וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרקי הפועל פ"ת שוקלים לתבוע מנהלים שהתרשלו

25.12.2011 / 11:11

כך עולה משיחות פנימיות לקראת הדיון בבית משפט. עו"ד פינס לפני הדיון: "ביה"מ לא יחזיר חלק מהנקודות. זה הכל או כלום"

מפרקי הפועל פתח תקוה, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, שוקלים לתבוע מספר חברי הנהלה שכיהנו בתפקידים שונים בהפועל פתח תקוה לפני שהקבוצה נמסרה לידיהם, וזאת בהתאם לממצאים שיתקבלו כתוצאה מבדיקה מקיפה שהם עורכים בימים האחרונים בכל הנוגע לעניינים כלכליים. המפרקים בודקים בין היתר את ההתנהלות הכספית של המועדון ואת המאזנים בשנים הקודמות. "אם יהיו ממצאים קשים, ייתכן מאוד שיוגשו תביעות. אם בית המשפט ייקבע שאכן אדם זה או אחר התרשל, אנחנו מניחים שהצד שהפסיד יערער לפחות פעם אחת ואז יתקבל פסק דין. במקרה כזה, ההתאחדות לא תוכל לבוא ולטעון שהניהול בתקופתנו היה כושל ונוכל לטעון להשבת הנקודות אלינו", נאמר באחת השיחות.

המנכ"ל אפי צפריר ילווה היום את שני המפרקים, עו"ד פינס ודגן, לדיון. בכוונת המועדון לטעות בבית המשפט כי הסעיף בתקנון ההתאחדות הקובע הורדת תשע נקודות במקרה של פירוק, בטל. פינס מתכוון לטעון בדיון כי "הדעת לא סובלת ענישה אוטומטית" והתקנון אינו מאפשר הפעלת שיקול דעת בעניין הזה. בנוסף, טוען פינס: "ענישה אוטומטית בלי זכות ערעור נוגדת את הצדק". פינס הוסיף לפני כניסתו לדיון: "בית המשפט לא יחזיר חלק מהנקודות. לנו ברור שזה הכל או כלום. לכולם ברור שאם נפסיד בערכאה הזאת, נפנה גם לבית המשפט העליון".

ובינתיים, הפועל פתח תקוה שוחחה פעם נוספת עם סוכנו של החלוץ וחטאנג קברצקאליה, יוסי שרביט, וביקשה ממנו לדאוג להשגת שחרור מקבוצתו בגיאורגיה. "אם האישור יושג השבוע, החלוץ ינחת בימים הקרובים לבדיקות ויחתום", אמר אתמול צפריר לאחר המשחק. במועדון ישנה אופטימיות רבה בנוגע לאפשרות שהקבוצה תישאר בליגה עם חלוץ נוסף. "הפער עכשיו רק שבע נקודות, תעשו חישוב לבד כמה נקודות נותרו בקופה", אמר שחקן בקבוצה. "עם מאמן כמו גילי לנדאו, אנחנו בטוחים שנוכל להישאר".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully