וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "אם נאמין, נוכל לעשות דברים יפים"

קשר בני סכנין מאמין בקבוצתו אחרי עוד ניצחון. על האדום שספג: "לא מתאים לי". בקבוצה לא יודעים אם יוכלו להתחזק

בשקט בשקט ובעזרת פתיחת עונה מופלאה, התברגה לה בני סכנין במקום הרביעי בליגה ולאחר כחצי עונה הכרטיס לאירופה נמצא ממש בהישג יד. אמש (שבת), גברו האדומים על אדומים אחרים, אלה של הפועל באר שבע, במשחק חוץ שהסתיים בניצחון 0:2.

למרות ההצלחה, בסכנין רוצים להתחזק בחלון העברות בינואר, במטרה ליצור סגל חזק שיוכל לרוץ בצמרת עד לסיום העונה. אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד. כרגע הקבוצה נמצאת במצב כלכלי גרוע וקשה לראות איך היא משיגה את הכספים הנחוצים על מנת להתחזק. בנוסף, בסכנין עדיין ממתינים לתוצאות הבוררות מול עירוני קרית שמונה על עסקת העברתו של מהראן אבו ריא. במידה שתצטרך להשיב את סכום 300 אלף השקלים לקרית שמונה, כנראה שסכנין לא תוכל להתחזק כלל.

בינתיים בקבוצה מאושרים מההצלחה ומהתברגות למקום כל כך גבוה בטבלה. מהראן ראדי, מנהיג הקבוצה העונה, שראה את הכרטיס האדום אתמול, אמר לאחר הניצחון: "הגענו למגרש קשה, הפועל באר שבע באה אחרי שני ניצחונות ובתקופה טובה ולמרות זאת השגנו ניצחון חשוב מאוד, שדוחף אותנו למעלה. תמיד אמרתי שאם נאמין, נוכל לעשות דברים יפים מאוד, כי יש לנו קבוצה טובה ואנחנו מוכיחים את זה כבר תקופה ארוכה".

על הכרטיס האדום שנשלף לעברו הוסיף הקשר: "לקחתי את זה מאוד קשה. היה לי משחק טוב והיינו במומנטום טוב, ומאוד כואב לי על זה. בסך הכל הייתי פצוע על הדשא והשחקן של באר שבע ניסה להקים אותי וחשב שאני עושה הצגה. אינסטינקטיבית שלחתי רגל והשופט הרחיק אותי. חבל לי מאוד כי זה לא מתאים לי ולאופי שלי, אבל זה חלק מהכדורגל. יש לנו משחק קשה מאוד מול רמת השרון ביום רביעי. הם קבוצה טובה, שלא במקרה נמצאת בחלק העליון. נצטרך להמשיך ולשחק ברמה ששיחקנו במשחקים האחרונים כדי לנצח שם".

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully