וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "עוד שחקן בסגל בעונה כזו זה תמיד טוב"

22.12.2011 / 8:05

פורוורד מכבי תל אביב יקבל בברכה את דמונד מאלט, ומסביר את השיפור בקבוצה: "קיבלנו אנרגיות מהחזרה הביתה"

מכבי תל אביב תסגור הערב (חמישי) את שלב הבתים הראשון ביורוליג עם משחק חוץ מול שרלרואה (21:15, ערוץ 10), שיהיה חסר חשיבות עבור שתי הקבוצות. מוקד העניין עבור הצהובים יהיה במפגש אחרי המשחק עם דמונד מאלט, בו תנסה ההנהלה לסגור סופית את העברתו של השחקן.

דייויד בלו, שהצטיין בניצחון על אפס אנדולו שהבטיח למכבי תל אביב את המקום השני בבית בשבוע שעבר, אמר לוואלה! ספורט: "זה משחק אחרון ואין לו השפעה מבחינת המיקום, אז אני לא יודע איך זה ישפיע על הקבוצה. מבחינתנו אנחנו תמיד מגיעים דרוכים למשחקי יורוליג, והמשחק הזה ייתן הזדמנות לכמה שחקנים שלא קיבלו מספיק דקות במפעל, ויעניק לנו אפשרות להתאמן ולשחק משחק טוב נוסף".

על השיפור של הקבוצה בשבוע האחרון אמר בלו: "הסיבה שחזרנו לנצח היא שהיינו בבית, ישנו במיטות שלנו, היה לנו זמן לנוח אחרי כמו הנסיעות. היו כמובן גם משחקי בית שנאבקנו בהם אני חושב שההפסדים האחרונים קשורים לעובדה שלא היינו בבית לאורך הרבה זמן. השבוע יכולנו לאכול בבית, לראות המשפחה וזה העניק אנרגיות לכל אחד מאיתנו"

בלו התייחס לחסרונו של ליאור אליהו, שאושפז בתחילת השבוע בגלל התייבשות לאחר שלקה בווירוס: "שמעתי שזה היה די רציני. אני מקווה שהכל בסדר איתו, שהוא מתאושש ושהוא ישוב אלינו בקרוב".

לגבי צירופו הצפוי של מאלט לקבוצה אמר בלו: "לא שמעתי על מאלט ועל צירופו, אבל אני חושב שזה יהיה עוד 'גוף' - עוד שחקן במצבת השחקנים בעונה צפופה כזו - אז זה תמיד טוב".

מכבי ת"א מתארחת אצל מאלט ושרלרואה (21:15, ער' 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully