וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי: "היה משחק רע, אנחנו בתקופה פחות טובה"

25.12.2011 / 10:40

קשר רמת השרון לא מרוצה אחרי התיקו בראשל"צ, אבל מאמין: "ניצחון אחד יחזיר אותנו למסלול". סטפן מנו על הכוונת

בעירוני רמת השרון הייתה אכזבה גדולה מאוד בסיום המשחק אמש (שבת), אותו סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 בראשון לציון. האכזבה נבעה פחות מהתוצאה ויותר מהיכולת הירודה שהפגינה הקבוצה. המאמן שייע פייגנבוים אמר בסיום: "נראינו רע ואנחנו צריכים להשתפר". מעבר לכך, השחקנים מרגישים שגם את הנקודה הבודדת הם השיגו במזל רב.

הקשר אלן מסודי אמר: "אין מה לשקר, היה משחק רע שלנו. אנחנו בתקופה פחות טובה ויופי שלא הפסדנו את המשחק. גם במשחקים האחרונים הוצאנו תוצאות תיקו. אני מאמין שניצחון אחד יחזיר לנו את המשחק השוטף והביטחון, כי בסך הכל אנחנו באמת קבוצה טובה". לקראת המפגש מול קבוצתו לשעבר בני סכנין ביום רביעי הקרוב, הוסיף מסודי: "הם קבוצה מצוינת, שלא מפסיקה לנצח, אבל כבר הוכחנו שכאשר אנחנו טובים, אפשר לנצח כל קבוצה".

למרות האופטימיות של מסודי, במועדון חוששים כי הקבוצה נכנסת לתקופה לא טובה, שעלולה למנוע ממנה לסיים בפלייאוף העליון ואמרו: "זה המבחן שלנו. כולם רוצים שניפול ואז יגידו שהיה ברור שרמת השרון היא תופעה חולפת. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו לא כאלה ואנחנו שווים מקום בפלייאוף העליון. היינו יותר טובים מהיריבות ברוב המשחקים השנה ואנחנו שייכים לחלק העליון של הטבלה".

מי שיחזור להרכב במשחק מול סכנין הוא תומר סוויסה, שנעדר אתמול עקב כרטיסים צהובים. מעבר לסוויסה, הקבוצה מעוניינת לצרף שחקן התקפה נוסף, כאשר סטפן מנו, חלוץ גנאי המתנשא לגובה 1.90 מטר, צפוי להגיע להתרשמות בתקופה הקרובה. מי שיעזוב את הקבוצה הוא מרקוס רומולו הברזילאי, שלא נכלל בסגל כבר מספר חודשים ולא הצליח להגיע עם הקבוצה להבנות כספיות על עזיבה מוקדמת.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully