וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דרו בריס שבר את שיא היארדים לעונה

27.12.2011 / 7:01

הסיינטס הביסו 16:45 את אטלנטה, הקוורטרבק ניפץ את שיאו של דן מרינו מ-1984 בשלושה יארדים והעמיד אותו על 5,087

ניו אורלינס (3:12) – אטלנטה (6:9) 16:45

שני דברים היו באוויר כבר הרבה מאוד זמן והלילה (בין שני לשלישי) הפכו לרשמיים במשחק הזה. ראשית, דרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס סיינטס, שבר את שיא היארדים לעונה בודדת, שיא שהוחזק על ידי דן מרינו מאז 1984, והעמיד אותו על 5,087 יארדים, כשנותר לו עוד משחק אחד העונה על מנת לשפר את השיא. רק לפני שלוש עונות בריס היה קרוב לשבור את השיא, אך נעצר 15 יארד לפניו. הפעם הוא כבר לא השאיר מקום לטעויות ודהר מתחילת העונה על מנת לכתוב את שמו בספר הזהב של היסטוריית הפוטבול. בריס משחק במשחק ל-307 יארד, שניים בלבד יותר ממה שנדרשו לו לשבירת השיא כבר הלילה. באופן סמלי, המסירה המכרעת הייתה לטאצ'דאון האחרון במשחק, מתשעה יארד לידיו של דארן ספרולס.

הדבר השני שנקבע כאמור הלילה, הוא הזכייה של ניו אורלינס באליפות ה-NFC דרום, בפעם השלישית בתולדותיה. הסיינטס נזקקו לניצחון על הפאלקונס, שלאור התוצאות מיום שבת כבר נכנסו לפלייאוף והם אכן השיגו אותו, בקלילות מפתיעה. מאט בריאנט עוד עלה ראשון על הלוח עם שער שדה, אבל פייר תומאס החזיר בריצה ל-34 יארד וטאצ'דאון ראשון. חוליו ג'ונס לא ויתר ותפס כדור ל-21 יארד באנדזון, אבל משם והלאה ניו אורלינה לא הביטה לאחור, בעיקר לא בריס שמצא את מרקוס קולסטון, ג'ימי גרהאם ורוברט מיצ'ם לשלושה טאצ'דאונים ללא מענה. משם המשחק הפך לגארבג' טיים, כשמאט ריאן מנסה לשפר סטטיסטיקות, אבל דווקא הסיינטס מעמיסים עוד שני טאצ'דאונים, מהחזרת פאמבל של מלקולם ג'נקינס וכאמור, המסירה של בריס לספרולס.

בריס, שדווקא ידע משחקים הרבה יותר גדולים בחייו, סיים עם 307 יארד, 23 מ-39, ארבעה טאצ'דאונים ושני איבודים. קולסטון תפס ל-81 יארד, מיצ'ם ל-75. ריאן, שהוחלף לקראת הסיום בכריס רדמן, ירה 52 ניסיונות מסירה, 34 מהם היו מדויקים וסידרו לו שיא קריירה של 373 יארד וטאצ'דאון בודד. ג'ונס (128 יארד) ורודי וויט (127 יארד) היו הנהנים העיקריים.

מרינו כבר הספיק לצייץ בטוויטר שלו מיד עם סיום המשחק: "ברכותי לדרו בריס. עבודה נהדרת על ידי שחקן מיוחד". בריס עצמו, היה נרגש ברגע שבירת השיא והתהלך לכיוון מרכז המגרש בעוד יציעי הסופרדום גועשים וחבריו לקבוצה מזנקים עליו. בסיום הוא התקשה למצוא את המילים, לא הפסיק לחייך ואמר: "ניסיתי לא לחשוב על השיא כל המשחק. כמה חבר'ה אמרו לי שאנחנו קרובים, אבל לא רציתי להתרכז בזה. כמו פיצ'ר שעומד לזרוק נו היטר. ספרולס עשה עבודה נהדרת ותפס את הכדור ופתאום חטפתי פיצוצים מכל קו ההתקפה שלנו, אז הבנתי ששברנו את השיא. הילדים שלי ישנים, אבל בטוח הם הרגישו את הרעש שעשו פה בסופרדום. אני אוהב את האוהדים שלנו ושמח שהם חלק מזה. זה לא רק השיא שלי, אלא של כל הקבוצה. אני שמח בשביל כולם".

פוטבול בוואלה! ספורט

קרל ניקס שחקן ניו אורלינס סיינטס מברך את דרו בריס. רויטרס
החברים בניו אורלינס באו לברך. בריס ברגע שבירת השיא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully