וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כריסטיאן גונסאלס עשוי לחזור לקבוצה

20.12.2011 / 13:25

הבלם האורוגוואי המוערך הוצע למועדון, שבודק את העלויות. ויזות יוצאו לנייקו, ליאונוב ואלואיסיו. גם חריסטוב מועמד

הבלם האורוגוואי הוותיק כריסטיאן גונסאלס, ששיחק בבית"ר ירושלים בעונה שעברה, הוצע שוב לקבוצה ביממה האחרונה. גונסאלס הוותיק היה מאוד משמעותי בייצוב הגנת הקבוצה בחלק השני של העונה שעברה, הוא מוערך והיה רצון גדול לראות אותו נשאר במועדון בקיץ, אך בשל המצב הכלכלי בית"ר ויתרה עליו והוא חתם בקבוצת ריבר באורגוואי. כעת, משהסתיימה הליגה באורוגוואי השחקן פנוי להצעות כאשר דעתו של המאמן יובל נעים חיובית לגביו ומה שנותר לבדוק בימים הקרובים זהו הצד הכספי של העסקה.

מלבד גונסאלס, במועדון מרכיבים רשימה של מועמדים לחיזוק וזאת לאחר הבטחתו של ארקדי גאידמק להזרים כסף לצורך העניין. במועדון כבר החלו היום בהכנות בכל הנוגע לויזות עבור ארבעה שחקנים: דימיטרי ליאונוב ו-ולדימיר נייקו האוקראינים, אלואיסיו הברזילאי וייתכן שאף לגיורגי חריסטוב הבולגרי ששיחק בתחילת העונה ב-מ.ס אשדוד, וזאת על מנת שיגיעו להתרשמות.

בינתיים, בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק החוץ הקשה בעכו ביום ראשון. לאור ההסתבכות בתחתית, במועדון ישמחו קודם כל לחזור עם נקודה בכדי לסיים את הרצף השלילי של המשחקים ולהחזיר לשחקנים את הביטחון, מהמשחק בעכו ייעדרו שני שחקנים שירצו עונשי השעיה: שי חדד בשל חמישה צהובים ואבי ריקן שספג כרטיס אדום במשחק הליגה האחרון. מאימון הבוקר נעדר ריקן החולה, אך כבר מחר הוא צפוי לשוב לאימונים. יתר שחקני הסגל ערכו אימון מלא.

מחר (רביעי) בתום האימון תגיע הקבוצה לעיר דוד בירושלים שם תקיים סיור בן כשעתיים. הסיור, בשיתוף תנועת "צעירים למען ירושלים", ובמהלכו יזכו השחקנים להדרכה צמודה ולהסברים על ההיסטוריה של עיר דוד כולל ביקור באתרים היסטוריים הפחות מוכרים לציבור הרחב. בשעה 17:30, מיד בתום הסיור, תתכנס הקבוצה הבוגרת ביחד עם כל קבוצות מחלקת הנוער של המועדון, ברחבת חצר דודסון, שם יתקיים טקס הדלקת נרות חנוכה במעמד הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully