וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "גם קרית שמונה צריכה להתחיל תקופה רעה"

20.12.2011 / 14:27

בקבוצה מתאוששים מההפסד וחושבים על המשחק מול המוליכה. אדרי: "חייבים לחזור ליכולת שלנו". נתניה הקבוצה ההוגנת

מכבי נתניה השלימה אמש משחק רביעי ללא ניצחון לאחר ההפסד בקרית אליעזר למכבי חיפה (2:1). מעבר להפסד ולירידה לחלק התחתון של הטבלה, בנתניה מאוד מאוכזבים מהיכולת של הקבוצה ולאחר המשחק אמרו שחקנים בחדר ההלבשה: "אנחנו לא טובים ולא משנה נגד מי משחקים. צריך לחזור לכושר דרך ההגנה כמו נגד מכבי תל אביב. אין לנו ברירה אחרת בכושר הזה". מעבר לכך, בקבוצה ישנה תחושה שאם עד היום ראובן עטר רצה להתחזק בינואר בשחקן בחלק הקדמי, ייתכן כי עכשיו ייעשו חושבים וייתכן כי חיזוק אפשרי יגיע דווקא בתפקידי ההגנה או הקישור, או כמו שאמרו בנתניה: "כרגע אף מערך לא מתפקד אז אי אפשר לבחון את זה. אנחנו נראים רע מאוד וזה מתחיל בנו השחקנים".

מי שהתפנה לדבר בסיום היה השוער אמיר אדרי: “יצאנו מהמשחק הזה עם טעם חמוץ מתוק. יש לנו תחושה של פספוס לאחר שהפסדנו למכבי חיפה והחזרנו אותה לעניינים. כעת, מתפקידנו לחזור למסלול הניצחונות ולא משנה אם זה נגד קרית שמונה או קבוצות תחתית. אנחנו חייבים לחזור קודם כל ליכולת שלנו ואז אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

כשאדרי דיבר על קרית שמונה, הוא התכוון לעובדה שמוליכת הטבלה תגיע בשבת הבאה לקופסה. לקבוצה של עטר צפוי משחק קשה מאוד בכדי להתאושש מהתקופה הרעה, אבל בנתניה עדיין משדרים אופטימיות ואומרים: "גם לקרית שמונה צריכה להתחיל תקופה רעה ואולי היא תתחיל דווקא אצלנו. אין פערים גדולים בין הקבוצות".

בשורה טובה הגיעה מכיוון הדו"ח החצי עונתי של הקרן החדשה לישראל, לפיו מכבי נתניה זכתה בתואר הקבוצה ההוגנת בליגת העל בכדורגל בשל התנהגות חיובית של אוהדיה. קפטן הקבוצה אחמד סבע אמר: "אנחנו גאים בקהל שלנו שזכה בתואר בפעם השנייה ואני מקווה שהאוהדים ימשיכו לעודד ולצאת כנגד הגזענות והאלימות".

צפו במכבי נתניה מפסידה 2:1 למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully