וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר אדרי: "אם ק"ש רצה לאליפות, גם נתניה יכולה"

25.12.2011 / 10:22

השוער ניסה להסביר את מה לא עובד בשבועות האחרונים: "כולם משחקים טיפה בלחץ, לא הולך לנו. צריך להרים את הראש"

אווירה לא נעימה שררה בחדר ההלבשה של מכבי נתניה אמש (שבת). אמנם הקבוצה שיחקה הרבה יותר טוב מהחודש האחרון אך עדיין נוצחה במשחקה הביתי מול קרית שמונה והמשיכה לשקוע אל עבר הפלייאוף התחתון. שחקנים אמרו בחדר ההלבשה בסיום: "זה כל ההבדל בינינו לקרית שמונה, הם מנצחים כשהם לא טובים ואנחנו לא מנצחים שאנחנו טובים. בגלל זה יש כזה פער בינינו. עד שלא נלמד להביא נקודות גם בתקופות קשות לא נוכל להיצמד לצמרת".

השוער אמיר אדרי אמר לאחר ההפסד: "משחק חמישי ללא ניצחון זה מצב לא נעים לקבוצה ולא לאף אחד מהשחקנים. אני מתנחם בעובדה ששיחקנו כדורגל טוב יחסית להפסדים הקודמים אבל לא השכלנו לכבוש, חטפנו כרגיל והפסדנו את המשחק. כולם משחקים טיפה בלחץ ורוצים לא לספוג את השער הראשון אבל לצערנו זה לא הולך לנו. הקבוצה סופגת ונכנסת ללחץ אבל דווקא כשאנחנו סופגים, אנחנו מתחילים לשחק כדורגל יותר טוב. זה ביש מזל מצידנו שלא כבשנו כי שיחקנו טוב. צריך להרים את הראש ולדעת לצאת מהמצב הלא נעים הזה, אני מאמין בשחקנים כי אנחנו חבורה של גברים ונצטרך לדעת לצאת מזה".

אדרי אף דיבר על היריבה שמוליכה את הטבלה: "אני חושב שאם קרית שמונה רצה לאליפות אז גם מכבי נתניה יכולה לרוץ לאליפות. קורה שאנחנו נמצאים בצד של המפסידים כל הזמן, אין לנו בעיה של סגל שחקנים, יש כאן קבוצה מצויינת והאוהדים צריכים להתאזר בסבלנות, אנחנו צריכים לצאת מהמצב הזה, זה הכל. אני לא חושב שיש שובע, פשוט לצערי אנחנו לא משחקים טוב ומפסידים אבל אנחנו כן עובדים על המגרש".

השוער התייחס גם למחאה של אוהדי נתניה שלא אהבו את הרומן שלו עם אוהדי מכבי חיפה בשבוע שעבר ואמר: "מה שקרה עם הקהל של נתניה זו מחאה שהם עשו נגדי. אני לא יודע מה הם רוצים אבל אני לא מתייחס לזה. מה הם רוצים? שאני לא אעשה מחווה לאוהדים של מכבי חיפה? הם קראו לי אז אני לא אלך? אני לא רוצה להתעסק במכבי חיפה, זה לא מעניין כרגע, אני במכבי נתניה".

בצוות המקצועי בסך הכל היו מרוצים מהמשחק של הקבוצה ובעיקר מהחזרה למשחק השוטף. מאמן הקבוצה ראובן עטר עודד את השחקנים בסיום המשחק וגם את ליאוניד קרופניק שכבש את השער העצמי. עטר עדיין מעוניין להתחזק לקראת חודש ינואר וייתכן שהקבוצה אף תצרף שני שחקנים ולא שחקן אחד בעקבות היכולת הדלה בתקופה האחרונה והרצון של המאמן לראות הרבה יותר תחרות בעמדות שונות, כאשר מריאנו קאפורלה ואולי עוד שחקן צפויים לקבל שיחרור.

צפו בקרית שמונה מנצחת את מכבי נתניה 0:1

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully