וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בג'ודו: הפסדים לרוני שוורץ וארשנסקי

22.12.2011 / 21:58

הישראלים הבכירים לא התחרו בהדר יוסף בגלל תשישות כתוצאה מתחרויות בחו"ל, ועדיין נרשמו כמה הפתעות בתחרות

אליפות ישראל בג'ודו התקיימה היום (חמישי) באולם בהדר יוסף, ומי שבלטו בהיעדרם היו הג'ודאים הבכירים בארץ. אריק זאבי, אליס שלזינגר וירדן ג'רבי לא התחרו בגלל עייפות אחרי שתי תחרויות במזרח הרחוק. רוני שוורץ, סוסו פלאלישווילי ואסף זוהר, שהיו גם הם במזרח הרחוק בניסיון להתקרב לקריטריון למשחקים האולימפיים, דווקא התחרו.

שניים מג'ודאי הסגל הבכיר הישראלים הפסידו תארים. מדובר בטומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) שהודח כבר בשלבים המוקדמים יותר של היום וברוני שוורץ, שהתחרתה בקטגוריית משקל גבוהה יותר של עד 52 ק"ג. בקרב הגמר הפסידה שוורץ לגילי כהן, כאשר ליטל עבדי ניצחה בקטגורייה הנמוכה יותר (עד 48 ק"ג). אצל הגברים, עידו אלקיים ניצח את יעקב אביטבול בקטגוריית עד 60 ק"ג, ובעד 66 ק"ג גבר טל פליקר על גור זמיר באיפון שהושג 6 שניות לסיום.

מעיין גרינברג גברה על עדי גרוסמן בקטגוריית עד 57 ק"ג לנשים, וב-73 ק"ג גברים יאיר צבידרסקי ניצח את בר ראופמן. סוסו פלאלישווילי, שמועמד להגיע ללונדון 2012 ב-73 ק"ג, התחרה בקטגוריה גבוהה יותר (81 ק"ג) וניצח בקרב הגמר את סימון ארד. אלון ששון ניצח את פיטר פלצ'יק בקרב וירטואוזי לעד 90 ק"ג, כאשר אחיו אורי ששון ניצח בקטגוריית עד 100 ק"ג. ששון הצעיר זכה לאחרונה במדליה בתחרות הגרנד פרי היוקרתית באמסטרדם, והוכיח שיש עתיד במשקלו של אריק זאבי.

אסף זוהר ניצח כצפוי במשקל מעל 100 ק"ג אחרי שגבר על יעקב ממיסטבלוב באיפון שהושג בתוספת הזמן. מי שניצלה את היעדרן של שלזינגר וג'רבי וניצחה במשקל עד 63 ק"ג לנשים הייתה רותם שור, שגברה על בר פארין. ליאור וילדיקאן ניצחה בעד 70 ק"ג לנשים אחרי שגברה על ירדן מאירסון.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully