וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרלוס בלטראן מצטרף לסנט לואיס קרדינלס

23.12.2011 / 23:41

יש מחליף לפוחולס? האלופה התחזקה באאוטפילדר, שחתם לשנתיים. ג'יו גונזאלס לנאשיונלס, גארזה יעזוב את הקאבס?

לא בטוח שזה מה שירגיע את אוהדי האלופה סנט לואיס קרדינלס, שעברו טראומה גדולה לפני כשבועיים, כשהכוכב הגדול שלהם אלברט פוחולס נטש לטובת לוס אנג'לס איינג'לס, אבל היום (שישי) הם קיבלו חיזוק חדש, בדמות קרלוס בלטראן, שחתם לשנתיים הקרובות.

הפורטו ריקני הותיק (34), ששיחק במהלך הקריירה בקנזס סיטי, יוסטון, ניו יורק מטס ובשליש העונה האחרונה גם בסן פרנסיסקו, ירוויח על פי הדיווחים 26 מיליון דולר במהלך השנתיים הקרובות, כשבחוזה שלו גם מופיע הסעיף המאפשר לו להטיל וטו על כל טרייד שהוא. בעונה החולפת, אותה כאמור העביר בניו יורק ובסן פרנסיסקו, בלטראן חבט ל-22 הומראנים והכניס 84 רצים ב-30.0 אחוזים.

הוא צפוי לשחק באאוטפילד הימני, כשלאנס ברקמן יעבור לבסיס הראשון, שם יכנס לנעליו העצומות של פוחולס. הג'רנל מנג'ר של הקארדס ג'ון מוזליק, אמר: "בלטראן הוא שחקן מוכח והיה יריב קשה לסנט לואיס לאורך השנים. יהיה נחמד שהיכולות שלו יהיו לצידנו בשנים הקרובות".

גם וושינגטון התחזקה בשחקן מעניין. המגיש ג'יו גונזאלס, שמצטרף מאוקלנד. גונזאלס, שנבחר למשחק האולסטאר בעונה שעברה, יעבור לבירה שם ירוויח 4 מיליון דולר בעונה הקרובה והוא הפיצ'ר השני שעוזב את אוקלנד בפגרה אחרי שטרבור קאהיל עבר בתחילת החודש לאריזונה. האייס יקבלו תמורת גונזאלס ארבעה שחקנים בכירים ושחקן מינור ליג אחד. צירופו לנאשיונלס יוצר רוטציה מעניינת (בהנחה שתישאר בריאה), שתכלול מלבדו גם את ג'ורדן צימרמן וסטיבן שטרסבורג.

תיאו אפשטיין ממשיך בתוכניתו להפוך את שיקגו קאבס לחלוטין, כשהשם הבא על הכוונת לפי התקשורת האמריקאית הוא של הפיצ'ר מאט גארזה. "אני חושב שאנחנו צריכים עוד עומק", אמר אפשטיין, שלפי הדיווחים ישלח את גארזה תמורת מספר שחקנים. רק בעונה שעברה הצטרף גארזה בן ה-27 לקאבס ולצד עשרה ניצחונות ועשרה הפסדים הוא העמיד ERA של 3.32, הטוב בקריירה שלו.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully