניב לוזון אמר לקראת המפגש מול המוליכה: "הוכחנו במשחקים האחרונים שהפועל פתח תקוה לא מפחדת מהקבוצות הגדולות. אנחנו מכירים את היכולות של קריית שמונה, היא קבוצה חזקה, אבל אנחנו באים לנצח, בטח לא נרים ידיים". הקבוצה תצא היום (שלישי) למלון בטבריה לקראת המשחק מחר. במועדון עדיין ממתינים לחלוץ וחטאנג קבראצקליה, שאמור להגיע בקרוב לישראל, לאחר הסיכום עם קבוצתו הגיאורגית.

יעמוד למבחן

אדריאן רוצ'ט - עירוני קרית שמונה

אחרי השער הפנטסטי והיכולת הטובה שהוא מציג בשבועות האחרונים, אדריאן רוצ'ט הפך לשחקן המפתח בעירוני קרית שמונה, ובעקבות ההיעדרות של וויליאם נג'ובו הוא יהיה חייב להמשיך להציג יכולת טובה כדי שקבוצתו תמשיך לצעוד בראש הטבלה.

ארמון בן נעים - הפועל פתח תקוה

בהפועל פתח תקוה יש לא מעט הסבורים, שלולא היה נחשב לשחקן בית, ארמון בן נעים כבר לא היה בקבוצה. בתחילת העונה הוא קוטלג כשחקן ברמה של הליגה הלאומית, אבל מאז הוא לא מפסיק לקבל קרדיט ממאמנו שלו, שמצליח העונה להוציא מכל שחקן את המקסימום. בן נעים יודע שלא יהיו לו עוד הרבה הזדמנויות בליגת העל, להוכיח שהוא מסוגל להתנער מתדמית המחמיצן הסדרתי ולהיות שחקן הבית שיוביל את הקבוצה שלו במסע ההישרדות הקשה הזה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכב משוער

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק (איתן טיבי), דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, עדי אלישע (אחמד עאבד), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, יגאל אנטבי, אייל שן, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אור פישביין, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully