וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון רוג'רס: "המטרה האמיתית היא לזכות בסופרבול"

19.12.2011 / 11:00

הפאקרס איבדו את העונה המושלמת, הקוורטרבק בחר להתמקד בעיקר. אינדיאנפוליס חוגגת, בריידי מרוצה ודרו בריס בדרך לשיא

טוב, עכשיו כשהנשימה הסתדרה מעט, אפשר לחזור רגע אחורה ולהסתכל על מחזור ליל אמש (ראשון) ב-NFL, שסיפק לנו כמה מהסיפורים הכי גדולים עד כה העונה. כשנותרו רק עוד שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, נקבעו אמש כמה עובדות בשטח, ששינו לחלוטין את התפיסה של כולנו לגבי העונה הזו.

קודם כל, צריך לחלוק כבוד אחרון לעונה המושלמת של גרין ביי. הפאקרס, שהגיעו לקנזס סיטי הפצועה אחרי 13 ניצחונות רצופים מתחילת העונה ו-19 בסך הכל, הופתעו עם הפסד 19:14, שכאמור קטע להם את השאיפות לעונה מושלמת. "אני חושב שהמטרה האמיתית שלנו היא לזכות בסופרבול", אמר בסיום ארון רוג'רס, ששיחק הרבה מתחת לרמה אליה התרגלנו ממנו העונה וסיים עם 235 יארד באחוזים רעים, "הייתה לצ'יפס תוכנית משחק טובה ומגיע להם קרדיט על כך". רומאו קרנל, במשחקו הראשון על הקווים כמאמן קנזס סיטי לאחר פיטוריו של טוד היילי בשבוע שעבר, אמר: "כולם היו בטוחים שהם ינצחו אותנו, אבל החבר'ה שלנו החליטו לא לוותר ושיחקו משחק אדיר".

החדשות הרעות יותר מבחינת רוג'רס והפאקרס הן הפציעות של שני שחקני קו ההתקפה, דרק שרוד (שגמר את העונה עם פציעה ברגל ימין) ובריאן בולגה, שלפי המאמן מייק מקארתי גם מצבו לא מבשר טובות. בגרין ביי יצטרכו לחשוב טוב איך הם שומרים בפלייאוף על רוג'רס, שחטף במשחק שלושה סאקים מטמבה האלי. למרות ההפסד, במידה ופיטסבורג תנצח הלילה בסן פרנסיסקו (3:30, ESPN), גרין ביי תבטיח את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות ב-NFC.

עוד קבוצה שהספרה אפס נמחקה לה אתמול הייתה אינדיאנפוליס, אלא שבמקרה של הקולטס המאושרים ונושמים לרווחה היה זה מטור ההפסדים. באינדיאנפוליס כבר ראו איך הם מצטרפים לדטרויט, הקבוצה היחידה אי פעם שסיימה עם 16:0, אבל התעלות אמש סידרה להם 13:27 מתוק ומרגיע על טנסי. דן אורלובסקי, האיש שהיה שם באותה עונה אומללה של דטרויט, זכה אמש לכרוע ברך ולהעביר את שניות הסיום לקראת ניצחון בפעם הראשונה בקריירה שלו. בסיום הוא חגג: "אני שמח עבור כל כך הרבה אנשים בקבוצה הזו, באירגון הזה. זו הרגשה הרבה יותר טובה מזו שליוותה אותנו לאחרונה. אני חושב שבמהלך הקריירה למדתי לא לקחת אף ניצחון כמובן מאליו", הוא סיכם לקול צחוקם של העיתונאים.

דרו בריס: "אני יודע שאנחנו קרובים לשיא של מרינו"

משיח לא בא, משיח גם לא טילפן אתמול במייל היי. ניו אינגלנד לא השאירה מקום לטעויות או ל"טיבו טיים" ודרסה את הברונקוס 23:41 כדי לקטוע לדנבר את רצף ששת הניצחונות ולהשלים בעצמה ניצחון שישי רצוף, מה שהבטיח לפטריוטס את אליפות בית המזרח של ה-AFC וקירב אותם לשבוע החופש בפלייאוף. "זה היה יום טוב עבורנו, במשחק מלא אמוציות", אמר טום בריידי, שהיה נהדר כהרגלו, "הראנו הרבה חוזק מנטלי". ומה היה לטיבו לומר? "התחלנו טוב והרגשנו שאנחנו מזיזים את הכדור, אבל האיבודים שלנו הם משהו שאסור לנו לעשות מול קבוצה כל כך טובה.

מעבר לניצחון, בריידי ממשיך לעשות את דרכו לעבר שבירת שיא היארדים לעונה של דן מרינו. השיא עומד על 5,084, כאשר לבריידי חסרים 491 יארד בלבד לשבירתו. אולם מי שקרוב עוד יותר, הרבה יותר מבריידי לשבירת השיא המיתולוגי הוא דרו בריס, שאמש נתן עוד תצוגת תכלית עם 412 יארד וחמישה טאצ'דאונים בניצחון ניו אורלינס 20:42 על מינסוטה. בריס כבר ממש מגרד את השיא וצריך רק עוד 205 יארד כדי לשבור אותו. לפי הקצב בו הוא מוסר העונה, זה ככל הנראה יקרה במאנדיי נייט הקרוב, כשניו אורלינס תארח את אטלנטה. "אני יודע שאנחנו קרובים לשיא של מרינו", אמר בריס בסיום, "אני פשוט יודע שאם נמשיך באותה דרך בה אנו הולכים, הכל יסתדר מעצמו. אני בוטח מאוד בהתקפה שלנו" וקרל ניקס, הגארד של הסיינטס, הוסיף: "מבחינתי הוא בטוח ה-MVP".

פציעות: שיקגו המתפוררת איבדה עוד שחקן, הפעם את התופס ג'וני נוקס, שנפצע בגבו והובהל לבית החולים, שם יעבור ניתוח. מאמן הברס לאבי סמית' הרגיע מעט ואמר שנוקס יכול להזיז את כל גופו. סינסינטי עדיין לא ויתרה סופית על הפלייאוף וניצחה את סנט לואיס 13:20, אבל אי. ג'יי. גרין הסנסציוני, שסיים את המשחק, סבל מפציעה בכתף ועזב את האצטדיון עם קיבוע על זרועו. מצבו יתבהר בהמשך השבוע. מארק סאנצ'ז נפגע בצווארו במהלך התבוסה של הג'טס 45:19 לפילדלפיה, אבל לטענתו הוא יהיה בסדר לקראת הדרבי מול הג'איינטס בשבוע הבא.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully