וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו קינגס: הכי מהירים בשכונה

מתי ברסקי

21.12.2011 / 7:35

מחממים את הפרקט: עם אוונס, קאזינס והבלגן ברוטציה של ווסטפאל, סקרמנטו תרוץ ותרוץ בלי הפסקה הישר לתחתית המערב

הספסל של סקרמנטו קינגס. AP
חוויית הצפייה בסקרמנטו העונה עשויה לנוע בין מהנה ביותר לבין מכאיבה לעיניים/AP

מאזן בעונה שעברה: 58:24

סיימה את העונה: מקום אחרון בבית הפסיפי ולפני אחרון במערב

מה מי מו

חמישייה: טייריק אוונס, מרכוס תורנטון, ג'ון סלמונס, ג'יי.ג'יי היקסון, דמרקוס קאזינס

ספסל: ג'ימר פרדט (רוקי), פרנסיסקו גרסיה, דונטה גרין, טראוויס אאוטלו, ג'ייסון תומפסון, חסן ווייטסייד, טיילר הניקאט (רוקי), אייזיאה תומאס (רוקי)

מאמן: פול ווסטפאל, עונה שלישית בקבוצה, עשירית בליגה

מועמד לפריצה:

בעונה שעברה דמרקוס קאזינס העמיד ממוצעים של 14.1 נקודות, 8.6 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים, 1.1 חטיפות ו-0.8 חסימות. לא רע לעונת רוקי, נכון? אבל שני המספרים הנוספים הם 43% ו-3.3 - ניחשתם נכון, מדובר באחוזי הקליעה מהשדה וממוצע איבודים למשחק. מעבר לנתונים היבשים, קאזינס הפגין חוסר בגרות על המגרש ומחוצה לו - אחד מכמה דגלים אדומים שהתנוססו מעל ראשו לקראת דראפט 2010. דגל אדום נוסף התריע לגבי בעיות משקל עודף; ובכן, החדשות הטובות הן שקאזינס הגיע למחנה האימונים רזה מתמיד ובכושר מצוין. אומרים גם שהוא התבגר - חגג 21 בקיץ, גיל ההגעה לבגרות מבחינה חוקית ברוב מדינות ארה"ב - ומוכן לטרוף את הליגה.

אקס-פקטור:

והנה אחד שלא עברה עליו עונת סופמור מוצלחת במיוחד. טייריק אוונס, רוקי העונה ב-2009/10, הידרדר אשתקד כמעט בכל קטגוריה סטטיסטית אפשרית. היה לו תירוץ טוב - פציעות חוזרות וטורדניות בכף הרגל, שגרמו לו לפספס 25 משחקים. כעת אוונס טוען שהוא בריא לגמרי ונמצא בכושר הטוב ביותר שהיה בו אי פעם. אז בריאות לפני הכל, אבל מה הלאה? אוונס הוא עדיין שחקן הפרנצ'ייז בסקרמנטו והסקורר המוביל, אבל החל מהעונה הוא יידרש להנהיג ולתת דוגמה לצעירים האחרים. אוונס מוקף בכל כך הרבה סקוררים וזה הזמן מבחינתו לשחק קבוצתי יותר. במקום לסחוב את הקינגס על כתפיו התקפה אחר התקפה, הוא צריך להשקיע את מרב האנרגיות שלו בהגנה. יש לו את היכולת להתפתח לסטופר בשתי עמדות הגארד ולצד שותפיו החדשים בקו האחורי, תורנטון ופרדט - שניים שאינם שומרים גדולים, בלשון המעטה - המשימה של אוואנס תהיה לשמור על הגארד המוביל של היריבה בכל ערב.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: אוונס וקאזינס מתפתחים לקומבו קטלני בהתקפה, תורנטון ופרדט משלימים אותם נהדר, ושאר הכלים ההתקפיים בסקרמנטו הופכים אותה לקבוצה שקולעת הכי הרבה בליגה. בצד השני של הפרקט, קאזינס משתמש בגוף המאסיבי והזריז שלו כדי להרתיע גארדים יריבים מחדירות לצבע; ובקו האחורי, אוואנס-סלמונס-גרין-גרסיה מספקים אופציות מרובות לשמירה על שחקני כנף. הקינגס מסיימים את העונה במאזן 36:30, נשארים סופית בסקרמנטו ונערכים לקראת חזרה לפלייאוף החל מהעונה הבאה.

תסריט פסימי: הקינגס שוברים שיא שלילי לאחוזי קליעה נמוכים וממוצע איבודים קבוצתיים. ווסטפאל ממשיך לעשות בלגן עם הרוטציה כמו בשנים הקודמות, בהבדל אחד - הפעם לאף אחד מישראל לא ממש אכפת. אוונס ותורנטון מתחרים על ההגמוניה בקו האחורי, סלמונס יוצא לפרישה מוקדמת על הספסל, קאזינס המתוסכל לא מקבל מספיק כדורים, מנצל את גיל 21 בשביל להתחיל לשתות והופך לאלכוהוליסט. כל זה מתגלה כדי והותר בשביל ג'ימר פרדט, שמחליט לפרוש מכדורסל ולחיות כמיסיונר של הדת המורמונית.

תחזית: יש לקינגס המון רגליים צעירות ואופציות לקליעה, אבל הרוטציה שלהם לא ממש מאוזנת. חוויית הצפייה בסקרמנטו העונה עשויה לנוע בין מהנה ביותר לבין מכאיבה לעיניים של כל מי שסולד מכדורסל שכונתי ואנוכי, אבל בעיקר יהיה לה אפקט מרגיע שניתן לנסח אותו במילים הבאות - "מזל שכספי כבר לא שם". סקרמנטו תישאר אחת הקבוצות החלשות במערב, אם לא החלשה מכולן העונה, ושוב תדורג בתחתית הבית הפאסיפי.

מחממים את הפרקט: הבית הפסיפי
מחממים את הפרקט: הבית המרכזי
מחממים את הפרקט: הבית הדרום מזרחי
מחממים את הפרקט: הבית האטלנטי

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully