וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "איך מוטי מלכה מוחלף ולא מגיש לי את היד?"

25.12.2011 / 16:05

מאמן הפועל באר שבע נזף בשחקניו יממה לאחר ההפסד 2:0 לבני סכנין. אכזבה בקבוצה מדובב גבאי ויוסי שבחון

ללא קשר להפסד הביתי אתמול (שבת), 2:0 לבני סכנין, בהפועל באר שבע מאוכזבים מאוד מהיכולת שמגלים החלוץ דובב גבאי והקשר יוסי שבחון. בשלב זה אין כוונה לשחרר אותם מהקבוצה, אבל אם לא יגלו שיפור, ייתכן ובמועדון ישקלו להיפרד מאחד מהם. חלק מהשחקנים טוענים כי גבאי לא בא לידי ביטוי כשחקן קו, אבל השחקן עצמו נמנע מלדבר על כך עם חבריו. לגבי שבחון נאמר בבאר שבע: "מאז שהוא הגיע לכאן הוא לא ממש פוגע. אף אחד לא מרגיש אותו במשחק. כולכם ראיתם מה קרה כשנאסר נכנס במקומו להרכב".

במהלך המחצית אירע עימות בין השוער אוהד לויטה לשחקן בני סכנין, חאלד חלאיילה, לאחר שלויטה סבר כי הקשר ביצע עבירה מסוכנת על סיראז' נאסר. "תיזהר עם מה שאתה עושה", אמר לעברו השוער. בתגובה, חלאיילה קילל אותו והשניים הלכו לחדר ההלבשה. מאוחר יותר התנצל לויטה בפני שחקן סכנין, זאת לאחר שנאסר עצמו ניגש אליו והבהיר לו כי העבירה לא הייתה מסוכנת. לויטה וחלאיילה סגרו את העניין הסתיים בלחיצת יד.

את האכזבה המקצועית מההפסד היה ניתן לחוש באימון היום, בו ביקרה הבעלים אלונה ברקת. האחרונה אמרה לשחקנים: "אתם מדברים על פלייאוף עליון במקום להתרכז בהישרדות. אתמול לא ראיתי קבוצה שנלחמת. לא בעטתם לשער". המאמן גיא לוי הוסיף: "היה נדמה כאילו שלושה ניצחונות הספיקו לכם. חשוב שתלמדו ממה שקרה כי ביום רביעי יש משחק חשוב נגד עכו. איך קורה שמוטי מלכה מוחלף ולא מגיש לי את היד? את יוסי שבחון לא כללתי בהרכב, אבל הוא קיבל את זה כמו גבר".

ההפסד יצר מעט בלבול בקרב השחקנים, שטענו בסיום: "ההבדלים בין שלושת המשחקים האחרונים למה שראינו הפעם היו גדולים מאוד. אסור שנחזור לתקופה הרעה שלנו". השחקנים המובילים שוחחו ביניהם בחדר ההלבשה: "למזלנו, כבר ביום רביעי יש אפשרות לתקן", אמר אחד מהם לחבריו לקראת המשחק מול הפועל עכו, "אין הרבה זמן לשקוע במחשבות, נסו להיות עם הרגליים על הקרקע".

במועדון מאמינים שהדרך של גיא לוי תוביל בסופו של דבר להצלחה. "כמה קבוצות ניצחו העונה ארבעה משחקים ברציפות? אפילו הפועל תל אביב נופלת", אמרו בבירת הנגב על המאמן. השוער לויטה הוסיף: "כמו שכבר הבהרתי, בהפועל באר שבע לא משנה עוד הפסד או עוד ניצחון. מה שחשוב זו הדרך, ואנחנו ממשיכים כרגיל". אורח כבוד בחדר ההלבשה היה קשר ויסלה קרקוב מאור מליקסון, ששוחח עם חבריו ואמר להם בציניות: "עד שבאתי אתם מפסידים?". הבלם עודד גביש יחמיץ את המשחק מול עכו בעקבות בגלל כרטיסים צהובים.

ללא קשר לאכזבה מגבאי ושבחון, גיא לוי ממשיך לחפש קשר וחלוץ וכפי שפורסם ביום שישי, הקשר הצרפתי של קבוצת לצ'ה האיטלקית, בראיין ברגונו (29) הוא אחד המועמדים לחיזוק בינואר. השחקן, ששיחק בעבר בליון וטולוז כמו גם בנבחרת הצעירה של צרפת, לא מוכן לשחק בשלב זה בישראל, אך במועדון מנסים לשכנע אותו להגיע. "זה יהיה שדרוג ענק אם הוא יסכים לבוא", אמר עליו גורם בקבוצה. שמו של הקשר משה אוחיון שוב עלה במועדון כשגם תמיר כחלון עדיין על הפרק, במידה ויעזוב את פולין.

ביום שלישי יתקיים טורניר ותיקים לזכרו של יוסי שושן ז"ל, שנהרג מנפילת גראד לפני כארבעה חודשים. בטורניר ישחקו קבוצות הוותיקים של הפועל באר שבע, מכבי באר שבע, מ.ס באר שבע והפועל אופקים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully