וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אף אחת לא רוצה את אנדרו לאק?

23.12.2011 / 9:14

הקולטס הדהימו עם ניצחון שני ברציפות, הפעם 16:19 בשניות הסיום מול יוסטון המפורקת. מי תבחר הראשונה בדראפט?

אינדיאנפוליס (13:2) – יוסטון (5:10) 16:19

איפה הייתם עד היום, שחקני אינדיאנפוליס? 13 הפסדים רצופים נשכחו כלא היו והקולטס רשמו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון מדהים נוסף, הפעם 16:19 על הטקסאנס המתפוררים, שמצידם רשמו הפסד שני ברציפות ובהרכב מלא הפציעות שלהם לא נראה שיש להם מה להציע בפלייאוף. בעקבות הניצחון, אינדי עשויה להשתוות במאזנה לסנט לואיס ומינסוטה (אם יפסידו מחר) ולהגיע למחזור הסיום כשהבחירה הראשונה בדראפט עומדת על הכף. האם אף אחת לא רוצה את אנדרו לאק יותר?

ההגדרה "משחק קצוות" בהחלט עונה על מה שהיה הלילה. 54 שניות מהפתיחה אריאן פוסטר כבר הגיח לטאצ'דאון מתשעה יארד והעלה את האורחים, שמעולם לא ניצחו באצטדיון לוקאס אויל, ליתרון מהיר ומבטיח. אבל כנראה שחסרונם של מאט שאוב ובעיקר אנדרה ג'ונסון גדולים על הטקסאנים ומאותו רגע עד לסיום הם השיגו רק עוד שלושה שערי שדה של ניל רקרס, כשלא עזרה להם גם תפיסה לא הגיונית של ג'קובי ג'ונס.

גם למארחת כזכור אין כל כך התקפה מתפקדת, אבל ההגנה, שהצליחה להוריד את יריבותיה מתחת ל-20 נקודות העונה רק פעם אחת ב-13 הפסדים, אבל כבר פעמיים בשני הניצחונות האחרונים, עצרה ועצרה ואיפשרה לאדם וינטארי להשחיל ארבעה שערי שדה. למרות זאת, בדרייב האחרון, דן אורלובסקי ורג'י ווין, שלא מצאו זה את זה כל היום, התחברו משל היו פייטון מאנינג ומרווין הריסון, שרפו את הדשא ו-19 שניות לסיום אירגנו טאצ'דאון מנצח מיארד אחד, ששלח את אוהדי אינדי לחגוג (?) שבוע שני ברציפות.

אורלובסקי סגר משחק סביר עם 244, 23 מ-41, טאצ'דאון ופאמבל, ווין היה הנהנה העיקרי עם 106 יארד, חלק גדול מהם כאמור, בדרייב המנצח. טי. ג'יי. ייטס לא מצליח להאריך את האגדה ובהיעדר תופס משמעותי הוא הוגבל ל-16 מסירות, דייק ב-13 והשיג 132 יארד ופאמבל. אריאן פוסטר היה המרוויח הגדול מכל הסיפור והשתולל עם 158 יארד בריצה, שלא הספיקו. באופן כמעט ודאי, יוסטון תסיים שלישית ב-AFC.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully