וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: המחוזי דחה העתירה להחזרת הנקודות

25.12.2011 / 14:25

המועדון טרם קיבל הודעה רשמית: "נגיב כשנקבל את פסק הדין. אם צריך, נערער לעליון". ההתאחדות: "ביקשנו שיערערו דרכנו"

בהתאם להערכות של אנשי הפועל פתח תקוה, בית המשפט המחוזי החליט לדחות היום (שני) את עתירת הקבוצה בעניין החזרת תשע הנקודות, שהורדו למלאבסים לפני פתיחת העונה. בהפועל פתח תקוה לא קיבלו עדיין הודעה רשמית על כך, אבל ייקבלו אותה בקרוב, כשהודעה ברוח זו גם נמסרה למפרקים.

במהלך הדיון השמיע המפרק עו"ד עמית פינס את גרסתו בעניין, וטען כי תקנון ההתאחדות בטל, משום שהוא נוגד את עקרון הצדק. בעקבות ההחלטה מתכוון פינס להגיש את עתירתו לבית המשפט העליון. את הקבוצה ייצגו פינס ועו"ד ליאור דגן, שמונה כמפרק הרשמי מטעם הקבוצה.

את ההתאחדות לכדורגל, שהתנגדה למהלך, ייצג היועץ המשפטי עו"ד משה אביבי, שאמר בדיון: "היוזמה ללכת להליך פירוק הייתה של הקבוצה עצמה ואם בית המשפט יאשר את הבקשה, זה ייתן תמריץ לקבוצות אחרות ללכת לפירוק, וזה מצב שאסור שיקרה. מדוע הפועל פתח תקוה לא הגישה את הבקשה הזאת בדיונים עצמם? הסברנו להם שיוכלו לערער דרכנו, אבל הם בחרו ללכת לבית המשפט. לקבוצות באנגליה הורידו עשר נקודות על הליך כזה".

עו"ד פינס אמר היום: "אנחנו מצפים לראות את פסק הדין קודם. עשינו כל מה שאפשר גם בדיון". כזכור, הבוקר פורסם כי המפרקים, עו"ד פינס ודגן, שוקלים לתבוע מספר חברי הנהלה שכיהנו בתפקידים שונים בהפועל פתח תקוה לפני שהקבוצה נמסרה לידיהם, זאת בהתאם לממצאים שיתקבלו כתוצאה מבדיקה מקיפה שהם עורכים בימים האחרונים בכל הנוגע לעניינים כלכליים.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully