וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לא רואים ממטר

20.12.2011 / 8:22

הגנת סן פרנסיסקו לא התרשמה משתי הפסקות חשמל, שהפילו את התאורה ועצרה את פיטסבורג וביג בן בדרך ל-3:20 ענק

סן פרנסיסקו (3:11) – פיטסבורג (4:10) 3:20

טוב, כנראה שמחזור כל כך טוב כמו זה שעבר עלינו השבוע לא יכול היה להסתיים בצורה אחרת מאשר משחק ענק, כמו זה שקיבלנו הלילה (בין שני לשלישי) בקנדלסטיק. כנראה שמישהו בהנהלת הניינרס כל כך התרגש מההצלחה המדהימה של הקבוצה, עד שהוא שכח לשלם את חשבון החשמל. רגע לפני שריקת הפתיחה ובמהלך הרבע השני, החשמל קפץ והאורות כבו באצטדיון, מה שעיכב את המשחק בכ-35 דקות. כל זה לא הפריע לסן פרנסיסקו ובעיקר להגנה שלה, לתת הצהרת כוונות אדירה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. מי שיצטרך לעבור דרך המפרץ בפלייאוף לא יזכה לחיים קלים.

מבחינת בן רות'לסברגר, זה יהיה אחד מאותם ערבים שלא יכנסו לקלטת הפרישה. ביג בן עלה למשחק בקושי רב ואחרי מבחן כשירות בשנייה האחרונה, לאחר שסבל מקרסול פגוע בשבוע החולף, זכר למשחק מול קליבלנד. מהרגע הראשון הוא נראה מתקשה לעמוד בצורה יציבה ולמרות שהשלים בפתיחה מסירה גדולה למייק וואלאס, הוא איבד שני כדורים כבר ברבע הראשון, שניהם הפכו לשערי שדה של דייויד אייקרס הנהדר.

אחרי 0:6 במחצית, פיטסבורג יצאה מחדרי ההלבשה בניסיון להשיג מהפך, אבל נאלצה להסתפק רק בשער של שון סוויזאם מ-51 יארד. דרייב גדול של אלכס סמית' (זו לא טעות), הסתיים במסירה שלו מיארד אחד לורנון דייויס והניינרס פתחו פער משמעותי. ברבע האחרון, רות'לסברגר פימבל את הכדור והניינרס כבר עמדו להסתפק בעוד שער שדה, שהיה משאיר את הסטילרס בתמונה, אבל עבירה מטופשת של לורנס טימונס בניסיון החסימה של הבעיטה, איפשרה לניינרס לשמור על הכדור ופרנק גור מצא את האנדזון, לפני שעוד איבוד של ביג בן, שלישי במשחק, סגר סופית את הסיפור. הניינרס שומרים על המקום השני ב-NFC, פיטסבורג לא הצליחה לעקוף את בולטימור ב-AFC צפון.

מספרים: אלכס סמית' היה לא מדויק במיוחד, עם 18 מ-31, 187 יארד וטאצ'דאון. גור תירגם 18 נשיאות ל-65 יארד, דייויס תפס ל-72. רות'לסברגר האומלל באמת ניסה, עם 25 מ-44 ל-330 יארד, אבל כאמור גם עם שלושה איבודים ופאמבל. הוא לא הצליח להתמודד עם אלדון סמית', הרוקי המדהים, שהשיג 2.5 סאקים (שבר את שיא המועדון לעונה לרוקי, עם 13) והפיל את ביג בן שבע פעמים.

פוטבול בוואלה! ספורט

אצטדיון קנדלסטיק במהלך הפסקת חשמל. jeff chiu, AP
אחת מתמונות השנה בליגה. הפסקת חשמל בקנדלסטיק/AP, jeff chiu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully