וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא ייתכן שנתעורר רק במחצית השנייה"

23.12.2011 / 10:08

אלישע לוי הזהיר את שחקני מכבי חיפה משאננות לקראת הפועל פ"ת (ש', 17:30, ספ'2). עוסמאן יפתח, דבאלישווילי לא בסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות במפגשים בהם אירחו הכחולים שווה. 23 ניצחונות בדיוק לכל קבוצה, 16 תוצאות תיקו.

*חיפה ניצחה את פתח תקוה בכל ששת המפגשים האחרונים בחוץ. בארבעה מפגשים היא כלל לא ספגה
.
* הניצחון האחרון של הכחולים על הירוקים בבית היה בינואר 2006. זה נגמר 1:3. בוקולי כבש לירוקים, שבחון, תמוז וחסן הפכו.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

גילי לנדאו שקל בתחילת השבוע להמשיך עם ההרכב המנצח שלו, אבל שינוי אחד הוא יהיה חייב לעשות – ג'ונתן אסוס יחזור ל-11 על חשבון אנדרה קלדיירה, שאחרי האולטימאטום שהציב בשבת בנוגע למשפחתו ביקש לעזוב. לגבי שאר ההרכב, המאמן שוקל לשלב את שחר בלילטי במקום אחד החלוצים. אפשרות נוספת: אסף בן מוחה יחזור ל-11 ופביאן סטולר יזוז לקישור, על חשבון אחד משחקני ההתקפה.

גורם במועדון אמר הבוקר: "אנחנו לא מפחדים ממכבי חיפה, יש לנו קבוצה מספיק טובה. כמו שלא נפלנו מהם בקריית אליעזר, לא נחשוש גם הפעם. בכדורגל הכל אפשרי". החלוץ וחטאנג קברצקאליה סגר את תנאיו במועדון וכל שנותר הוא לתאם עם קבוצתו הגיאורגית את שחרורו. במועדון הודיעו כי עוד במהלך השבת הם צפויים לסגור את העסקה והשחקן ינחת לבדיקות רפואיות כבר בתחילת השבוע.

מכבי חיפה:

הניצחון על מכבי נתניה הביא את אלישע לוי להחלטה לא לשנות את ההרכב המנצח שלו. המשמעות היא שעידן ורד ימשיך לפתוח בקישור ו-ויאם עמאשה כחלוץ יחיד. למרות היכולת הטובה שגילה דלה ימפולסקי, הקשר יישאר על הספסל. המאמן ייחסר את חן עזריאל ואייל משומר במשחק הזה. עלי עוסמאן ימשיך לפתוח כמגן ימני. ולדימיר דבאלישווילי התלונן על פציעה באימון ולא יהיה בסגל. תמיר כהן ששוחרר מההכנות של המשחק מול נתניה בשל אזכרת אביו, אמור לחזור לסגל. בחיפה סבורים שסיידו יאיא חזר לכושר משחק, אבל ללא קשר לכך אייל גולסה נדרש לטפל מעט יותר במשימות הגנתיות ולעלות באופן מבוקר להתקפה.

אתמול כינס אלישע לוי את השחקנים ואמר להם: "אנחנו צריכים לבוא בשבת עם שיא ההתלהבות והנחישות בשביל לנצח", אבל גם בחר לבקר את שחקניו בעקבות המשחק מול מ.ס גבעת אולגה. "לא ייתכן שנבוא למשחק עם רמת מוכנות כזאת, נקבל שני גולים ונתעורר רק במחצית השניה. גם למשחק נגד גבעת אולגה צריך לבוא מוכנים". שחקן בקבוצה אמר: "כמו שכבר אמרנו, קודם נשקם את הקבוצה ורק אחר כך נחזור לדבר על אליפות". הקשר הניגרי איו סאקה החל להתאמן אתמול והוזמן לצפות במשחק.

באימון היום הקרין לוי שתי קלטות וידאו, אחת של תקציר המשחק האחרון מול מכבי נתניה, והשניה בין הפועל פתח תקוה למכבי תל אביב (1:0 לצהובים). "אם נראה אותו דבר מבחינת הגישה, הכל יהיה טוב", אמר להם.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה

השוער הניגרי הוא אחת מנקודות האור החיובית בקבוצה. לאחרונה הוא הודיע לראשי הקבוצה כי הוא לא מעוניין לעזוב בינואר, אלא רק בתום העונה, מה שעודד מאוד את הצוות המקצועי. אג'ידה מוכיח העונה כמה שוער גדול חשוב במערך של קבוצת תחתית, ומדגיש את ההבדל בין קבוצות אחרות שכשלו בעמדה הזאת לבין שוערים שעזרו לקבוצות במאבק ההישרדות שלהן. אם הוא ימשיך בקצב הזה, אניימה ואינוגבה צריכים לחשוש ממעמדם בנבחרת ניגריה.


מכבי חיפה: סיידו יאיא


במכבי חיפה היה השבוע מי שאמר שאם ג'ון קולמה וסיידו יאיא היו משחקים העונה זה לצד זה, מכבי חיפה הייתה נראית טוב בהרבה. הסיבה לכך היא כנראה העובדה שיאיא עושה העונה עבודה כפולה במכבי חיפה, הוא נדרש לחלץ כדורים בשטח שלו ולהיות אחראי גם על הנעת הכדור במרכז השדה. בחיפה סבורים שעם הגנה אגרסיבית יותר הוא יוכל לבוא יותר לידי ביטוי. מדהים איך הילד מגאנה שדובר עליו כשהשקעה לטווח ארוך, הפך במרוצת הזמן לשחקן הכי חשוב בחלק ההגנתי של מכבי חיפה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד, ויאם עמאשה.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר (אסף בן מוחה), יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי, אור פישביין (שחר בלילטי, פביאן סטולר), ארמון בן נעים (שחר בלילטי, פביאן סטולר), דומיניק וואסי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully