וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה: גזל ומאטוביץ' בהרכב

המוליכה חוזרת להרכב החזק, טיבי ואזולאי שבים לסגל (ש', 19:00, ספ'1). שחקן בנתניה: "אם נחזור לעצמנו, יהיה לנו יתרון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מכבי נתניה מגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון.

* ההפסד היחיד של קרית שמונה בליגה היה במשחק הביתי נגד נתניה במחזור השני, אז נוצחה 3:1.

* ניר נחום כבש העונה שלושה שערים, שניים מהם באותו משחק ניצחון בקרית שמונה, כאשר את השלישי הוא הבקיע
במחזור השישי נגד עכו. מאז סובל מבצורת של 10 מחזורים.

* לקרית שמונה יש את ההגנה הטובה בליגה. הקבוצה של בן שמעון ספגה העונה שמונה שערי ליגה בלבד.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

מכבי נתניה מגיעה למשחק עם ביטחון ירוד יחסית אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון וירידה חדה ביכולת של הקבוצה, בעיקר בכל הקשור למשחק ההתקפה. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, שם השבוע דגש על הצורה בה הקבוצה צריכה להיראות – בלי קשר ליריבה – זאת על מנת לחזור ליכולת שאפיינה את הקבוצה עד לפני כחודש. עטר אמר לשחקנים: "אין צורך לדבר עליהם, הכוח שלהם במשחק הקבוצתי שכולם שם עובדים ורצים והם מאוד יעילים".

בנוגע להרכב, עטר מתלבט בין ליאוניד קרופניק לעידו לוי במרכז ההגנה, כשאחד מהם יפתח לצידו של עמרי בן הרוש. עטר מתלבט גם לגבי הרביעייה בחלק הקדמי, כשמוחמד כליבאת עשוי לפתוח. שחקן בקבוצה אמר: "אם לא נעשה שינוי זה לא משנה מי יפתח. אם נחזור ליכולת של עד לפני חודש, גם מול קרית שמונה יהיה לנו יתרון בבית. אנחנו צריכים לרוץ יותר ולעבוד קשה יותר על המגרש כדי לחזור כמה שיותר מהר לכושר טוב".

עירוני קרית שמונה:

מוליכת הטבלה לא יכולה להגיע במצב רוח טוב יותר למשחק מחר מול מכבי נתניה, לאחר שני הניצחונות החשובים שלה בשבועיים האחרונים מול הפועל תל אביב והפועל חיפה. המאמן רן בן שמעון שב והדגיש השבוע לשחקניו את החשיבות במטרה המיידית והיא ניצחון מחר מול חניכיו של עטר, מבלי להיגרר לרצונות התקשורת ולהצהרות על אליפות בסוף העונה.

בנוסף לאווירה הטובה בקבוצה, יעמוד לרשות בן שמעון סגל מלא, לאחר שסבל מלא מעט חיסורים בשבת האחרונה מול האדומים מהכרמל. רביד גזל ודושאן מאטוביץ' ישובו להרכב על חשבונם של ליאור לוי ובני בן זקן שפתחו במשחק האחרון, ואילו שלומי אזולאי ואיתן טיבי שנעדרו בשבועות האחרונים יפתחו מחר על הספסל. בקרית שמונה מאוד מרוצים מההחתמה החדשה דויד סולארי ומציינים שם את מזגו הנעים. סולארי יוכל לקחת חלק במשחקי הקבוצה רק לאחר ה-5 בינואר, כשחלון העברות באירופה ובארץ ייפתח. הקשר וויליאם נג'ובו זומן לסגל הראשוני של נבחרת זמביה לקראת אליפות אפריקה.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: אמיר אדרי

ההגנה של עטר שומרת על יציבות של ספיגה בכל משחק ליגה. הגיע הזמן שאדרי ישמור פעם אחת על שער נקי בכדי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ואין כמו משחק מול קרית שמונה בכדי לעשות את זה.

עירוני קרית שמונה: רביד גזל

אין בקרית שמונה מישהו שמכיר את אצטדיון הקופסה טוב מגזל, שאת רוב שנותיו עשה בקבוצת נעוריו מכבי נתניה. לאחר מספר משחקים מאכזבים חניכיו של ראובן עטר ירצו להוכיח שהם עדיין אותה קבוצה מלהיבה מתחילת העונה, ולכן הקשר יצטרך להביא את כל ניסיונו למגרש במטרה לחזור מהשרון עם ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק (עידו לוי), עמרי בן הרוש, טיברנו פינאס, בן בנימין, קובי דג'אני, פיראס מוגרבי (מוחמד כליבאת), ניר נחום, חן עזרא, אחמד סבע.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, רביד גזל, אדיראן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully