וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חגים ונהנים

23.12.2011 / 22:05

חג המולד הקדים לנו את המחזור ליום שבת. במוקד, הדרבי הגדול של ניו יורק, הג'טס מול הג'איינטס. קאובויס - איגלס

אין הרבה דברים יותר מהנים לחובב ספורט מאשר שבירת שיגרה. משהו מיוחד כזה, שקורה רק לעיתים רחוקות וגורם למשחק או מחזור שלם להיות מרגש, רומנטי ומסקרן גם מעבר למקובל. כזה הוא המחזור הבא עלינו לטובה ב-NFL, שישוחק כולו כבר מחר, ביום שבת במקום בראשון המסורתי, וזאת לכבוד חג הטיבו (יש המכירים אותו גם כ"חג המולד" או משהו כזה). מעבר לכל אותה שבירת שיגרה, שתושיב את כולנו מול המסכים ביום שבת ולא כדי לראות את ריאל מדריד, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד או הפועל ראשון לציון נגד עירוני רמת השרון, אלא דווקא פוטבול והרבה, המחזור הקרוב גם מלא באקשן ודרמה, מהסיבה הפשוטה שאחריו נותר רק עוד אחד לסיום העונה, כך שגורלות צפויים להיחרץ ובמקביל יישארו גם כמה חוטי עלילה פרומים לקראת הגראנד פינאלה בשבוע הבא.

במוקד יעמוד הדרבי של התפוח הגדול, כשהג'טס יארחו את הג'איינטס. דאלאס ופילדלפיה יתנו קרב ענק, הסיינטס יקוו לא למעוד מול אטלנטה וגרין ביי תנסה להתאושש מהפסד הבכורה המפתיע, כשתארח את שיקגו. גם מדורנו החביב והאהוב ינסה להתאושש ממפלה בשבוע שעבר, שהסתכמה בשמונה פגיעות מ-15 ניסיונות (הכל בגלל שהימרנו נגד טיבו...). רגע לפני סיום העונה, אנחנו על 141 ניחושים מ-225 משחקים (62.6 אחוז, שזה, מסתבר, הרבה יותר גבוה מהסבירות לקיים משחק בליגה בלי הפסקת חשמל). אל השידורים נצעד:

סנטה קלאוס. Lisa Maree Williams, GettyImages
הו הו הו. חג טיבו שמח לכולם, מסנטה/GettyImages, Lisa Maree Williams

FOX:

20:00: ניו יורק ג'טס – ניו יורק ג'איינטס
23:00: דטרויט – סן דייגו

METV:

20:00: ניו אינגלנד – מיאמי
23:00: סיאטל – סן פרנסיסקו

5+ לייב:

23:00: דאלאס – פילדלפיה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: גרין ביי – שיקגו
3:30, בין שני לשלישי: ניו אורלינס - אטלנטה

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Carlos Osorio, AP
איך הם יגיבו להפסד הראשון? ארון רוג'רס והפאקרס מחכים לכם בסאנדיי נייט/AP, Carlos Osorio

לדרבי חוקים משלו (שעה ראשית: 20:00)

ניו יורק ג'טס (6:8) – ניו יורק ג'איינטס (7:7)

נכון, לדרבי בפוטבול האמריקאי כנראה אין את אותם אמוציות שיש לדרבי בכדורגל האירופי, ועדיין- ג'טס, ג'איינטס וקרב כפול על הפלייאוף בטוח יספקו לנו עניין ואקשן. הג'טס מגיעים אחרי עונה בינונית ומטה ותבוסה משפילה בפילדלפיה, ובכל זאת, הם כבר עם שמונה ניצחונות וחזק מאוד בתמונת הווילד קארד האחרון. ההתקפה היא ללא ספק נקודת החולשה אצל הירוקים, שנמצאים עמוק במקום ה-26 מבחינת היארדים שהם משיגים. אולי מול הגנת הג'איינטס החלשה, מארק סאנצ'ז סופסוף יוכיח שהוא ראוי להוביל קבוצה גדולה. הענקים חטפו מהלומה קשה בהפסד הביתי המשפיל לרדסקינס, שפגע קשות בסיכויי הפלייאוף שלהם ואיפשר לדאלאס לחלוף על פניהם. זה לא חדש שהתקפת הריצה של הג'איינטס נוראית (אחרונה בליגה) וכשאיליי תופס יום רע כמו בשבוע שעבר, הקבוצה לא מתפקדת. באצטדיון שמשמש לשתי הקבוצות כבית, הג'טס הפסידו רק פעם אחת העונה, הג'איינטס כבר ארבע פעמים. ארבעת הדרבים האחרונים הסתיימו בניצחון כחול.

בינתיים, הטראש טוק בין הקבוצות חוגג והאווירה מתחממת. רקס ריאן, שטען מוקדם יותר השבוע שהג'טס טובים מהג'איינטס, מודע לזה שהוא מספק חלק מרכזי מההצגה: "יש הרבה דיבורים לקראת המשחק, הרבה מהם בגללי", אמר המאמן, "אבל אני עומד מאחורי כל מה שאמרתי אי פעם. לא הגעתי לג'טס כדי להיות האח הקטן של מישהו. הגעתי כדי לנצח, כדי להשתלט לא רק על העיר ניו יורק, אלא על כל הליגה. למרות שאם כבר להשתלט על עיר, טוב שזו ניו יורק. בשנתיים שלי כאן הם לא הגיעו לפלייאוף, כך שבוודאי היינו הקבוצה הטובה יותר. עכשיו נראה מי טובה יותר העונה". מאמן הג'איינטס, טום קאפלין, שמע ובחר להגיב ברוגע ובעקיצה מסוימת: "דיבורים הם זולים, עדיף פשוט לשחק". השחקנים גם חמים. סנטוניו הולמס קרא להגנת הג'איינטס "מתקלים גרועים", האקים ניקס מהענקים קרא לדארל ריוויס "שחקן סביר" ושחקני הג'טס יצאו להגנתו של מגן הפינה שלהם ואמרו שדבריו של ניקס "טיפשיים". בקיצור, יהיה שמח.

תחזית: האמת, אין לי מושג. ג'טס?

בפאלו (9:5) – דנבר (6:8)

שתי הקבוצות הפסידו בשבוע שעבר, אבל איזה הבדל. כמה עצוב להיות אוהד הבילס בימינו. הקבוצה מצפון ניו יורק הפסידה כבר שבעה משחקים רצופים, כשההפסד למיאמי בשבוע שעבר קבע עוד עונה שלילית, שביעית ברציפות. בפאלו נראתה בפתיחת העונה כמו המרענן של הליגה, אבל נפלה לתהומות עמוקים ואפילו הדולפינס כבר עקפו אותם. להבדיל, הברונקוס נעצרו אחרי שישה ניצחונות עם הפסד לניו אינגלנד, אבל הם עדיין מובילים את בית המערב, אולי בדרך לפלייאוף מפתיע. טים טיבו אולי לא זכה לעזרה אלוהית ישירה בשבוע שעבר, אבל היושב במרומים סידר לו הפסד משוגע של אוקלנד וכעת הוא ינסה יחד עם וויליס מגאהי להמשיך להוביל את התקפת הריצה הטובה בליגה מול הגנת הריצה האיומה של בפאלו (29 בליגה). ניצחון של האורחים והפסד של אוקלנד, יבטיח לטיבו פלייאוף. ניצחון בתוספת הפסדים של הג'טס, סינסי וטנסי, ישים אותם בפלייאוף בכל מקרה כווילד קארד. בפאלו לא ניצחה את דנבר בבית מאז 1994.

תחזית: שיקום המתנדב בקהל שמוכן להמר נגד טיבו בחג המולד... (וגם: לא מהמרים על בפאלו. התאפקנו, אבל הם הביאו את זה על עצמם)

סינסינטי (6:8) – אריזונה (7:7)

הבאנגלס התאוששו מהנפילה שהרחיקה אותם מצמרת בית הצפון ואחרי ניצחון החוץ מול סנט לואיס, הם יאבקו עד לרגע האחרון על כרטיס הווילד קארד השני. לשמחתם נותרו להם שני משחקים ביתיים, הראשון שבהם מול הקרדינלס שנמצאים בריצה מטורפת ובעזרת שישה ניצחונות משבעת המשחקים האחרונים, חזרו איכשהו לתמונת הפלייאוף. כנראה שזה לא יקרה, אבל לקרדינלס בהחלט יש סיבות להתעודד אחרי פתיחת עונה רעה, בעיקר מהאופי של הקבוצה, שניצחה בכל שלוש ההארכות שלה העונה. קווין קוב הפצוע שוב יחמיץ את המשחק ויותיר את ג'ון סקלטון להתמודד מול הגנת הברזל בכתום.

תחזית: בכל זאת סינסי טובה יותר והיא תנצח

טנסי (7:7) – ג'קסונוויל (10:4)

כרגיל, פראיירים לא מתים, אלא רק מתחלפים והפראיירים הגדולים של המחזור החולף היו הטייטאנס, ש"זכו" להיות אלו הגואלים את הקולטס מעונה נטולת ניצחונות. זה כבר היה ההפסד השני ברציפות של טנסי, שרואה איך הפלייאוף בורח לה. בכל זאת לטייטאנס יש סיכוי, כשאחרי המשחק הזה נותר להם מפגש מול יוסטון הפצועה, שכבר הבטיחה את אליפות הבית. בינתיים, הם חייבים לגבור על הג'אגוארס הגרועים, שניצחו אותם במחזור פתיחת העונה, אבל חטפו בראש מאטלנטה ביום חמישי שעבר. הרבה ביקורת הועברה השבוע על מאמן טנסי מייק מונצ'אק, שהתעכב מאוד עם החלפתו של מאט האסלבק שהיה חלש בג'ייק לוקר. הרוקי הראה השנה ניצוצות חיוביים בכל פעם שקיבל הזדמנות ואולי הגיע הזמן להעביר את המושכות בטנסי. אל תצפו לחגיגת נקודות משתי הקבוצות שמדורגות בתחתית הליגה בתחום זה, כשלטייטאנס התקפת ריצה חלשה (31 בליגה עם כריס ג'ונסון הביזיוני) ולג'אגוארס התקפת מסירה מסריחה לא פחות (אחרונה בליגה).

תחזית: טנסי חייבת לנצח והיא תעשה זאת

מארק סאנצ'ז, ניו יורק ג'טס. Jim McIsaac, GettyImages
זמן להתעורר, לפני שיהיה מאוחר מדי. מארק סאנצ'ז/GettyImages, Jim McIsaac

ניו אינגלנד (3:11) – מיאמי (9:5)

איזה שבוע אדיר עבר על הפטריוטס. הם נסעו לדנבר, גברו על המשיח בלי בעיות מיוחדות, זכו באליפות בית המזרח, הבטיחו בכך מקום בפלייאוף והכי חשוב, ראו איך שלוש היריבות שלהם לצמרת החטיבה, יוסטון, בולטימור ופיטסבורג מפסידות ומותירות אותם לבד בפסגה. שני ניצחונות ביתיים על מיאמי ובפאלו, משימה אפשרית עד מאוד, יקנו להם את יתרון הביתיות בפלייאוף. בינתיים, הם יוכלו להבטיח שבוע חופש במקרה של ניצחון. ניו אינגלנד מגיעה למשחק עם רצף של שישה ניצחונות ועם הידיעה שטום בריידי מעולם לא הפסיד משחק ביתי מול מיאמי. בריידי גם חגג מול הדולפינס במחזור פתיחת העונה, בו ניו אינגלנד ניצחה והוא רשם שיא קריירה של 517 יארדים! הדולפינס המשיכו לייצב את העונה שלהם בשבוע שעבר, עם ניצחון חוץ על בפאלו ושיא קריירה גם אצלם, של רג'י בוש, שאולי הופך סופסוף לרץ לגיטימי בליגה הזו. קשה לראות איך הגנת המסירה של הדולפינס מסתדרת עם התקפת הנפץ של בריידי ושות. המכה הגדולה של הפאטס היא הפציעה של אנדרה קרטר, אולי שחקן ההגנה היחידי שתיפקד אצלם, שגמר את העונה.

תחזית: הפטריוטס ממשיכים להתקרב לאליפות ה-AFC

קנזס סיטי (8:6) – אוקלנד (7:7)

בתוך ים החישובים, גם לצ'יפס עוד נותר סיכוי קלוש לעלות לפלייאוף. כדי שזה יקרה צריכים לקרות כמה דברים לא ממש סבירים, אבל בתור התחלה, הם צריכים לנצח את שני המשחקים שנותרו להם, זה ובדנבר. הריידרס נעקצו בביתם על ידי דטרויט ושמטו יתרון 13 ברבע האחרון. הם במאזן חצוי וגם להם נותר סיכוי לא רע לפלייאוף, אבל הם יהיו חייבים לקטוע את רצף שלושת ההפסדים ובעיקר לחזק את ההגנה שמאפשרת ליריבות 379 יארד ולמעלה מ-27 נקודות למשחק. אבל עם כל הכבוד לאוקלנד, הסיפור הגדול של השבוע שעבר היה כמובן הצ'יפס, שדווקא הם, לאחר חילופי המאמנים, אלפי הפציעות ועם קייל אורטון לראשונה כפותח, עצרו את העונה המושלמת של גרין ביי והדהימו עם ניצחון ענק, שהושג הרבה בזכות ההגנה והתעלות של אורטון המושמץ. למרות שהמצב של קנזס סיטי לא נראה מבטיח, אחרי מה שהם הראו מול הפאקרס קשה להאמין שמישהו יכול לזלזל בהם.

תחזית: קנזס תנצח בבית המשוגע הזה

פיטסבורג (4:10) – סנט לואיס (12:2)

כנראה שביג בן על חצי רגל כשירה ושתי הפסקות חשמל זה יותר מדי בשביל הפלדות, שלא תיפקדו והפסידו לניינרס במאנדיי נייט, מה שגרם להם לאבד את הצ'אנס לעקוף את בולטימור. מכיוון שלרייבנס נותר עוד משחק חוץ קשה בסינסינטי במחזור הסיום, פיטסבורג יודעת שהיא חייבת להמשיך ללחוץ על הדוושה. מול ההגנה האימתנית של הסטילרס (ראשונה נגד המסירה וביארדים כוללים) ינסה לעמוד קלן קלמנס, שמחליף שוב את סאם בראדפורד הפצוע. העונה העלובה של הראמס ממשיכה להתדרדר, כשההפסד לסינסי בשבוע שעבר היה החמישי ברציפות. פיטסבורג מרשה רק 15.9 נקודות למשחק, סנט לואיס מגיעה ל-11.9 בלבד, כך שהמשחק הזה נראה די חד כיווני.

תחזית: זה מריח כמו התעללות. פיטסבורג

בן רות'ליסברגר שחקן פיטסבורג סטילרס. keith srakocic, AP
אסור לפיטסבורג לוותר. בן רות'לסברגר/AP, keith srakocic

וושינגטון (9:5) – מינסוטה (12:2)

גם בעונות הכי מגעילות שלהם, הרדסקינס אדירים בלהרוס ליריבותיהם לבית, כשהקורבן האחרון היו הג'איינטס. מינסוטה נפלה בעצמה קורבן, למשחק עילאי של דרו בריס, שקרע אותה והנחיל לה הפסד שישי ברציפות. הרדסקינס במגמת התאוששות קלה מאז שובו של רקס גרוסמן להרכב והם אפילו הצליחו לא לעשות שטויות מול הג'איינטס. הווייקינגס קיבלו בחזרה את אדריאן פיטרסון, שינסה להתעמר במגיני וושינגטון. זהו, חוץ מזה, משחק די משעמם ומיותר.

תחזית: וושינגטון

קרוליינה (9:5) – טמפה ביי (10:4)

שתי קבוצות עם מאזן מאוד זהה, ועונה כל כך שונה. בזמן שהפנת'רס, יחד עם קאם ניוטון, הצליחו להשתפר מאוד אחרי עונה של שני ניצחונות ולהפוך לאחד המרעננים של הליגה, טמפה ירדה מהאולימפוס ואחרי עשרה ניצחונות בעונה שעברה היא כבר סופרת עשרה הפסדים בעונה הנוכחית, שמונה מהם בכל שמונת המשחקים האחרונים. לפני שלושה שבועות, קרוליינה טחנה את טמפה בחוץ ולא נדמה שיש משהו שימנע ממנה לעשות זאת גם בבית. הפנת'רס, כמו כל קבוצה חסרת ניסיון, איבדו השנה הרבה פעמים יתרון גדול והפסידו, אבל בשבוע שעבר ביוסטון ידעו להימנע מכך ויצאו עם ניצחון ענק, השלישי מארבעה משחקים. לניוטון חסרים עוד 278 יארד במסירה על מנת להיות הראשון בהיסטוריה שמוסר ליותר מ-4,000 יארד ורץ ליותר מ-500 בעונה אחת.

תחזית: ניוטון ישיג את זה וקרוליינה תנצח

בולטימור (4:10) – קליבלנד (10:4)

כמה נשמו לרווחה בבולטימור בליל שני, כשאחרי מסיבת האורות בסן פרנסיסקו, הסטילרס ירדו מנוצחים והשאירו את הרייבנס במקום הראשון בצפון, למרות ההפסד של האחרונים בסן דייגו. בולטימור נאחזת בשיניים במקום הראשון הזה, ואחרי תקופה ארוכה בה היא לא מרשימה, אבל מוצאת דרכים לנצח, הגיעה הבומבה מול הצ'ארג'רס, שהזכירה לג'ו פלאקו וחבורתו שהם חייבים להשתפר לקראת הפלייאוף. למזלם, במשחקי הבית הם נראים אחרת לגמרי, עם שבעה ניצחונות וללא הפסדים ועכשיו הם פוגשים את הביץ' שלהם בשנים האחרונות, הבראונס, אותם ניצחו בכל שבעת המפגשים החולפים, כולל בקליבלנד לפני שלושה שבועות. הבראונס הפסידו ארבעה רצופים ועם סנקה ויליאמס מאחורי ההגה מול ההגנה האדירה של הרייבנס, לא ברור איך הנתון הזה יכול להשתנות. הגנת המסירה של קליבלנד כרגיל תאמלל את פלאקו, אבל ריי רייס הנהדר, יחגוג על הגנת הריצה הנוראית שמולו (31 בליגה). במקרה של הפסד לא סביר של הסטילרס בבית לסנט לואיס, ניצחון יעניק לרייבנס את הבית ואת שבוע החופש.

תחזית: עומרי כספי יכול לעודד את קליבלנד עד מחר, אבל בולטימור לוקחת את זה בהליכה

ריי רייס שחקן בולטימור רייבנס. Rob Carr, GettyImages
הרייבנס חייבים הצגה שלו. ריי רייס/GettyImages, Rob Carr

המזרח הפרוע (שעה ראשית: 23:05-23:15)

דאלאס (6:8) – פילדלפיה (8:6)

איזה משחק מטורף. שתי הקבוצות יעלו למשחק הזה, בסדרה השנייה ואחרי שהן יודעות מה עשו הג'איינטס בדרבי. אם הענקים יפסידו, ניצחון של דאלאס ייתן לה את הבית, אבל ניצחון של פילי יוביל למחזור סיום מטורף ויציב את הקבוצה של אנדי ריד במרחק נגיעה מהפלייאוף. אם לשפוט על פי השבועות האחרונים, מבין שלוש המובילות של הבית האיגלס בכושר הכי טוב, בעיקר מאז חזרתו של מייקל ויק, בזמן ששתי האחרות יורות לעצמן ברגליים בלי סוף. האיגלס דרסו את הג'טס בשבוע שעבר, הקאובויס לא התקשו לעצור רצף שני הפסדים וגברו על טמפה ביי. המשחק הקודם בין השתיים העונה הסתיים בניצחון מוחץ של פילדלפיה, שתנסה להלחיץ את טוני רומו ובמקביל תהיה חייבת למסור קצת יותר מול הגנת הקאובויס. אין ספק שזה הולך להיות ערב מעניין בטקסס, השאלה היא מי תחייך בסיומו.

תחזית: פילדלפיה

דטרויט (5:9) – סן דייגו (7:7)

מבחינת הליונס, העניין פשוט. ניצחון והם בפלייאוף ולא צריכים לחכות לכל מיני חישובים מסובכים. אצל הצ'ארג'רס המתקאמבקים, המצב מסובך יותר, אבל כדי להישאר בחיים הם חייבים ניצחון. נדמוקונג סו שב מהשעייה וחסם בעיטה בשנייה האחרונה בניצחון המדהים באוקלנד. עוד לפני כן, מת'יו סטאפורד ו"מגהטרון" קלווין ג'ונסון התארגנו לפרק רובוטריקים מרושע ביותר ושרפו את הדשא עם כמה מהלכים מטורפים. נראה שדטרויט התאוששה מהנפילה ביכולת וחוזרת להיות כוח משמעותי רגע לפני הפלייאוף, שיהיה הראשון שלה מאז 1999. בכל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ידה של סן דייגו הייתה על העליונה, כולל 14:51 משפיל במיוחד לפני ארבע שנים. עכשיו דטרויט רוצה לנקום ולשבור את הרצף, אבל כאמור זה לא יהיה פשוט מול סן דייגו, שאחרי שישה הפסדים רצופים חזרה לחיים וניצחה שלוש פעמים כדי לשמור על סיכוי סביר לפלייאוף. בניצחון על בולטימור, הפוטנציאל בדרום קליפורניה שוב התפרץ, חבל שזה לא קורה לעיתים תכופות יותר. במפגש בין שתי קבוצות מלהיבות והתקפיות, שמשחק המסירה שלהן מתפקד הרבה יותר טוב ממשחק הריצה (מחברות 550 יארד באוויר למשחק ביחד), צפו להרבה נקודות ומשחק מהנה.

תחזית: דטרויט לפלייאוף

סיאטל (7:7) – סן פרנסיסקו (3:11)

מי יעצור את הדהירה של הסיהוקס? אולי סן פרנסיסקו. כנראה שבסיאטל כבר לא יראו פלייאוף העונה, אבל חמישה ניצחונות בשישה משחקים בהחלט שיפרו את מצב הרוח שם. מי שבעיקר מסמל את השינוי בסיאטל הוא מרשואן לינץ', שהשיג טאצ'דאון בכל אחד מעשרת משחקיו האחרונים ועומד על 11 גיחות קרקעיות לאנדזון העונה. הבעיה הקטנה שלו היא שמולו ניצבת ההגנה הכי קשוחה ב-NFC ואולי גם בכל הליגה, שעשתה קציצות מפיטסבורג לעיני כל האומה ועדיין לא הרשתה אפילו טאצ'דאון אחד בריצה העונה. הניצחון של הניינרס על הסיהוקס במחזור הפתיחה אולי סימן את העונה המופלאה שבדרך, כשבסן פרנסיסקו יודעים שניצחון שלהם והפסד של הסיינטס במאנדיי נייט, ייתן להם שבוע חופש בפלייאוף.

תחזית: הפתעה! סיאטל (כולל טאצ'דאון ריצה של לינץ')

פרנק גור שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Marcio Jose Sanchez, AP
הניינרס יפלו בסיאטל? פרנק גור/AP, Marcio Jose Sanchez

מחלקת התאוששות

גרין ביי (1:13) – שיקגו (7:7), 3:20, בין ראשון לשני

זה היה כל כך קרוב, גרין ביי. הפאקרס ראו את העונה המושלמת מעבר לפינה, אבל התפרקות לא ברורה של ההתקפה וארון רוג'רס בקנזס סיטי, סידרה הפסד בכורה העונה, שאולי עוד יעשה טוב לגרין ביי ויוריד ממנה לחצים מיותרים בדרך לאליפות שנייה. בינתיים, ינסו האורזים להתאושש מול יריבתם משכבר הימים, שיקגו המפוררת, שהשבוע הוסיפה גם את התופס ג'וני נוקס לרשימת מסיימי העונה הבלתי נתפסת שלה. הברס כבר עם ארבעה הפסדים רצופים וכנראה לא יהיו בפלייאוף וקיימת האפשרות שהמאמן לאבי סמית', שהריץ קבוצה מרתקת בתחילת העונה, ישלם את המחיר על ההכנה הלקויה של שחקניו, ריבוי הפציעות וחוסר הגיבוי. בינתיים הודיע סמית' שקיילב הייני האיום יאבד את מקומו ולוק מק'קאון (האיום לא פחות) יפתח. לגרין ביי זה לא אמור להיות אכפת והיא מאוד רוצה לחזור ולדרוס, במשחק ה-184 בין הקבוצות, שניצחון בו יבטיח לה את ראשות ה-NFC. האם לשיקגו הגמורה יש מה להציע בלמבו פילד מול רוג'רס?

תחזית: ממש ממש ממש ממש ממש (אפשר להמשיך ככה כל היום) לא! גרין ביי תיתקע מסמר אחרון בארון של הדובים

ניו אורלינס (3:11) – אטלנטה (5:9), 3:30, בין שני לשלישי

עוד קצת אקשן לסיום המחזור. נתחיל במה יכול לקרות: הסיינטס כבר בפלייאוף, ניצחון שלהם כאן והם גם אלופי הבית ויעלו מהמקום השני או השלישי. אטלנטה תעלה למגרש לאחר שכל שאר הקבוצות כבר ישחקו. במקרה שגם אריזונה, גם שיקגו וגם דאלאס או הג'איינטס הפסידו, הפאלקונס כבר יהיו בפלייאוף. אם זה לא יקרה, הם צריכים ניצחון במגרש בו לא ניצחה אף קבוצה העונה, אבל דווקא הם כן, בעונה שעברה. השנה, ההחלטה הזכורה והשנויה במחלוקת של מייק סמית', מאמן הפאלקונס, ללכת על דאון רביעי עמוק בשטח המגרש שלו, העניקה לניו אורלינס ניצחון חוץ מותח בהארכה בג'ורג'יה דום וכעת הסיינטס מגיעים לשני משחקי סיום ביתיים עם רצף של שישה ניצחונות ונראים כמו הקבוצה היחידה שבאמת יכולה לאיים על גרין ביי בפלייאוף. במוקד המשחק יעמוד כמובן דרו בריס. 305 יארד בלבד, זה כל מה שמפריד בין הקוורטרבק המופלא של הסיינטס לניפוץ שיאו המיתולוגי של דן מרינו ליארדים במסירה לעונה. אחרי הצגה שכללה 412 יארד (וחמישה טאצ'דאונים) במינסוטה בשבוע שעבר, קשה לראות מי יהמר נגד שבירת השיא כבר במשחק הקרוב, אולי רק הגנת אטלנטה, שמאפשרת 230 יארד אוויריים למשחק.

תחזית: אין לאטלנטה סיכוי לעצור את בריס או את הסיינטס. ניו אורלינס ושיא חדש

פוטבול בוואלה! ספורט

דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. רויטרס
הולך לשבור את שיא היארדים לעונה. דרו בריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully