וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס סאנס: נאמנות גבוהה

מתי ברסקי

21.12.2011 / 8:30

מחממים את הפרקט: סטיב נאש בחר להישאר בפיניקס, ואם הצעירים שסביבו יתמקמו נכון במגרש, זה ייגמר במקום בפלייאוף

סטיב נאש שחקן פיניקס סאנס לפני קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
שייך לזן נדיר של שחקנים שנשאר נאמן, מאמין וגם תחרותי. נאש/רויטרס

מאזן בעונה שעברה: 42:40

סיימה את העונה: מקום עשירי במערב ומחוץ לפלייאוף, לראשונה בעידן נאש

מה מי מו

חמישייה: סטיב נאש, ג'ארד דאדלי, גרנט היל, צ'אנינג פריי, מארצ'ין גורטאט

ספסל: שאנון בראון, האקים ווריק, רובין לופז, מייקל פייטרוס, ג'וש צ'ילדרס, רוני פרייס, סבסטיאן טלפייר, מארקיף מוריס (רוקי)

מאמן: אלווין ג'נטרי, עונה עשירית בליגה

מועמד לפריצה:

לפני כשנה הסאנס ביצעו טרייד עם המג'יק, שבמסגרתו שמות כמו וינס קרטר, ג'ייסון ריצ'רדסון והידו טורקוגלו החליפו מדים; אבל היום כבר אפשר לומר בביטחון מלא שמארצ'ין גורטאט הוא השחקן המשמעותי ביותר מאותה עסקה. הסנטר הפולני יחגוג השנה 28, הגיל שבו רוב הסנטרים בליגה מתחילים להגיע לשיאם, אבל במקרה של גורטאט זה לא רק הגיל, אלא היחלצות מצלו של דווייט הווארד באורלנדו. המספרים הנהדרים שגורטאט העמיד במדי פיניקס, במיוחד מרגע שהחל לעלות בחמישייה, צפויים רק לעלות העונה בעקבות קיץ שכלל אימוני יוגה לשליטה גופנית טובה יותר, שיפור היד מחצי מרחק והכי חשוב: אימונים אחד-על-אחד עם האקים אולג'ואן על מהלכים בפוסט. עם חוזה של 21.7 מיליון לשלוש העונות הקרובות, בהשוואה לסכומים שסנטרים קיבלו בשבועות האחרונים, גורטאט הוא מציאה נדירה בשביל קבוצה כמו פיניקס, שכבר כמה עשורים משוועת לסנטר ראוי.

אקס-פקטור:

בקיץ 2010 סטיב נאש הפגין נאמנות לקבוצה ולאוהדיה, ובחר להאריך חוזה לשנתיים למרות עזיבתו של אמארה סטודמאייר. התוצאה? שבירת רצף של 9 הופעות רצופות בפלייאוף, במדי דאלאס ופיניקס, במקום להתמודד על אליפות עם קונטנדרית. אבל בדומה לגרנט היל, שהיה שחקן חופשי בפגרה ובחר להישאר, נאש שייך לזן נדיר של שחקנים שנשאר נאמן, מאמין וגם תחרותי. אם פיניקס תחזור לפלייאוף העונה ותציג יכולת מבטיחה לקראת המשך הדרך, אל תצפו לשמוע על בקשה לטרייד מצד נאש, שגם ישמח לחתום מחדש בקיץ. אבל אם הסאנס ידשדשו עד לטרייד דד ליין, זו אמורה להיות השנה שבה שני הצדדים יסכימו על פרידה הדדית. לכן נאש יכול להיות אקס-פקטור במאבקי האליפות העונה, בהתאם לקבוצה שתזכה בשירותיו; והצוות המסייע בפיניקס הוא האקס-פקטור של נאש עצמו.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: הקשישים מסרבים להיגמר - נאש מנצח על התקפת הסאנס והיל על ההגנה, בזמן שהצעירים מתחילים לקיים - שאנון בראון פורח מחוץ להתקפת המשולש, ווריק וצ'ילדרס מתחילים להצדיק את החוזים שלהם, לופז מתאושש מעונת נפל ומוכיח את עצמו כסנטר מחליף ראוי. דאדלי וגורטאט ממשיכים להשתפר ולספק את הסחורה, פריי מוסיף כמה מהלכים בפוסט לצד צליפת השלשות, רוני פרייס האנרגטי מתגלה כמחליף האידיאלי לנאש. פיניקס מסיימת במקום השישי במערב והופכת לסנסציה התורנית של הפלייאוף, עם הדחת הלייקרס/דאלאס בסיבוב הראשון.

תסריט פסימי: הספסל של פיניקס לא תורם ושחקני החמישייה נשחקים במהרה. כשמגיע חודש מרץ, נאש והיל נשלחים בטריידים לקונטנדריות והתמורה מינימלית; ארון ברוקס חוזר מהליגה הסינית ומוחתם מחדש על חוזה מופרך. הוא כושל בניהול הקבוצה ושאר הסגל נפגע בהתאם - במיוחד גורטאט. השמשות שוקעות באופן סופי, עם מקום עשירי במערב ועתיד של בינוניות.

תחזית: יש לסאנס קבוצה מוכשרת ועמוקה, השחקנים החדשים יודעים שהם רק צריכים להתמקם לקליעה או דאנק ונאש כבר ימצא אותם, והמאמן ג'נטרי יודע לעשות שימוש נכון בכלים הגנתיים כמו היל, פייטרוס, דאדלי, גורטאט, בראון, צ'ילדרס ופרייס. פיניקס מסוגלת לתפוס את המקום של ההורנטס ודנבר בפלייאוף, אם לא למעלה מזה. מקום 6-8 ופוטנציאל להפתיע שוב בפלייאוף.

מחממים את הפרקט: הבית הדרום מזרחי

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully