וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "מוקדם לדבר על אירופה לפני הפלייאוף"

דודו עזריה

24.12.2011 / 21:47

מאמן בני סכנין חגג את הניצחון בבאר שבע: "ההתעלמות של התקשורת עשתה לנו את העבודה". גיא לוי: "היינו קצת לחוצים"

בני סכנין בלמה הערב (שבת) את הפועל באר שבע עם 0:2 מרשים בחוץ, באדיבות שערים של אחמד קאסום (42) וחאמד גנאים (90), שהעלה אותה למקום הרביעי. הקבוצה של גיא לוי טעמה מחדש את טעמו של הפסד אחרי שלושה ניצחונות רצופים למרות ששיחקה ביתרון מספרי אחרי הרחקתו של מהראן ראדי (56).

"אנחנו חוזרים הביתה עם שלוש נקודות אחרי שהתקשורת לא ספרה את סכנין ועשתה לנו את העבודה", חגג שלומי דורה בסיום. "שיחקנו מחצית ראשונה פנטסטית, הנענו את הכדור מצוין והגענו למצבים ורק לויטה השאיר את באר שבע בתמונה. אחרי ההרחקה נאלצנו לשחק יותר טקטי, צופפנו מאחור והצלחנו לעקוץ במתפרצת".

"פתחנו את הסיבוב השני עם 6 מ-6 וביחס לסיבוב הראשון שפתחנו עם 3 מ-6 זה אומר שאנחנו בנקודת זינוק טובה יותר", המשיך דורה. "ההמטרות שלנו היום הן להגיע לפליאוף העליון. על אירופה מוקדם לדבר לפני הפלייאוף".

מהראן ראדי, שנפצע לפני שהורחק, הוסיף: "הכאב ברגל שלי גדול, אבל יותר כואב לי על העבירה הטפשית שעשיתי. אני מבקש את סליחת ההנהלה, השחקנים והאוהדים. מי שמכיר אותי יודע שאני שחקן הוגן שלא מתחזה וכששכבתי על הרצפה ועקנין הגיע להרים אותי וצעק לי להפסיק להתחזות. בחוסר ריכוז ומתוך אינסטיקנט הזזתי את הרגל ובעטתי בו והגיע לי האדום. מה שיותר חשוב זה שעשינו ניצחון גדול, של קבוצה עם הרבה אופי. בסכנין שינו את המחשבה העונה וכבר לא חושבים רק על הישרדות. אם נמשיך ככה אפשר להגיע רחוק".

מנגד הסביר גיא לוי את ההפסד: "היינו קצת לחוצים. שחקנים מאוד רצו להמשיך את הניצחונות ומרוב שרצינו הלך לנו פחות טוב. דווקא ב 0:0 היה לנו מצב אחד לא רע, אבל באופן כללי לא עבדנו מספיק מהאגפים ולא בעטנו לשער. אני חושב שלמרות ההפסד אנחנו צריכים להעריך את הרצון של השחקנים. כמו שהמשחק התפתח אני חושב שהיינו יכולים להשיג לפחות נקודה. אבל גם צריכים לתת הקרדיט לסכנין. אין לנו הרבה זמן לבכות כי ברביעי מחכה לנו עוד משחק".

כשנשאל על הידיעה אודות העניין שהקבוצה הביעה בבריאן ברגוניו הצרפתי, אמר לוי: "אנחנו לא מתייחסים לפרסומים בתקשורת. עולים הרבה שמות, שום דבר לא הגיע לכדי מסלול של מימוש. ואנחנו לא רוצים לשגע את התקשורת עם שמות. השבוע לא נתעסק בזה. אני לא יכול להגיד מתי יהיו שמות שאנחנו יכולים לפרסם. ניאלץ לחכות וגם אתם ביחד איתנו".

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully