וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הרכב מנצח לא מחליפים

22.12.2011 / 17:40

אלישע לוי תרגל באימון לקראת הפועל פ"ת את ההרכב שניצח את נתניה, ואמר לשחקנים: "תבואו בשיא ההתלהבות כדי לנצח"

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול הפועל פתח תקוה בשבת. הירוקים, שניצחו ביום שני 1:2 את מכבי נתניה, יחפשו לרשום ניצחון שני ברציפות, הישג אותו רשמו פעם אחת בלבד העונה, ולצמצם את הפער מהצמרת.

באימון היום (חמישי) תרגל אלישע לוי את אותו הרכב שפתח ביום שני מול מכבי נתניה. המשמעות היא שעלי עוסמאן ימשיך לקבל קרדיט כמגן ימני על חשבונו של אייל משומר הפצוע, ושהאלופה תפתח עם שני קשרים אחוריים: סיידו יא יא וגוסטבו בוקולי, לצידם של של עידן ורד, יניב קטן ואייל גולסה. באימון אמר אלישע לוי לשחקנים: "אנחנו צריכים לבוא למשחק בשבת עם שיא ההתלהבות כדי לנצח".

הקשר הניגרי איו סאקה (21) ערך היום אימון בכורה במכבי חיפה, אולם עוד לפני שהגיע לקבוצה עסקו במועדון בגילו האמיתי. למרות דיווחים בתקשורת הניגרית כי מדובר בשחקן בן 19, במועדון ערכו בירור ואחריו התברר כי הוא יליד דצמבר 1990, כלומר בן 21.

גורם במועדון סיפר: "קיבלנו המלצות חמות עליו, אבל הדיווחים הראו אחרת. ביקשנו לבדוק את הדרכון והשוונו אותו למידע אחר שקיבלנו. התברר שהיום הוא בן 21".

אתמול חלה התפתחות מסויימת בנושא מוחמד גדיר. החלוץ מחזיק בהצעה מבלגיה, אבל הודיע לסוכנו דודו דהאן שהוא מעדיף להישאר בארץ, בין היתר בגלל סיבות משפחתיות שהתעוררו לאחרונה. העניין הזה מקרב אותו למעבר לאחת משתי קבוצות, הפועל עכו ובני סכנין. למרות זאת, קיימת גם אפשרות שגדיר יחליט להישאר במכבי חיפה. גדיר, שהיה הבולט מבין שחקני חיפה במשחק באולגה וחזר לכבוש, לא פוסל על הסף אפשרות כזאת במידה והמועדון יחזיר אותו לרוטציה. חיפה עדיין מעוניינת גם בקשר אביחי ידין. כזכור, במועדון הצהירו כי יהיו מוכנים להעביר את גדיר במסגרת העסקה.

"כרגע ידין לא משוחרר מהפועל תל אביב, אם זה יקרה נפנה אליו", אמר לאחרונה גורם במועדון. המגן טאלב טואטחה, שהגיע לסיכום לגבי חוזה חדש ויחתום עליו בימים הקרובים, יצטרף היום לאימון הקבוצה לאחר שהות במחנה הנבחרת האולימפית. גם סארי פלאח, אייל גולסה ואלון תורג'מן יחזרו להתאמן.

החלוץ מרלון דה חסוס לא הגיע למשחק האימון האחרון וההערכה היא שבקרוב יקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה. בצוות הרפואי שוקלים לגבש את קרסולו של השחקן, מה שיגרום לו להיעדר בין שבוע לעשרה ימים מהמגרשים. המשמעות היא שבמקרה כזה השחקן לא יחזור על פתיחת חלון ההעברות בינואר ויחמיץ את המשחקים מול הפועל פתח תקוה, אשדוד וראשון לציון.

מוקדם יותר ביקרו שחקני הקבוצה במחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים רמב"ם וחילקו לילדים מתנות לרגל החנוכה. ניר דוידוביץ' סיפר: "עבורנו זו זכות להיות כאן ולשמח את הילדים. אנו מאחלים להם חג שמח והמון בריאות".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully