וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בית"ר ירושלים: לחזור לשגרה

הקבוצה מהבירה רוצה ניצחון אחרי 5 משחקים, בעוד המארחת תחפש ניצחון שיקרב אותה לצמרת (א', 19:10, ספ' 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים ניצחה בחמישה מתוך שבעת המפגשים בין שתי הקבוצות בשנים האחרונות. שלושה מתוך חמשת הניצחונות הסתיימו ב-0:3 לבית"ר ירושלים.

* הניצחון היחיד של עכו על בית"ר ירושלים בשנים האחרונות היה לפני שנה כאשר עכו ניצחה באיצטדיון גרין 0:3, אך שלושת הכובשים (רועי דיין, מהראן ראדי ומוחמד כליבאת) כבר לא משחקים בקבוצה.

* לבית"ר ירושלים יש ניצחון אחד בלבד ב-12 מחזורי הליגה האחרונים. מעבר לכך, בארבעת המשחקים האחרונים שלה, בית"ר ירושלים לא הצליחה אפילו לכבוש שער אחד.

* לא די בכך שלבית"ר ירושלים יש את ההתקפה הגרועה בליגה (עשרה שערים), במשחקי החוץ הקבוצה של יובל נעים הבקיעה שלושה שערים בלבד בשמונה משחקים.

* ואם בהתקפה עסקינן, להפועל עכו יש את החלק הקדמי השלישי בטיבו בליגה (אחרי הפועל תל אביב ומכבי חיפה) עם 27 שערים.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בהפועל עכו ניסו להתאושש השבוע מהרביעייה שהנחילה להם בני יהודה בשבוע שעבר, ולמרות השבוע האינטנסיבי שמחכה להם, בקבוצה השתדלו לשמור על ריכוז ולא לצאת מגדרם. במהלך האסיפה שנערכה היום הקרין המאמן לשחקנים קטעים ממשחק ההפסד לזהובים, התעכב על הטעויות בהגנה, והסביר לשחקנים: "היתרון המשמעותי שלנו על פני קבוצות שאנחנו משחקים איתן זה ההתלהבות שאיתה אנחנו מגיעים למשחקים. למשחק הזה הגעתם ללא מוטיבציה ורצון. בית"ר תגיע במוטיבציה גבוהה לנצח, ואנחנו חייבים להיות מרוכזים ולהגיע מוכנים מנטלית כדי להילחם".

כהן העדיף לשמור על מתח ולכן לא תירגל הרכב, כאשר הוא ביצע מספר נסיונות. למרות הרביעייה שספגה הקבוצה, החולייה האחורית שכוללת את גבע ברקאי וניסו קפילוטו במרכז תמשיך לשחק נגד בית"ר ירושלים. כהן אמור להגדיל את כמות הדקות למשה מישאלוב, ששיחק בשבוע שעבר 20 דקות, אך עדיין לא ברור אם יפתח בקישור האחורי. התלבטות גם קיימת לגבי יובל שבתאי, שהחמיץ את המשחק בשבוע שעבר בגלל כרטיסים צהובים, אבל כהן נוטה להעדיף אותו על פני גיא דיין, ששיחק בשבוע שעבר.

בית"ר ירושלים:

לאחר שני הפסדים רצופים לבני יהודה והפועל באר שבע בטדי, בית"ר ירושלים מקווה לצאת לדרך חדשה נגד הפועל עכו. בית"ר ירושלים רחוקה עד כדי שתי נקודות מהקו האדום, דבר שיוצר הרבה מאוד לחץ במועדון. מאמן הקבוצה יובל נעים אסף היום את שחקניו ואמר להם: "אתם צריכים להבין שכרגע נוצר מצב שהכל לא בסדר במועדון. ההנהלה לא בסדר, המאמן לא בסדר, השחקנים לא בסדר, האוהדים לא בסדר, הכל כאן נראה שלילי ואתם הם אלה שצריכים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

"אי אפשר כל הזמן לבכות על מה שלא טוב ולא לעשות עם זה כלום", המשיך המאמן. "אם יהיה כסף, נצרף ארבעה-חמישה שחקנים בינואר, ואם לא, נישאר עם מה שיש אבל גם עם מה שיש צריך לעשות יותר. לא יכול להיות שכרגע הבסיס של הקבוצה זה אבירם, עמית, מויאל ואיניבינדר ואם הם לא טובים כל הקבוצה לא מתפקדת ואף אחד לא לוקח אחריות. יש פה אנשים שמקבלים הזדמנות וחולצת הרכב וצריכים לתת הכל כדי להוכיח שהם ראויים כי בית"ר גם יכולה להיות במצבים אחרים ואלה הרגעים שנמדדים בהם".

לגבי ההרכב הצפוי, נעים לא סגור על מספר עמדות. בשלב זה נראה כי ברק משה צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי בשל ההיעדרות של אבי ריקן המורחק ושי חדד המוצהב אם כי ישנה אפשרות כי מתנאל בן סימון הצעיר בכל זאת ישחק כמגן שמאלי ומשה יעבור לקישור על חשבון אחד משחקני ההתקפה.

אנדריי פיליאבסקי ומיגל פורטיז'ו יפתחו כבלמים כאשר בקישור צפוי נעים לשחק עם שני קשרים אחורים, דן איינבינדר וקובי מויאל, כשמלפנים לצד אבירם ברוכיאן נראה כי המאמן מתלבט אם לשחק עם סטיבן כהן או לפתוח עם צחי אליחן ושני שחקני התקפה בדמות עמית בן שושן ועדן נחמני. ישנה אפשרות שנחמני ישחק בשפיץ ובן שושן יעבור לאגף. בכל מקרה, רק לפני המשחק יחליט נעים על ההרכב שיפתח.

בעיה נוספת שנופלת על הקבוצה זאת העובדה שהחלק הדומיננטי ביציע בראשון אירגון ה"לה פמיליה" החליטו שלא להיכנס לתחומי המגרש מחר כאשר חלק מהאוהדים יישארו בבית ואילו אלה שיגיעו ימחו מחוץ לאיצטדיון כחלק מהמאבק שלהם נגד איציק קורנפיין והנהלת הקבוצה. ישנם גורמים המנסים לשכנע את האוהדים לשנות את החלטתם ולדחות את המחאה עד לסיום העונה אך בשלב זה אין שינוי בהחלטת האוהדים.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: דודו גורש

בשבוע שעבר אחרי התבוסה לבני יהודה לא מעט ביקורת הופנתה לעבר חוליית ההגנה של הפועל עכו, כשגם דודו גורש לא היה נקי וספג האשמות על חלקו בשערים שספגה הקבוצה. הקפטן העכואי היה אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה במהלך הסיבוב הראשון, והמטרה העיקרית שלו תהיה להוכיח שמדובר היה במעידה חד פעמית, ובעיקר להחזיר את הביטחון לחוליית ההגנה הצעירה שלו.

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

הקבוצה במצב רע מאוד ועל סף קריסה, הצעירים מאבדים ביטחון ובן שושן תקוע למעלה כשאף אחד מהקישור לא יוצר דומיננטיות או מנסה להצטרף אליו. הגיע הזמן שהקפטן ייקח אחריות וייתן משחק שיזכיר שנשאר עוד משהו מהשם אבירם ברוכיאן שנייה לפני שהקבוצה בליגה הלאומית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, גבע ברקאי, ניסו קפילוטו, אלירן דנין, עבד מורג'אן, יובל שבתאי (גיא דיין), סינטאיהו סלליך, אלכסנדר דוידוב, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, ברק משה (מתנאל בן סימון), קובי מויאל, דן איינבינדר, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן: עדן נחמני (ברק משה).

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully