וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חזרה לשגרה?

21.12.2011 / 12:00

הקולטס שניצלו מעונה ללא ניצחונות, יפתחו את המחזור מול יוסטון, שרוצה לחזור לנצח (3:20, בין חמישי לשישי, ESPN)

אינדיאנפוליס (13:1) – יוסטון (4:10), 3:20, בין חמישי לשישי, ESPN

איזה מחזור לא שגרתי עבר על שתי הקבוצות ביום ראשון, כששתיהן היו מעורבות, מי מהצד השמח ומי מהצד העצוב, בהפתעות גדולות מאוד. הקולטס כמובן קצרו ניצחון ראשון העונה לאחר 13 הפסדים וניצלו מעונה מבזה ונטולת ניצחונות, לאחר שגברו על טנסי. דן אורלובסקי, ששיפר מאוד את אינדי מאז החליף את קרטיס פיינטר האיום לפני שלושה שבועות, דווקא היה חלש מול הטייטאנס, אבל דונלד בראון עשה עבורו את העבודה, כולל ריצה אדירה ל-80 יארד, שגמרה את המשחק.

יוסטון, לעומת זאת, לא נהנתה בליל ראשון, ונעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים עם הפסד ביתי מפתיע ביותר לקרוליינה. הטקסאנס, שעלו כבר לפלייאוף כאלופי בית הדרום, משחקים כזכור עם הקוורטרבק השלישי שלהם, טי. ג'יי. ייטס והם ייאלצו להסתדר שוב ללא אנדרה ג'ונסון הפצוע. ההפסד לפנת'רס ככל הנראה עלה ליוסטון בשבוע החופש בפלייאוף והם בדרכם למקום השלישי ב-AFC, כך שמה שנותר להם עד לסיום העונה זה בעיקר שיפור הקבוצה.

במשך שנים, מאז שהוקמה הקבוצה מיוסטון, היא סבלה מנחת זרועו של פייטון מאנינג. הקולטס ניצחו את תשעת המשחקים הראשונים בין הקבוצות והאריכו את הרצף ל-15 מ-16 אחר כך, אלא שבשנתיים האחרונות משהו השתנה ויוסטון גברה על אינדי בעונה שעברה והביסה אותה במחזור הפתיחה של העונה הנוכחית. באינדיאנפוליס, לעומת זאת, עדיין אין לה אף ניצחון והיא בהחלט תשמח להשיג את הראשון.

תחזית: ניצחון חוץ ראשון לטקסאנס על אינדי אי פעם

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully