וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני סכנין: שומרים על זהירות

גיא לוי הזהיר את שחקניו מפני קדוסי, אזורוב וראדי (ש', 18:00), בסכנין רוצים לעצור את רצף הניצחונות של המארחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* באר שבע ניצחה שישה מתוך עשרה מפגשים בבית מול סכנין.

* באר שבע מגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל רק פעם אחת העונה עשתה זאת במגרשה הביתי.

* הניצחון האחרון של סכנין בווסרמיל היה בדצמבר 2004 (!), לפני שבע שנים בדיוק. התוצאה אז: 0:4 ענק.

* בעשור הנוכחי התקיימו רק שני מפגשים בין הקבוצות בווסרמיל, והתוצאה זהה: 0:1 לאדומים.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

הניצחון בטדי גרם לגיא לוי ללא מעט התלבטויות בנוגע להרכב מול סכנין: מוטי מלכה הציג יכולת נהדרת, אבל יוסי שבחון היה שותף לניצחון. איבן גארידו ששמר על יציבות במרכז ההגנה מול אבי יחיאל, שחוזר מהרחקה. בסופו של דבר החליט המאמן לוותר על גארידו ולהחזיר את יחיאל ל-11. שבחון ימשיך לקבל קרדיט, ומלכה יחזור להרכב על חשבון דובב גבאי, שלמרות הניצחונות בקבוצה סבורים שהוא מגלה יכולת פושרת מאוד.

לוי אמר היום לשחקנים: "אל תשכחו את הדרך שעשינו עד עכשיו. אנחנו צריכים להישאר באותה דרך. שלושה ניצחונות זה לא אומר שצריך לשנות גישה. שימו לב לשלישייה המסוכנת שלהם, קדוסי, אזורוב וראדי. שימו עליהם עליהם דגש". בשבוע שעבר סיפרו שחקני הסגל על התקווה שנתן להם המאמן, כששניים מאחרוני שחקני הסגל שלו, סיראז' נאסר ועידו אקסברד, קיבלו הזדמנות בשלושת המשחקים האחרונים והביאו תשע נקודות. "מעניין מי יציל אותנו השבוע", אמר אחד מהם. שמעון הרוש לא בסגל בגלל פציעה.

בני סכנין:

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על ראשון לציון והתתבססות במקום הרביעי בטבלה, בבני סכנין לא יכולים להיות יותר מרוצים ומקווים להמשיך ביכולת שלהם מפתיחת הליגה גם מחר מול הפועל באר שבע. הדאגה העיקרית של סכנין כרגע היא כלכלית ובמועדון יודעים שבשל כך יהיה להם קשה לחזק את הקבוצה בינואר.

המאמן שלומי דורה אמר לשחקניו: "יש לנו משחק סופר קשה מול באר שבע ואנחנו חייבים להגיע מרוכזים מאוד בכדי לעצור את רצף הניצחנות שלהם". מעבר לכך, דורה יכול להיות מרוצה מחזרתם של חלאד חלאיילה ועודד אלקיים, שגם ישובו להרכב מחר על חשבונם של עלא אבו סלאח ומוחמד זיבדאת, כשפיטר אמבמבה ימשיך לקבל את האשראי במרכז ההגנה לצידו של עידן ויצמן. אחמד קאסום יועדף על פני חאמד גנאים.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אוהד לויטה

חלק מההצלחה הגדולה של באר שבע במחזורים האחרונים קשורה ישירות לשוער שלה, שעשה החלטה אמיצה בתחילת העונה כשהחליט לחזור לישראל. שחקנים מדווחים על שיפור בביטחון העצמי של הבלמים והמגנים, ועל שקט באזור הרחבה. העמדה הזאת הפכה להיות קריטית במיוחד בשנים האחרונות, אבל דומה שמאז הגעתו חלה רגיעה בגזרת האוהדים, שכבר לא שומעים את דפיקות הלב שלהם בכל הגבהה לרחבה.

בני סכנין: פיטר אמבמבה

לאורך כל העונה סכנין מוכיחה שהיא קבוצת בית הרבה יותר חזקה מאשר בחוץ ולמרות שממעטת לכבוש מחוץ לדוחא עדיין ניצחון מחר תלוי יותר במרכז ההגנה של הקבוצה. באר שבע שנמצאת במגמת השתפרות במשחקים האחרונים תגיע מחר בכדי לתקוף את סכנין ואם אמבמבה יוכיח יכולת מצונית, סביר להניח שהקבוצה של דורה תחזור מסרמיל עם נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, איציק וקנין, וויליאם סוארס, סיראז' נאסר, מוטי מלכה, יוסי שבחון, עידו אקסברד.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

בריאן ברגוניו מועמד להצטרף להפועל באר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully